Gjest Myztica Skrevet 22. september 2006 #2521 Skrevet 22. september 2006 hei hei Grattis med ny sveis. Det kan gjøre mye med formen å føle seg vel på håret Ønsker deg en god helg
Fru Fomle Skrevet 22. september 2006 Forfatter #2522 Skrevet 22. september 2006 Deilig å kunne sove litt ekstra lenge på en hverdag, og når man har blir snasen på håret i tillegg, så blir både humør og kropp litt bedre God helg, og kos deg ute i kveld ← Treffet i kveld ble avlyst! Så da får jeg bruke energi på familien istedetfor, de er blitt litt neglisjert i det siste. hei hei Grattis med ny sveis. Det kan gjøre mye med formen å føle seg vel på håret Ønsker deg en god helg ← Takk, LinKri!
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #2523 Skrevet 22. september 2006 Du får stelle i stand en romantisk kveld, bare for deg og mannen din. Da får du jo noen som beundrer den nye sveisen din hele kvelden
vixen Skrevet 22. september 2006 #2524 Skrevet 22. september 2006 Du får stelle i stand en romantisk kveld, bare for deg og mannen din. Da får du jo noen som beundrer den nye sveisen din hele kvelden ← Hørtes lurt ut....
Fru Fomle Skrevet 22. september 2006 Forfatter #2525 Skrevet 22. september 2006 Du får stelle i stand en romantisk kveld, bare for deg og mannen din. Da får du jo noen som beundrer den nye sveisen din hele kvelden ← Hørtes lurt ut.... ← Hah, han så ikke at jeg hadde klippet meg engang!!!!!!!
vixen Skrevet 22. september 2006 #2526 Skrevet 22. september 2006 Hah, han så ikke at jeg hadde klippet meg engang!!!!!!! ← Mannfolk...
Gjest gjest1 Skrevet 22. september 2006 #2527 Skrevet 22. september 2006 Typisk mannfolk. Han jeg bor sammen med, så ikke at jeg hadde byttet farge engang Du burde sove lenge hver dag tror jeg. Benytt anledningen i helgen
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2006 #2528 Skrevet 25. september 2006 God morgen Hvordan går det med deg?
Gjest synseren Skrevet 25. september 2006 #2529 Skrevet 25. september 2006 Håper alt står bra til hos deg! Ha en super duper uke!
Fru Fomle Skrevet 28. september 2006 Forfatter #2530 Skrevet 28. september 2006 til alle mine trofaste dagboklesere!! Uka startet ikke så bra for min del, men så tok jeg hele gårsdagen fri og det var veldig deilig. Var på styrketrening midt på dagen og gikk til og med en kjapp tur på kvelden. Mulig det ble litt mye aktivitet for en treningsslapp kropp, er ganske stiv og støl i dag.. Fikk ikke den intense kvalmen i går ettermiddag som jeg vanligvis får etter en dag på jobben, så jeg fikk faktisk gjort endel fornuftig i huset. Ellers skremmende lite nytt..
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2006 #2531 Skrevet 28. september 2006 Koselig å høre fra deg igjen. Jeg må innrømme at jeg har vondt av deg som er så kvalm så lenge Håper du klarer å ta deg noen dager fri innimellom, hvis det gir deg bedre dager, og at kvalmen snart slipper taket, så du kan begynne å glede deg istedet
Fru Fomle Skrevet 28. september 2006 Forfatter #2532 Skrevet 28. september 2006 Koselig å høre fra deg igjen. Jeg må innrømme at jeg har vondt av deg som er så kvalm så lenge Håper du klarer å ta deg noen dager fri innimellom, hvis det gir deg bedre dager, og at kvalmen snart slipper taket, så du kan begynne å glede deg istedet ← Jeg kommer til å ta en fridag i uka framover, helst onsdag. Ikke lett å få ryddet plass alltid, men jeg er bare nødt til å tenke på meg selv.. Har hatt noen dager med dårlig samvittighet for jobben, men kommet til at den bare må nedprioriteres i denne tiden. Begynner også å bli såpass desperat at jeg vurderer å prøve noen av behandlingene som jeg ikke syntes funket noe sist gang..
Gjest synseren Skrevet 28. september 2006 #2533 Skrevet 28. september 2006 En fridag i uka høres fornuftig ut. Det er trist å høre at du er så plaget med kvalme. Det forsurer nok livet ditt akkurat nå. Du får tenke på det fantastiske som skal skje ved påsketider heller, kanskje det kan holde deg oppe? Ønsker deg en flott torsdagskveld!
