Gå til innhold

Fomleriene

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hoho:

Jammen Fru Fomle skal jo også være med dit!

Jeg er klar! :sjarmor:

:sjenert:

dobbelt- :sjenert:. :ler:

Skrevet
Så bra at formen er bedre  :klem:

Jeg vil også på tur  :grine:

Det er bare å hive seg med på deig-SPA, det er alltid plass til flere. ;)

------------------

Gårsdagen ble brukt til en kort tur på boligmesse. Ikke så mye interessant der for oss, men vi fikk da en avtale om brannstige-befaring denne uka. Greit å få brannstige på plass til ungene flytter opp på loftet. :)

Jeg fikk også skrapt vekk siste rest av tapet på soverommet vi har begynt på. Kan ikke si jeg gleder meg til de to neste rommene står for tur, det er en skikkelig drittjobb og jeg er helt "ødelagt" i hendene i dag... Dessverre så oppdaget vi en liten vannlekkasje ved pipa da vi rev det gamle panelet i taket, så den må utbedres før vi kan begynne å legge nytt tak. Sånn sett passet det greit at vi begynte med dette dagen etter første høststormen, ellers hadde vi vel lagt nytt tak og trodd alt var ok. :sjenert:

Skrevet

Ja, det må jeg si var bra dere fant ut. Lekkasje kan gi store skader, og det er man ikke så glad for. :) Har dere hatt en vindfull helg?

Skrevet
Ja, det må jeg si var bra dere fant ut. Lekkasje kan gi store skader, og det er man ikke så glad for. :) Har dere hatt en vindfull helg?

Det var nok like greit at vi ble så forsinka med prosjektet at vi rakk å oppdage lekkasjen. :)

Har ikke vært så mye ute pga. alt regnet, så jeg har ikke merket så mye til vinden. ;)

-------------------

Stolt av meg selv, jeg gikk litt tidlig fra jobb og rett på trening! :tommelsmil: 30 min på ellipsemaskin og diverse styrke etterpå. Ble veldig sliten utover ettermiddagen og kvelden, men det er det verdt! En veldig god start på uka, håper jeg klarer å følge opp..

Skrevet

Trening gir energi og glede :)

Forøvrig får jeg ikke bli med på tuuuur, det er jo selvsagt litt kipt, men det kommer flere anledninger!

Skrevet (endret)

Så flink du er til å trene. Går det fortsatt bra med ryggen?

:klem:

Endret av kira
Skrevet
Trening gir energi og glede :)

Forøvrig får jeg ikke bli med på tuuuur, det er jo selvsagt litt kipt, men det kommer flere anledninger!

..og trening gir også økt matlyst. Veldig økt faktisk. :sjenert: Veide meg i dag tidlig, har lagt på meg 3 kg. Ikke så ille egentlig, men hvis jeg plusser på de 5 jeg hadde for mye fra før så blir det ikke spesielt festlig. :forvirret: Jaja, orker ikke å tenke på det før til våren. ;)

Og tur får du ta en annen gang. :klem:

Skrevet

Det er helt omvendt her, i alle fall den dagen jeg er på trening. Verdens beste slankekur for meg, må altså være å trene hver dag :ler:

Skrevet
Og tur får du ta en annen gang. :klem:

Ja, det kan jeg - kanskje etter påske hadde vært ypperlig, for da får jeg jo se påskekyllingen :ler:

Skrevet
Ja, det kan jeg - kanskje etter påske hadde vært ypperlig, for da får jeg jo se påskekyllingen :ler:

Du får legge det flere uker etter påske, har på følelsen at det vil trekke ut i langdrag. :sjenert:

Skal på ultralyd neste mandag forresten, blir spennede (og litt skummelt)! :hoppe:

Skrevet
UL er jo så koselig og veldig rørende :)

Jeg gruer meg litt også jeg da.. Tenker på alt det dumme jeg gjorde før jeg fant ut at jeg var gravid... :sjenert:

:vinke:

:vinke: tilbake! :)

----------------------

Jeg er hjemme fra jobb i dag. :sjenert: Fikk skikkelig hodepine utover kvelden i går og etterhvert kom også kvalmen. Det lignet litt på migrene egentlig, og jeg har hatt liknende i "normal" tilstand også. Var ikke helt god i dag morges heller, så jeg fant ut at jeg slapper av hjemme i dag.

Har sovet lenge og gått meg en tur. Føler meg litt bedre nå, heldigvis! Skal snart avgårde og hente de søte små. Vil legge turen innom biblioteket på veien hjem, vi lånte endel bøker for noen uker siden og det var en suksess. :)

Skrevet

Har startet helt på nytt jeg, følte for å legge ting bak meg, og slette noen spor.

Migrene er vondt! Håper du har en bra dag i dag, og det blir spennende med ultralyd. Har ikke du vært på det allerede, forresten?

Skrevet
Jeg gruer meg litt også jeg da.. Tenker på alt det dumme jeg gjorde før jeg fant ut at jeg var gravid... :sjenert:

:vinke: tilbake! :)

----------------------

Jeg var på fest med stor F to dager før jeg fant ut jeg var gravid med nr 2, og han har ikke tatt no`skade av det ;)

Er det ikke tiden fra uke 7-12 da alt skal utvikle seg? Mener å huske at jeg leste det en gang for lenge siden. Vi er sikkert konstruert slik at mor skal få sjangs til å leve som en sunn og sprek gravid :ler:

Skrevet
Snart UL allerede?!  :hjerter_rundt:

Ja, bare 4 dager igjen!! :hoppe: Blir veldig, veldig spennende. Jeg har en litt rosa følelse, men har tatt feil før... :sjenert: De to eldste skal også sannsynligvis være med, blir spennende å se hvordan de reagerer også.

Har startet helt på nytt jeg, følte for å legge ting bak meg, og slette noen spor.

Migrene er vondt! Håper du har en bra dag i dag, og det blir spennende med ultralyd. Har ikke du vært på det allerede, forresten?

Tror ikke det var migrene egentlig. ;) Er arvelig belastet, men har ikke merket noe særlig til det utenom enkelte sporadiske anfall som kan ligne litt. *bank i bordet*

Jeg var på en tidlig ultralyd i uke 10, nå er det den ordinære der mer nøyaktig termin skal settes osv. Jeg håper og ber om at jeg ikke blir flyttet alt for mange dager ut i tid.....

Skrevet
Jeg var på fest med stor F to dager før jeg fant ut jeg var gravid med nr 2, og han har ikke tatt no`skade av det ;)

Er det ikke tiden fra uke 7-12 da alt skal utvikle seg? Mener å huske at jeg leste det en gang for lenge siden. Vi er sikkert konstruert slik at mor skal få sjangs til å leve som en sunn og sprek gravid :ler:

Jeg håper det.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...