Gå til innhold

Fomleriene

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Så var jeg hjemme igjen fra høstferie. Har hatt en utrolig fin uke, med fint vær og masse fine turer i skog og mark :). Formen har også vært fin! Kan ikke si jeg gleder meg til å stå opp tidlig i morgen, men det går vel på et vis det også. ;)

Nå er det kveldsstell her, får se om jeg rekker innom en tur senere i kveld.

En stor :klem: til alle som har vært innom og holdt liv i boka mi mens jeg har vært borte!

Skrevet

Koselig å se deg igjen :klem:

15 uker, begynner det å synes?

Skrevet

Så flott at du har hatt en fin høstferie. :)

Er også nysgjerrig på om magen har begynt å bli litt større. :rosasmil:

Skrevet
Koselig å se deg igjen  :klem:

15 uker, begynner det å synes?

Ja, det synes. Og har gjort det en stund. Men dessverre er det ikke baby-magen, heller alt det andre som har kommet opp og ut. :sjenert: Føler meg mer feit enn gravid egentlig. ;)

Ha en flott uke, Fru Fomle :klem:.

Ja, det håper jeg at det blir! For oss begge! :)

Så flott at du har hatt en fin høstferie.  :)

Er også nysgjerrig på om magen har begynt å bli litt større.  :rosasmil:

Kanskje jeg skal legge ut et bilde snart. Hvis jeg tør...

-----------------------------

I dag tidlig var jeg på kontroll hos jordmor. Alt var helt fint, og jeg fikk høre hjerteslag. :rosasmil: Det eneste som er litt rart er at blodtrykket mitt er ganske mye lavere nå enn det var for noen år tilbake. Undertrykket har sunket fra rundt 80 til 60-70. Men det er vel ikke noe å gruble over, heller ta det med godt humør. ;)

I morgen er det fysioterapaut (få nytt treningsprogram) og lege på programmet. Er usikker om jeg blir delvis sykemeldt også videre, denne uka er det uansett så travelt på jobb at jeg mest sannsynlig vil jobbe full tid uansett... Får se an formen i morgen.

Nå må jeg få med meg slutten av 71 grader nord før en dagbokrunde og bysselallan!

Gjest synseren
Skrevet

Huff det høres forferdelig ut å gå kvalm hele tiden. Jeg hadde nettopp omgangssyken og ble skikkelig lei etter en dag, da kan jeg begynne å forestille meg hvordan du må ha det :klem:.

Høres koselig ut å høre hjerteslagene til fosteret, håper jeg får oppleve det en dag :).

Ha en fin uke, Fru Fomle!

Skrevet

Hei hei! :vinke:

Måtte bare innom en tur for å oppdatere meg litt og se hvordan det står til med deg og den lille leieboeren! :) Fint å lese at alt var bra på kontrollen!

Skrevet
Høres koselig ut å høre hjerteslagene til fosteret, håper jeg får oppleve det en dag  :).

Gled deg! :) Men jeg merker at jeg ikke er like engasjert i denne graviditeten enn i de to forrige. Nå går jeg mer og gleder meg for hver dag som går; at formen skal bli bedre og jeg kommer nærmere april.

Hei hei! :vinke:

Måtte bare innom en tur for å oppdatere meg litt og se hvordan det står til med deg og den lille leieboeren! :) Fint å lese at alt var bra på kontrollen!

Dessverre lenge siden jeg har oppdatert nå... :sjenert:

Innom og titter litt ;) 

:klem:

Ikke så mye som skjer. ;)

God helg  :klem: Håper alt er bra med deg  :)

Alt er bra, men det ble en litt slitsom helg...

Hvordan står det til med min favorittrugemaskin?  :klem:

Takk, den trengte jeg! :klem:

---------------------------

Og plutselig var det gått enda en uke uten at jeg har oppdatert her inne... :sjenert: Forrige uke var veldig slitsom på jobb, bla med en lang reise onsdag. Prøvde meg i full jobb, det gikk heller dårlig. I tillegg til kvalmen har jeg hatt veldig mye hodepine. Å måtte ta flere Paracet til dagen er ikke noe jeg har lyst til over lenger tid, så i morgen bærer det tilbake til legen for ny sykemelding.. Føler meg som en skikkelig pingle, tåler jo ingenting!! :forvirret:

Jeg var alene med ungene fra torsdag til søndag. Det gikk heldigvis ganske greit, men fikk ikke den hvilen jeg burde ha..

Dette her ble skikkelig klagete, heldigvis er det noen lyspunkter. Vi har nå fått på plass nye vinduer på loftet + soverommet vårt. Endelig!! Så nå kan vi begynne med oppussing igjen. :hoppe: Har hatt så lang pause nå at vi er skikkelig motiverte for å gå igang.

I dag var vi på foreldresamtale med eldstemann, og det var bare godord å hente. :) Flink å lese, flink i regning, god orden og nøye med arbeidet sitt. Er det ikke slik at intelligensen arves fra mor montro?? :sjarmor: I morgen skal han prøve seg på speideren også, vi har endelig klart å overtale han til å begynne med en fritidsaktivitet.

Skrevet

Flink Fomlegutt! Håper han får sansen for speideren også. :-D

Skrevet

Mannen min kommer dit du vet neste uke, og jeg har himla lyst å bli med :sjenert:

Skrevet
Mannen min kommer dit du vet neste uke, og jeg har himla lyst å bli med :sjenert:

Du skal jo være med meg til Hannens Ovna del Steke! ;)

Gjest synseren
Skrevet

Speideren er vel en fin fritidssyssel for barna dine. Der lærer de å bli glad i naturen og ta vare på den. Så koselig at sønnen din er en flink elev. Og ja Fru Fomle, jeg tror absolutt inteligensen kommer fra mor :ler:.

Vixen: Nå ble jeg nysgjerrig... Hva er "Hannens Ovna del Steke"?

Ha en fin kveld, Fru Fomle :klem:!

Skrevet (endret)
Speideren er vel en fin fritidssyssel for barna dine. Der lærer de å bli glad i naturen og ta vare på den. Så koselig at sønnen din er en flink elev. Og ja Fru Fomle, jeg tror absolutt inteligensen kommer fra mor :ler:.

Vixen: Nå ble jeg nysgjerrig... Hva er "Hannens Ovna del Steke"?

Ha en fin kveld, Fru Fomle  :klem:!

Hehe, den var kanskje litt vel intern... men tror det står noen hint om det et sted...

sånn ca her.

Endret av vixen
Skrevet

Endelig klarer jeg å snike meg til litt datatid mellom guttene og mannen.. ;)

Så flink sønn du har! Rene fryden å høre om!

:Nikke: Ble ganske stolt ja! ;)

Flink Fomlegutt! Håper han får sansen for speideren også. :-D

Han likte speideren veldig godt, heldigvis! :) Litt mange bråkete gutter for min smak, men det er vel bare sånn det er. ;)

:hoppe:

---------------------------------

Helg igjen! :) Ukedagene bare flyr avgårde for meg. Og godt er det. ;) Hektisk på jobb og diverse møter på kveldstid gjorde at denne uka ble ganske slitsom. Heldigvis har formen blitt mye bedre siden forrige helg, og hodepinen ser ut til å være over for denne gangen. Men jeg tør ikke helt å tro på at det er helt over ennå, har blitt skuffet før.. ;)

Blir lite trening på meg for tiden :sjenert:, men jeg var nå på svømming på torsdag og i dag håper jeg at jeg kommer meg på treningssenteret igjen. Har ikke vært der siden før høstferien, må skjerpe meg der! Gjør litt ryggøvelser hjemme da, så jeg holder ryggen i sjakk ihvertfall.

Skrevet
Du skal jo være med meg til Hannens Ovna del Steke! ;)

:hoho:

Jammen Fru Fomle skal jo også være med dit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...