Fru Fomle Skrevet 29. september 2006 Forfatter #2534 Skrevet 29. september 2006 En fridag i uka høres fornuftig ut. Det er trist å høre at du er så plaget med kvalme. Det forsurer nok livet ditt akkurat nå. Du får tenke på det fantastiske som skal skje ved påsketider heller, kanskje det kan holde deg oppe? Ønsker deg en flott torsdagskveld! ← Jeg prøver å tenke positivt, men innrømmer at det ikke er så lett når kvalmen er som verst... Men hva er det som skjer nå???? 3.dagen der jeg er i ganske god form!!?? Kan det virkelig være mulig at det begynner å lette allerede??!! Bør vel ikke glede meg for tidlig, men.... Har vært mye i aktivitet de siste dagene, kanskje det hjelper også? I går kveld var jeg på svømming for første gang på eeevigheter. Det var kjempedeilig, selv om både teknikken og kondisen ikke er helt på topp lenger. Forresten så ble de søte små (etterhvert litt store) informert om at de skal bli storebrødre her tidligere i uka. Var spent på hvordan de ville reagere, men de tok det kjempefint! Hadde masse spørsmål da: Hvordan kommer babyen ut av magen? Hvordan jeg visste at babyen skulle komme til våren? Blir jeg tjukk i morgen? osv osv. Og hver dag etterpå så har minstemann kommet med et hjertesukk over hvor mye han gleder seg til å bli storebror!
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2006 #2535 Skrevet 29. september 2006 Så søte storebrødre Det er en glede å kunne glede seg sammen med de store barna, de har så morsomme reaksjoner og spørsmål. "blir du tjukk i morgen?" Håper virkelig du får en kjempefin helg uten kvalme
Gjest Madeline Skrevet 30. september 2006 #2536 Skrevet 30. september 2006 Søte storebrødre, ja . Det er godt å lese at du har noen dager med mindre kvlame. Du er jo egentlig alt gjennom den verste delen av svangerskapet. Nå framover er jo den tiden da du skal nyte tilværelsen før magen blir alt for stor og tung. Kos deg i helga
Xania Skrevet 1. oktober 2006 #2537 Skrevet 1. oktober 2006 Godt å høre at formen er på bedringens vei, Fru Fomle! Håper bare det fortsetter slik. Bra at de kommende storebrødrene gleder seg. Og morsomme spørsmål de hadde, det er utrolig hva barn kan få seg til å spørre om.
Gjest Myztica Skrevet 1. oktober 2006 #2538 Skrevet 1. oktober 2006 Så bra at formen din har vært litt bedre Så søte storebrødre da Hvor gamle er de?? (Du har sikkert skrevet det før, men det har ikke jeg fått med meg i så fall... ) Ønsker deg en fin uke
Fru Fomle Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #2539 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Så søte storebrødre Det er en glede å kunne glede seg sammen med de store barna, de har så morsomme reaksjoner og spørsmål. "blir du tjukk i morgen?" Håper virkelig du får en kjempefin helg uten kvalme ← Jeg har hatt en veldig fin helg heldigvis! Søte storebrødre, ja . Det er godt å lese at du har noen dager med mindre kvlame. Du er jo egentlig alt gjennom den verste delen av svangerskapet. Nå framover er jo den tiden da du skal nyte tilværelsen før magen blir alt for stor og tung. Kos deg i helga ← Med de andre to har jeg vært kvalm til jeg var godt over halvveis, så det er det jeg er forberedt på nå også. Men nå tror jeg faktisk jeg har vært i dårligere form denne gangen (kan være dårlig minne.. ), så kanskje jeg fikk det mer konsentrert over kortere tid? Formen har iallefall vært bra helt siden onsdag, og det beste tegnet på økt energi det er at jeg har kommet meg godt i gang med trening igjen. Håper det fortsetter!! Godt å høre at formen er på bedringens vei, Fru Fomle! Håper bare det fortsetter slik. Bra at de kommende storebrødrene gleder seg. Og morsomme spørsmål de hadde, det er utrolig hva barn kan få seg til å spørre om. ← Storebrødrene er søte ja, spørs om de er like begeistret når huset fylles med barneskrik til alle døgnets tider. Så bra at formen din har vært litt bedre Så søte storebrødre da Hvor gamle er de?? (Du har sikkert skrevet det før, men det har ikke jeg fått med meg i så fall... ) Ønsker deg en fin uke ← De er 8 og 5 år, så de vokser til! -------------------------------- Som sagt har helga vært veldig fin og formen bra! Må bare passe på å spise ofte nok så holder jeg kvalmen i sjakk. Kommer vel til å legge på meg 30 kg hvis det fortsetter sånn.. Lørdag ble brukt til rydding og vasking, samt litt shopping. Jeg var og kikket på barnevogner for første gang. Ufattelig mye å velge mellom, så dette blir ikke lett :klø:. Foreløpig er det 3 som skiller seg ut; OTH, TFK og Easywalker. Vil ha en vogn som er veier lite og som egner seg for tur også utenfor asfalt. Endret 2. oktober 2006 av Fru Fomle
Fru Fomle Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #2540 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) Fy flate, jeg er sur... Har vært i et skikkelig ineffektivt møte og ble til slutt så lei at jeg sa fra om meningen min både høyt og tydelig.. Men jeg er så drittlei av å bruke hele arbeidsdagen min på å diskutere i ring.. Nok om det, må jobbe.. Endret 2. oktober 2006 av Fru Fomle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå