Gjest Madeline Skrevet 2. november 2006 #2621 Skrevet 2. november 2006 Ultralyd blir spennende. Bare det å se det lille hjertet som banker er en flott opplevelse. Kanskje dere får hvite hvilket kjønn det er også.
@lfa Skrevet 2. november 2006 #2622 Skrevet 2. november 2006 Jeg har også rosa følelse. Spennende er det uansett, mødrehjerner er nok utstyrte med et ekstra lager av grubletenkeceller.
Fru Fomle Skrevet 3. november 2006 Forfatter #2623 Skrevet 3. november 2006 Ultralyd blir spennende. Bare det å se det lille hjertet som banker er en flott opplevelse. Kanskje dere får hvite hvilket kjønn det er også. ← Vi håper at vi får vite kjønnet, det er alt for lenge å vente helt til april. Jeg har også rosa følelse. Spennende er det uansett, mødrehjerner er nok utstyrte med et ekstra lager av grubletenkeceller. ← Nå har jeg såpass dårlig intuisjon at jeg er veldig forberedt på at det kan bli blått også. Og jeg tror du har helt rett angående grublingen.. --------------------- I dag tidlig har jeg vært og trent før jobb! Og i går kveld var jeg på svømming! Måtte få gjort litt disse dagene siden jeg blir alene i helga. Nå skal jeg hente meg litt te, få i meg noe mat og jobbe litt! Ha en strålende fredag alle som er innom!
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #2624 Skrevet 3. november 2006 Heeeey, så flink du har vært da! Trening til og med før jobb! Ha en flott helg
Fru Fomle Skrevet 3. november 2006 Forfatter #2625 Skrevet 3. november 2006 Heeeey, så flink du har vært da! Trening til og med før jobb! Ha en flott helg ← *stolt* Og så har jeg meldt meg på yoga-kurs!
Gjest Madeline Skrevet 3. november 2006 #2626 Skrevet 3. november 2006 Trening før jobb er kjempebra. Nå kan du bare kose deg i helg . Hvordan går det med kvalmen?
Fru Fomle Skrevet 3. november 2006 Forfatter #2627 Skrevet 3. november 2006 Trening før jobb er kjempebra. Nå kan du bare kose deg i helg . Hvordan går det med kvalmen? ← Kvalmen har vært mye bedre i det siste. Heldigvis! --------------------- Hvorfor skal det bare noen få kommentarer til for å sende humøret mitt rett til bunns??? Ikke var det personlig heller, men jeg takler det dårlig likevel.
Gjest Madeline Skrevet 3. november 2006 #2628 Skrevet 3. november 2006 Hvorfor skal det bare noen få kommentarer til for å sende humøret mitt rett til bunns??? Ikke var det personlig heller, men jeg takler det dårlig likevel. ← Du blir gjerne mer følsom og sårbar når du går gravid. Det er mange hormoner som er i sving og det er ikke bare lett. Prøv å fokuser på noe hyggelig .
Gjest Kira Skrevet 3. november 2006 #2629 Skrevet 3. november 2006 Jeg vil bare ønske deg en god helg Fru Fomle Og Madeline har rett, hormonene dine spiller deg nok noen puss nå. Uansett er det bra at kvalmen er bedre
Fru Fomle Skrevet 3. november 2006 Forfatter #2630 Skrevet 3. november 2006 Du blir gjerne mer følsom og sårbar når du går gravid. Det er mange hormoner som er i sving og det er ikke bare lett. Prøv å fokuser på noe hyggelig . ← Jeg vil bare ønske deg en god helg Fru Fomle Og Madeline har rett, hormonene dine spiller deg nok noen puss nå. Uansett er det bra at kvalmen er bedre ← Kan nok hende jeg er mer følsom akkurat nå, men jeg er veldig flink til å over-analysere mine "offentlige opptredner" uansett. Spesielt når det fører til store diskusjoner.. Men jeg prøver å glemme hele saken, det har nok alle andre involverte gjort.
Fru Fomle Skrevet 4. november 2006 Forfatter #2631 Skrevet 4. november 2006 Lørdags-kveld! Har vært litt trøtt og sliten i dag. Da passet det jo veldig bra at minstemann gikk fra konseptene på Kvadrat og stakk fra oss to ganger. Måtte tilslutt bære han ut i bilen... Han angret etterpå og har lovet å aldri gjøre det mer, men det tar jeg med en klype salt gitt! I det siste har han dessverre fått den vanen at han drar avgårde når han blir sint. Er vi hjemme kler han på seg og går ut med ordene "Farvel for alltid". Egentlig er det jo nesten litt morsomt, men svært lite morsomt når det skjer på overbefolkede kjøpesenter... Derfor ble det ikke de store sprellene i dag, og har heller ikke gjort så mye husarbeid som jeg hadde tenkt. Men i morgen er atter en dag.
Gjest Kira Skrevet 5. november 2006 #2632 Skrevet 5. november 2006 Det minner meg om den Norvegia-reklamen med den lille jenta som sitter på utsiden av huset Og scener på offentlige steder er ikke morsomt, kanskje derfor det ofte skjer der. Da tror ungene at det kanskje virker, fordi foreldrene ikke tør noe annet Vi har vel alle hatt noen hyle- og skrikeepisoder på butikken. De er utspekulerte de barna.
vixen Skrevet 5. november 2006 #2633 Skrevet 5. november 2006 Det minner meg om den Norvegia-reklamen med den lille jenta som sitter på utsiden av huset ← Skulle akkurat til å si det samme...
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #2634 Skrevet 5. november 2006 I det siste har han dessverre fått den vanen at han drar avgårde når han blir sint. Er vi hjemme kler han på seg og går ut med ordene "Farvel for alltid". Egentlig er det jo nesten litt morsomt, men svært lite morsomt når det skjer på overbefolkede kjøpesenter... ←
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #2635 Skrevet 5. november 2006 Hvorfor skal det bare noen få kommentarer til for å sende humøret mitt rett til bunns??? Ikke var det personlig heller, men jeg takler det dårlig likevel. ← Madeline har rett, gravide kvinner er det mest følsomme som finnes. Jeg var gravidvarianten som alltid gråt, både av glede og sorg - gjerne over tragiske ting som om gemalen glemte å kjøpe brød... Når jeg tenker meg om, så brukte jeg sikkert en tørkerull i uka til bare sipperier
Fru Fomle Skrevet 6. november 2006 Forfatter #2636 Skrevet 6. november 2006 Så var den store dagen over! Ultralyden gikk fint, alt så veldig bra ut!! Terminen ble også helt den samme som mens-termin, 8.april. Utrolig glad for at jeg ikke ble flyttet ut i tid. Dessverre var det ikke alt som gikk like knirkefritt. Vi måtte vente i 45 minutter før vi fikk komme inn, da var jo ungene dritt lei i utgangspunktet. Så de ble lei etter 2 minutter... Jeg hadde også gledet meg til å se flotte 3D-bilder, men det var rett og slett ikke mulig å få til. Morkaken er foranliggende og fosteret lå slik til at det ble alt for mye støy til å få brukbare bilder.. Legen hadde i det hele tatt problemer med å få tatt de fleste mål (untatt hode), og hun prøvde til og med å dytte i den lille for å få h*n til å snu seg. Men det ville h*n ikke ha noe av, like sta som sin mor. Men alt i alt er jeg veldig lykkelig og glad! Og siden vi var gjerne ville vite kjønn, så lette legen lenge og vel og klarte tilslutt å se det heeeelt tydelig. Og den rosa følelsen min????? Er heeelt korrekt! :rosasmil:
Gjest Madeline Skrevet 6. november 2006 #2638 Skrevet 6. november 2006 Å så moro at det blir ei lita jente denne gangen .
Fru Fomle Skrevet 6. november 2006 Forfatter #2639 Skrevet 6. november 2006 så moro med en liten jente ← Å så moro at det blir ei lita jente denne gangen . ← Takk IdaH og Madeline! Det rare er at jeg nå i kveld har begynt å få litt dårlig samvittighet fordi det er jente. Kanskje fordi det var det jeg ønsket mest på forhånd og det liksom ikke er lov? :klø: Hjernen er jammen rar.
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2006 #2640 Skrevet 6. november 2006 Kjempemoro at det ble en liten jente denne gangen, og det er bare å glede seg over Like mye som du hadde gledet deg over om det ble en gutt, så ikke noe dårlig samvittighet på deg En klok kvinne sa en gang: Det er lov å håpe, men ikke å bli skuffet! *gleder meg i kor med Fru Fomle*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå