Fru Fomle Skrevet 21. november 2006 Forfatter #2661 Skrevet 21. november 2006 Syns det raser nedover på nedtelleren til Madeleine men.... ← Jo, det er sant det.. Julegavetips til venninner; silliconkakeform, sillicongrytekluter , fiiiin olivenolje/krydderolje, balsamicoeddik , kryddersett osv ← Tusen takk for flotte tips! Eller til meg selv... ← Jepp! Det er så koselig med sånne bittesmå klær. Håper du har hatt en fin uke, nå er det ikke lenge til helg igjen! ← I dag kom klærne fra Danmark, så det aller første innkjøpet er i hus! Størrelse 62, det ser jo super-lite ut! ------------------ Blir ikke så mye tid til oppdatering her inne for tiden... Da er jeg passert halvveis! Føles som en eeevighet siden jeg ble gravid, håper den neste halvparten går litt fortere. Det skjer lite spennende for tiden. Travelt på jobb, og til tider ganske hektisk hjemme også.. I morgen reiser jeg til Tromsø, håper jeg ikke fryser i hel. Forhåpentligvis er det litt mer vinterstemning der oppe, har aldri vært der før så det blir sikkert fint. Det dumme er at jeg går glipp av andre kurskveld på yoga, men det er ikke noe å gjøre med. Jeg kunne komme på andre kurskveld på neste kurs, og det skulle ikke være noe problem å henge med senere. Skal forresten snart få bærbar PC på jobb. Det passet jo bra akkurat nå, må bare sjekke at jeg får lov å ha den hjemme når jeg er i permisjon. Tror jeg skal opprette en liten baby-utstyr-shoppe-dagbok snart. Har tilbragt mye tid på amerikanske nettbutikker i helga siden min bedre halvdel snart skal en tur til USA igjen. Han skal to turer over nyttår også, men må jo begynne med shoppingen allerede nå så jeg får spredd det litt utover.
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #2662 Skrevet 21. november 2006 I dag kom klærne fra Danmark, så det aller første innkjøpet er i hus! Størrelse 62, det ser jo super-lite ut! ------------------ ← Super-litè? Nei, det er vi som har glemt hvor små babyene egentlig er, de er jo knøttesmå jo! *løper ut før det kribler mer i eggstokkene* Har sendt deg en usedvanlig viktig PM Og nei, det har ikke noe med eggstokkene mine å gjøre
Fru Fomle Skrevet 22. november 2006 Forfatter #2663 Skrevet 22. november 2006 Har sendt deg en usedvanlig viktig PM Og nei, det har ikke noe med eggstokkene mine å gjøre ← Søren og!!
Fru Fomle Skrevet 22. november 2006 Forfatter #2664 Skrevet 22. november 2006 Jeg er hjemme med eldstemann i dag, han våknet kvalm og elendig. Han er heldigvis mye bedre nå så jeg regner med det er en en-dags-sak. Passet meg egentlig helt utmerket å være hjemme, fikk sove litt ekstra og får god tid til å pakke til turen i ettermiddag. Kan ikke si jeg gleder meg så veldig mye til de to neste dagene. Skal på to forskjellige møter med masse ukjente mennesker. I tillegg er jeg bare stedfortreder på begge møtene, og siden det er de første møtene i et laaangt arbeid så forventes det at alle skal bidra med noen glupe ord... Men, optimist som jeg er så pakker jeg treningsklær. De kommer vel hjem ubrukte...
Gjest Kira Skrevet 22. november 2006 #2665 Skrevet 22. november 2006 Ta det som en opplevelse og gled deg til å se Tromsø. Det er en nydelig by, og nå får du nesten oppleve mørketiden også God tur
Gjest synseren Skrevet 22. november 2006 #2667 Skrevet 22. november 2006 Så koselig å handle babyklær. Jeg er tante til noen søte små på østlandet så det hender at vi sender pakker med søte klær. Det finnes så mye fint i butikkene, spesielt til jenter. I Tromsø er det vel snø nå, så kanskje du kommer i julestemning? Det gjør vi iallefall ikke her hvor det regner i strie strømmer og mer regn skal det bli... Håper du får det fint i Tromsø !
Fru Fomle Skrevet 24. november 2006 Forfatter #2668 Skrevet 24. november 2006 Jeg er sliten. Og deppa. Jeg burde få sparken fra jobben min..
Gjest Kira Skrevet 24. november 2006 #2669 Skrevet 24. november 2006 Synes du er både flink og hyggelig. Og jeg er helt sikker på at du er dyktig i jobben din og. Var ikke turen vellykket?
vixen Skrevet 26. november 2006 #2670 Skrevet 26. november 2006 Jeg er sliten. Og deppa. Jeg burde få sparken fra jobben min.. ←
Fru Fomle Skrevet 28. november 2006 Forfatter #2671 Skrevet 28. november 2006 Sippe-guri er tilbake.. Godt jeg kan skylde på at jeg er en hormon-bombe for tiden. Men jeg var virkelig kjempe-sliten etter Tromsø-turen. Sov dårlig, første natta måtte jeg bo på røykerom fordi reisedama vår hadde glemt å spesifisere på bestillingen at jeg skulle ha ikke-røyk. Fikk bytte rom andre natta, men da fikk jeg et rom med masse trafikk-støy + at det var utedag.. Så jeg blir jo aldri fornøyd heller. Tromsø var forøvrig en virkelig flott by (ikke minst naturen rundt), kan tenke meg å reise tilbake en gang og bruke mer tid der. Fikk ikke slappet av noe særlig i helgen heller, og jeg har blitt veldig forkjølet. I går var en tung dag, men i dag er jeg hjemme med meg selv + en syk gutt. Ser ikke ut til at eldstemann skal bli frisk med det første, hver gang han prøver seg en dag på skolen får han tilbakefall.. I dag burde jeg sy en drøss med speider-merker på skjorta til den syke, men jeg tviler på at han kommer seg på opptaks-møte i dag. Og da er det jo lett å utsette den jobben, kan ikke si at det å sy er min ypperste egenskap.
vixen Skrevet 28. november 2006 #2672 Skrevet 28. november 2006 Fælt så mye det var av sykdom om dagen...
Fru Fomle Skrevet 29. november 2006 Forfatter #2673 Skrevet 29. november 2006 Fælt så mye det var av sykdom om dagen... ← Ja, dessverre.. Nå er minstegutt blitt kraftig forkjølet/vondt i halsen, så i dag har jeg vært hjemme med begge to. Forkjølelsen min er heldigvis blitt litt bedre i løpet av dagen. Har vært på yoga-kurs igjen i dag, det var mye hardere enn for 2 uker siden. Er veldig stiv øverst i ryggen, men det skulle visstnok bli bedre etterhvert. Så nå gleder jeg meg til fortsettelsen! Nå har jeg bestilt stelleveske og koppe-holder fra kiwi-kid. Pakken skal sendes til kontoret i USA der Fomlemannen skal være neste uke. Håper det går greit! Hvis det gjør det, er det stor fare for at det blir flere bestillinger på nyåret.
vixen Skrevet 29. november 2006 #2674 Skrevet 29. november 2006 Nå har jeg bestilt stelleveske og koppe-holder fra kiwi-kid. Pakken skal sendes til kontoret i USA der Fomlemannen skal være neste uke. Håper det går greit! Hvis det gjør det, er det stor fare for at det blir flere bestillinger på nyåret. ← Så tøft! Det finnes så mange kule ting...
