Gjest Myztica Skrevet 5. oktober 2006 #2561 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg anbefaler 3D-UL på det varmeste altså! Det var litt spesielt... Vi var på det i uke 28, og man ser tydelig ansiktstrekk og alt Sammenligner med henne nå, så ser du faktisk at det ligner! SPRØTT!!
Gjest Gitte Skrevet 5. oktober 2006 #2562 Skrevet 5. oktober 2006 Hvor svær skal du bli?? ← Det stod at man ikke blir svær av det hehe... over tid kanskje, men tror ikke det skader... eller..?
vixen Skrevet 6. oktober 2006 #2563 Skrevet 6. oktober 2006 Det stod at man ikke blir svær av det hehe... over tid kanskje, men tror ikke det skader... eller..? ← Bare om du blir hekta og trener mange timer i uka...
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #2564 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg anbefaler 3D-UL på det varmeste altså! Det var litt spesielt... Vi var på det i uke 28, og man ser tydelig ansiktstrekk og alt Sammenligner med henne nå, så ser du faktisk at det ligner! SPRØTT!! ← Jeg har sett slike 3D-bilder, og det stemmer det som LinKri sier, det ligner.
Fru Fomle Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #2565 Skrevet 6. oktober 2006 Kan tenke meg at det hadde vært stas med ei jente siden du har to gutter fra før. Men det er noe vi ikke kan styre desverre. Og det viktigste er jo at babyen er frisk og velskapt! Det er alltid en deilig følelse etter en treningsøkt. Hvorfor tenker vi ikke på det når vi har vondt i treningsviljen Håper du klarer å "bearbeide" mannen din sånn at dere kan tilbringe høstferien på fjellet. Synes det alltid er fint på fjellet jeg. Ønsker deg en fin onsdagskveld! ← Innrømmer at det hadde vært litt ekstra stas med jente denne gangen, men tror ikke sjansen er så stor for det.. Og storebrødrene har "bestilt" en bror, noe annet kom ikke på tale. Hos meg påsto de at det var gutt, men det var det ikke. Det var nok heller navlestrengen Så det er nok lurt å ta det med en liten klype salt ← Oi, så det går an å ta feil den veien også altså. De fleste jeg hører om er jenter som blir gutter, ikke omvendt.. Hun jeg skal på ultralyd til er veldig flink og hun er veldig oppsatt på å finne ut av kjønnet så jeg satser på at hun har rett. Godt og høre at formen er bedre. Håper det blir høsttur på dere. Alt som står om trening, velger jeg og ignorere her jeg sitter med sjokoladen min som jeg plutselig bare måtte ha... ← Du fpr bruke ignorere-knappen. Jeg lærte noe nytt i går.. Ved tyngre vekter, og færre repitisjoner brenner man mer fett enn lett vekt og mange reps. Skal visst begynne med "lette" vekter, 10-15 reps, legg på vekt 8-12 reps, tunge vekter 6-8 reps. Altså ikke begynne med helt blytunge vekter.. Gjett om jeg skal prøve det :-D Alt går bra med deg ellers? Det er så koselig at du skal ha baby!! ← Jeg har trent ganske mye tidligere med tunge vekter og få reps, og det virker det! Men nå får jeg ikke lov å trene tungt lenger, så da føler jeg meg fort som en pingle når "alle andre" rundt meg på treningsstudioet bruker mye større vekter enn jeg gjør. Dumt ja, menjeg kan ikke for det.. Hvor svær skal du bli?? ← Tenk så gøy det hadde vært med en jente! Du må fortelle når du har fått vite det! ← Den magiske datoen er 6.november, virker som en eeeeevighet til.. Jeg anbefaler 3D-UL på det varmeste altså! Det var litt spesielt... Vi var på det i uke 28, og man ser tydelig ansiktstrekk og alt. Sammenligner med henne nå, så ser du faktisk at det ligner! SPRØTT!! ← Satser på at jeg får 3D på den ordinære UL. Noe privat 3D senere er dessverre ikke mulig her i området, og jeg tror ikke vi gidder og reise land og strand for å få det... Det stod at man ikke blir svær av det hehe... over tid kanskje, men tror ikke det skader... eller..? ← Jenter blir jo ikke svære da!!!! Bare om du blir hekta og trener mange timer i uka... ← Nå må du ikke ødelegge treningsiveren til Gitte her da! --------------------------- Møte-maraton dag på jobb igjen i går, og jeg ble selvfølgelig skikkelig uggen på slutten av dagen. Sov litt på ettermiddagen, og det hjalp såpass at jeg ikke droppet svømming! Er fremdeles litt smådårlig i dag, men skal kun jobbe et par timer før jeg stikker på litt shopping. Kanskje blir det en liten treningsøkt også hvis formen holder.. Siste dag før FERIE!!!!!!
Fru Fomle Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #2566 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har sett slike 3D-bilder, og det stemmer det som LinKri sier, det ligner. ← Og der var du også!
vixen Skrevet 6. oktober 2006 #2568 Skrevet 6. oktober 2006 Jenter blir jo ikke svære da!!!! ← Snakker bare av erfaring jeg..
Fru Fomle Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #2569 Skrevet 6. oktober 2006 Ha en god helg uten kvalme ← Takk (det samme? ) Snakker bare av erfaring jeg.. ← Nå fikk jeg plutselig noen ikke så veldig fine bilder av muskel-vixen i hodet mitt her. Får rette det til at de fleste jenter ikke blir veldig store av styrketrening uten å ta "kunstig stimuli".
vixen Skrevet 6. oktober 2006 #2570 Skrevet 6. oktober 2006 Nå fikk jeg plutselig noen ikke så veldig fine bilder av muskel-vixen i hodet mitt her. Får rette det til at de fleste jenter ikke blir veldig store av styrketrening uten å ta "kunstig stimuli". ← Når man ikke lenger får plass i verken dongeribukser eller skjorter finner man fort ut at man har blitt for stor.
Gjest Gitte Skrevet 6. oktober 2006 #2571 Skrevet 6. oktober 2006 Jenter blir jo ikke svære da!!!! Nå må du ikke ødelegge treningsiveren til Gitte her da! ← Nei Vixen, hører du?
Gjest Gitte Skrevet 6. oktober 2006 #2572 Skrevet 6. oktober 2006 Snakker bare av erfaring jeg.. ← Er du bodybuilder vix...?
vixen Skrevet 6. oktober 2006 #2573 Skrevet 6. oktober 2006 Er du bodybuilder vix...? ← Nei, takk og lov ikke. Ble bare litt ivrig et års tid.
Gjest Gitte Skrevet 6. oktober 2006 #2575 Skrevet 6. oktober 2006 Nei, takk og lov ikke. Ble bare litt ivrig et års tid. ← skummelt.. kvinnelige bodybuildere er det skumleste jeg veit
vixen Skrevet 6. oktober 2006 #2576 Skrevet 6. oktober 2006 skummelt.. kvinnelige bodybuildere er det skumleste jeg veit ← Det var litt skummelt. Ble på en måte hekta. Når man ser framgang og at man kan løfte stadig tyngre vekter med samme antall reps blir det et lite kick og så er man igang...
Gjest Madeline Skrevet 8. oktober 2006 #2577 Skrevet 8. oktober 2006 Blir spennende med ultralyd. Jeg skjønner godt at du ønsker ei jente denne gangen, men når barnet først er der er egentlig kjønnet uviktig. Du blir utrolig glad i det nye lille vidunderet uansett. Håper du har hatt en flott helg .
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2006 #2580 Skrevet 10. oktober 2006 Håper du har noen fine dager nå, og at kvalmen har forlatt deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå