Gå til innhold

Fomleriene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Slike møter er det verste jeg vet, enten det er møter på jobb eller møter på skole/sfo osv. Hater når folk kaster vekk tid til å prate GPP.

Skal det være skikkelig GPP, skal jeg ha te, Pepsi Max og aller helst sjokolade :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste gang tar jeg med sjokolade!! :sjarmor:

Skrevet

Sjokolade... kan jeg få å? :sjenert: Skal på trening i dag altså....

Skrevet
Sjokolade... kan jeg få å?  :sjenert:  Skal på trening i dag altså....

Jeg har spist, men skal på trening i morra... :sjenert:

Skrevet

Så bra at kvalmen begynner å lette! Kan ikke fatte at det er levendes å være kvalm over så lang periode. :klem:

Søte gutter du har!

Skrevet

Deilig å si ifra iblant (selv om det kanskje ikke hjelper så mye??) Høres ut som du har nok å gjøre på jobben og da er det skrekkelig irriterende med pjatt!

Må nesten :hoppe: litt for at formen din er såpass mye bedre! Det burde nesten feires!

:danse: :danse: :danse::perebrus: :perebrus: :blomst::perebrus: :perebrus: :danse: :danse: :danse:

Skrevet
Hører jeg sjokolade  :ler:

Sjokolade... kan jeg få å?  :sjenert:  Skal på trening i dag altså....

Jeg har spist, men skal på trening i morra... :sjenert:

Jeg spiser aaaaalt for usunt for tiden.... :sjenert:

Så bra at kvalmen begynner å lette! Kan ikke fatte at det er levendes å være kvalm over så lang periode.  :klem:

Søte gutter du har!

Å være kvalm så lenge suger ut all energi og livsglede. Pluss at jeg synes utrolig synd på meg selv.. :sjenert:

Deilig å si ifra iblant (selv om det kanskje ikke hjelper så mye??) Høres ut som du har nok å gjøre på jobben og da er det skrekkelig irriterende med pjatt!

Må nesten :hoppe: litt for at formen din er såpass mye bedre! Det burde nesten feires! 

Jeg får dårlig samvittighet etter sånne utblåsninger jeg... :sjenert:

Tør ikke å feire alt for mye ennå, men en bitteliten :perebrus: kan vel ikke skade. :ler: Takk skal du ha!! :klem:

------------------------

Er hjemme i dag og har sovet godt og lenge. :) Hadde en dårlig dag igjen i går, så jeg syntes jeg fortjente det. ;) Og formen er heldigvis mye bedre i dag! Skal på trening om en liten stund, og kanskje på litt shopping etterpå hvis jeg orker. Må ut og handle presanger til to små baby-jenter, jeg elsker å shoppe jenteklær. :ler:

Lurer fælt på hvem som bor inni magen min også. Får forhåpentligvis vite det 6.november. Ting er litt annerledes denne gangen, er for eksempel full av kviser på skuldre, bryst og rygg. Og da mener jeg full, kan ikke gå med v-hals engang. :overrasket::sur: Så magefølelsen min akkurat nå er nesten på jente, men så er jeg ufattelig dårlig til å gjette.. ;)

Hadde forresten en ekkel drøm i natt. Var hos lege eller jordmor på kontroll og der hadde de ultralyd. Det viste seg at livmoren ikke kunne bli større enn det den var nå fordi det var alt for lite fostervann. Skulle videre på sykehus for videre sjekk, men heldigvis våknet jeg før jeg kom så langt. Får inderlig håpe jeg ikke er sanndrømt... ;)

Skrevet

hei på deg :)

Grattis med babyen :klem: Har ikke fått med meg det før nå jeg :sjenert:

Går alt bra med deg?

Skrevet

Det blir jo spennende når dere skal på ultralyd, antar at dere vil vite kjønnet siden du sier det sånn :sjenert:

Har dere vurdert 3D-ultralyd da? Sånt fantes ikke da jeg gikk gravid, så jeg ser for meg at dette må være urolig gøy.

Ha en fortsatt fin uke, og så håper vi på midre kvalme :klem:

Skrevet
hei på deg :)

Grattis med babyen :klem: Har ikke fått med meg det før nå jeg  :sjenert:

Går alt bra med deg?

Takk, Gitte! :klem:

Etter en periode med mye kvalme så ser det ut som det lysner litt nå heldigvis! :hoppe:

Det blir jo spennende når dere skal på ultralyd, antar at dere vil vite kjønnet siden du sier det sånn :sjenert:

Har dere vurdert 3D-ultralyd da? Sånt fantes ikke da jeg gikk gravid, så jeg ser for meg at dette må være urolig gøy.

Ha en fortsatt fin uke, og så håper vi på midre kvalme :klem:

Ja, vi vil absolutt vite kjønnet hvis det er mulig å se. Med førstemann visste vi det, men ikke med nr. 2. Må si jeg foretrekker å vite. ;)

Jeg ba spesielt om å få komme til hun vi skal på UL til fordi jeg vet hun har 3D. Men vet ikke om hun bruker det som standard eller ikke. Egentlig skal en vel ta 3D endel senere i svangerskapet, men det er ikke mulig å få bestilt privat 3D-ultralyd her i området. Da må det være noe ekstraordinært med henvisning fra lege. Og det håper jeg at jeg slipper.. :sjenert:

Nå må jeg komme meg på trening! :hoppe:

Skrevet
Nå må jeg komme meg på trening! :hoppe:

Det er bra, Fru Fomle, stå på! Merker i alle fall selv at kroppen har det mye bedre når den får trent litt, selv om treningslysten ikke alltid er enig (den er nemlig heller laber). :ler:

Skrevet

Skjønner godt at du vil vite kjønnet jeg. Det gjorde jeg også siste gang, men fikk vite feil....... Stor var overraskelsen :ler: Men de er sikkert mye flinkere nå.

Og det er morsomt å kjøpe jentebabyklær, det er så utrolig mye fint. Håper formen bedrer seg igjen, at det bare var et lite blaff i går. Halve svangerskapet er skrekkelig lenge å være kvalm.

Ha en flott fridag, og lykke til på trening :klem:

Skrevet
Det er bra, Fru Fomle, stå på! Merker i alle fall selv at kroppen har det mye bedre når den får trent litt, selv om treningslysten ikke alltid er enig (den er nemlig heller laber). :ler:

Samme her. Men så er det deilig etterpå! :)

Skjønner godt at du vil vite kjønnet jeg. Det gjorde jeg også siste gang, men fikk vite feil....... Stor var overraskelsen :ler:  Men de er sikkert mye flinkere nå.

Og det er morsomt å kjøpe jentebabyklær, det er så utrolig mye fint. Håper formen bedrer seg igjen, at det bare var et lite blaff i går. Halve svangerskapet er skrekkelig lenge å være kvalm.

Ha en flott fridag, og lykke til på trening  :klem:

Tror ikke jeg klarer å stole 100% på at det er rett kjønn hvis de sier det er jente. Det er vel av naturlige grunner lettere å fastslå en gutt 100%. ;)

-----------------

Det var deilig med en trenings-økt, selv om jeg ble ganske kvalm på slutten. Føler meg som en pingle nå, har gått ned mye på vekt og kjører heller flere repetisjoner. Likevel blir jeg altså sliten, og på slutten av økta gjerne så mye at jeg blir litt svimmel og dårlig. :forvirret: Men deilig nå etterpå da! :)

Shopping må jeg utsette til en annen dag, fant ut at det ble for travelt... Tenkte å hente ungene snart og ta de med på biblioteket så vi kan låne noen bøker til høstferien neste uke. Driver og bearbeider mannen om vi ikke kan være noen dager på hytta til svigers, blir det fint vær så er det utrolig flott å være i fjellet på denne tiden. :)

Gjest synseren
Skrevet

Kan tenke meg at det hadde vært stas med ei jente siden du har to gutter fra før. Men det er noe vi ikke kan styre desverre. Og det viktigste er jo at babyen er frisk og velskapt!

Det er alltid en deilig følelse etter en treningsøkt. Hvorfor tenker vi ikke på det når vi har vondt i treningsviljen :klø:?

Håper du klarer å "bearbeide" mannen din sånn at dere kan tilbringe høstferien på fjellet. Synes det alltid er fint på fjellet jeg.

Ønsker deg en fin onsdagskveld! :klem:

Skrevet
Samme her. Men så er det deilig etterpå! :)

Tror ikke jeg klarer å stole 100% på at det er rett kjønn hvis de sier det er jente. Det er vel av naturlige grunner lettere å fastslå en gutt 100%. ;)

Hos meg påsto de at det var gutt, men det var det ikke. Det var nok heller navlestrengen ;)

Så det er nok lurt å ta det med en liten klype salt :sjenert:

Skrevet

Godt og høre at formen er bedre. :klem:

Håper det blir høsttur på dere.

Alt som står om trening, velger jeg og ignorere her jeg sitter med sjokoladen min som jeg plutselig bare måtte ha... :sjenert:

Skrevet

Jeg lærte noe nytt i går.. Ved tyngre vekter, og færre repitisjoner brenner man mer fett enn lett vekt og mange reps. Skal visst begynne med "lette" vekter, 10-15 reps, legg på vekt 8-12 reps, tunge vekter 6-8 reps. Altså ikke begynne med helt blytunge vekter.. Gjett om jeg skal prøve det :-D

Alt går bra med deg ellers? :klem: Det er så koselig at du skal ha baby!! :hoppe:

Skrevet
Jeg lærte noe nytt i går.. Ved tyngre vekter, og færre repitisjoner brenner man mer fett enn lett vekt og mange reps. Skal visst begynne med "lette" vekter, 10-15 reps, legg på vekt 8-12 reps, tunge vekter 6-8 reps. Altså ikke begynne med helt blytunge vekter.. Gjett om jeg skal prøve det :-D

Hvor svær skal du bli?? ;)

Skrevet

Tenk så gøy det hadde vært med en jente! Du må fortelle når du har fått vite det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...