Gjest Kira Skrevet 29. november 2006 #2675 Skrevet 29. november 2006 (endret) Har vært på yoga-kurs igjen i dag, det var mye hardere enn for 2 uker siden. Er veldig stiv øverst i ryggen, men det skulle visstnok bli bedre etterhvert. Så nå gleder jeg meg til fortsettelsen! ← Det er min erfaring og. Husker en av de nye sa på en av de første timene: Dette er treningen for meg, så avslappende. Men noen uker senere hadde pipen fått en annen lyd Yoga er utrolig godt for kroppen min, og jeg kan tenke meg at det er bra for din og God bedring til de syke barna Endret 29. november 2006 av Kira
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2006 #2676 Skrevet 30. november 2006 God morgen Hvordan står det til i Fomleheimen?
Gjest Gitte Skrevet 30. november 2006 #2677 Skrevet 30. november 2006 Kiwi Kid, jeg trodde selvfølgelig det var fra matbutikken Kiwi her.. Hvem vil ha alt babyutstyret i de fargene?? Men etter et kjapt søk på google så jeg jo at det ikke var kiwi mini pris vi snakker om Hehe ellers går det bra?
@lfa Skrevet 30. november 2006 #2678 Skrevet 30. november 2006 Jeg tenkte også på matbutikk-kiwi... Babyutstyrmarkedet kan man nok gå seg vill i. Er jo så mange valgmuligheter i alt mulig. Men veldig greit og ha muligheten til å få sendt det med Fomlemannen, da! :-D Håper formen er bedre i Fomlehjemmet. Legger igjen litt positiv energi siden jeg har overflod for tiden.
Fru Fomle Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #2679 Skrevet 1. desember 2006 Så tøft! Det finnes så mange kule ting... ← Ja, dessverre for lommeboka mi. Det er min erfaring og. Husker en av de nye sa på en av de første timene: Dette er treningen for meg, så avslappende. Men noen uker senere hadde pipen fått en annen lyd Yoga er utrolig godt for kroppen min, og jeg kan tenke meg at det er bra for din og God bedring til de syke barna ← Det var ikke mye avslappende denne timen nei. Var skikkelig svett etterpå.. God morgen Hvordan står det til i Fomleheimen? ← I dag er endelig begge friske igjen. Men jeg droppet fellestimen der de skulle opptre, litt dårlig samvittighet for det.. Kiwi Kid, jeg trodde selvfølgelig det var fra matbutikken Kiwi her.. Hvem vil ha alt babyutstyret i de fargene?? Men etter et kjapt søk på google så jeg jo at det ikke var kiwi mini pris vi snakker om Hehe ellers går det bra?← Ikke så mye Kiwi-farger over denne vel? Jeg tenkte også på matbutikk-kiwi... Babyutstyrmarkedet kan man nok gå seg vill i. Er jo så mange valgmuligheter i alt mulig. Men veldig greit og ha muligheten til å få sendt det med Fomlemannen, da! :-D Håper formen er bedre i Fomlehjemmet. Legger igjen litt positiv energi siden jeg har overflod for tiden. ← Takk for energi, @lfa! ------------------- Endelig fredag igjen! Og første kalender-dag, til stor glede for de søte små. Plutselig er det null problem å få de opp om morgenen. Minstemann kom som vanlig med et gullkorn, da han fortalte at de hadde fått en eske med kinder-egg, men at farmor hadde spist opp eggene og lagt oppi en pakke med Gamonja(?)-figurer istedet. I går var jeg på svømming for første gang på flere uker, det var super-duper-kjempeherlig! Og så har jeg fått ny bærbar PC. Men det er strenge regler for bruk, kun jobbrelatert bla bla bla. Men jeg må vel kunne ta den hjem for å teste litt vel??
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2006 #2680 Skrevet 1. desember 2006 Godt at alle mann alle er friske igjen! Stellevesken fra Kiwi var kjempesøt, det er jo så himla mye fint i barneutstyr, jeg blir jo helt tussete her jo Det er liksom ikke helt det samme å kjøpe svarte hettegensere med dødningshode til min lille baby:sjarmor: Ha en strålende helg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå