Gå til innhold

Fomleriene

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ååå, det blir spennende med ultralyd!  :hoppe:

Tipper det er en liten  :babyjente: som ligger der inne og lager kvalme.  ;)

Litt vel tidlig å tippe, men.....  :ler:

Håper dere får en fin bursdagsfeiring i morgen.  :klem:

Jeg var like kvalm i starten med gutta, så noen jente tør jeg ikke håpe på. ;) Vi vil vite kjønnet hvis det er mulig å se det, men det blir jo ikke før på ordinær UL om maaange uker.

Og lykke til med feiring tilbake, tror du trenger det mer enn meg! ;)

Nemlig. Hjelper mot det meste  :klem:

Lite TLC, men har gått en tur med en venninne i kveld. Hjelper med frisk luft også.

:klem:

Godt at du har hatt noen litt bedre dager i det siste.

Takk!! :klem::klem:

Hvor skal vi skrive til deg nå når boka di er borte?? :grine:

----------------

Vurderer å ta en sykedag i morgen. :sjenert: Får se å komme meg i seng og håpe jeg er bedre i morgen..

Syting og klaging hele tiden.. Sorry! :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er formen bedre? :klem:

Det må være tungt å gå rundt å føle seg sjøsyk hele tiden, håper det gir seg snart! Er det ikke de tre første månedene som er verst da? :sjenert:

Skrevet

Innom for å ønske deg en riktig god helg! :klem:

Gire ned et par hakk nå, vil ikke at du skal gå på en smell her! :fy_fy:

Gjest synseren
Skrevet (endret)

Det er jo nettopp derfor vi har dagbøkene våre for å syte når vi er leie og sprudle når vi er glade. Humørsvingninger er en del av livet. Forøvrig synes ikke jeg du syter mye i det hele tatt.

Håper du føler deg bedre nå!

Ha en fin helg :klem:!

Endret av synseren
Skrevet
Sove godt da! :klem:

Takk! :klem:

Er formen bedre?  :klem:

Det må være tungt å gå rundt å føle seg sjøsyk hele tiden, håper det gir seg snart! Er det ikke de tre første månedene som er verst da?  :sjenert:

Hos meg varer det dessverre en del lenger enn 3 mnd.. :sjenert:

Innom for å ønske deg en riktig god helg! :klem:

Gire ned et par hakk nå, vil ikke at du skal gå på en smell her! :fy_fy:

Takk! :klem: Skal passe på meg selv litt bedre.. ;)

Det er jo nettopp derfor vi har dagbøkene våre for å syte når vi er leie og sprudle når vi er glade. Humørsvingninger er en del av livet. Forøvrig synes ikke jeg du syter mye i det hele tatt.

Håper du føler deg bedre nå!

Ha en fin helg :klem:!

Takk synseren! :klem:

-----------------

Var hjemme fra jobb torsdag og var hos bedriftslegen i går. Så nå er jeg 50% sykemeldt, foreløpig i 16 dager. Det var egentlig en lettelse, nå må jeg bare få sagt fra meg med noen arbeidsoppgaver så blir det nok bra. :)

I dag har vi besøk av en nydelig halvstor kattunge. Han har vært i hagen vår flere ganger, men i dag kommer han inn også.. Har prøvd å stenge dørene, men da blir det så varmt. Han har halsbånd så han hører nok til et sted i nabolaget. Får prøve å ikke gjøre han altfor husvarm. Ungene synes jo det er stor stas, han er ganske vill av seg. :ler:

Skrevet

Tenker det blir godt å få litt roligere dager, det kan ikke være lett å gå rundt å være kvalm hele tiden. Du må være flink til å hvile deg litt da, og ikke stresse rundt i huset! ;)

Ha en flott helg :klem:

Skrevet

Godt å høre at du har muligheter for å ta det litt mere med ro. Kanskje det hjelper på kvalmen også, den blir sikkert ikke bedre når du er sliten.

Kattunger er utrolig søte. Men de har skarpe klør, og jeg har litt respekt for katter, opplever dem som små rovdyr :ler:

Ha en forhåpentligvis bra uke :klem:

Skrevet
Tenker det blir godt å få litt roligere dager, det kan ikke være lett å gå rundt å være kvalm hele tiden. Du må være flink til å hvile deg litt da, og ikke stresse rundt i huset!  ;)

Ha en flott helg :klem:

Jeg er flink til å skippe husarbeid. ;)

Godt å høre at du har muligheter for å ta det litt mere med ro. Kanskje det hjelper på kvalmen også, den blir sikkert ikke bedre når du er sliten.

Kattunger er utrolig søte. Men de har skarpe klør, og jeg har litt respekt for katter, opplever dem som små rovdyr  :ler:

Ha en forhåpentligvis bra uke  :klem:

Håper det skal hjelpe på kvalmen ja, og nå får jeg forhåpentligvis litt mer energi så jeg kommer bedre igang med trening av ryggen også.

Og jeg har et langt merke på armen etter skarpe klør. ;)

------------

Fomlemannen reiste til USA i natt (dro før 5 :Gjesp:) og blir borte en uke. Jeg har det ufattelig greit når han reiser bort så lenge, da kommer mor og jeg har all den hjelp og avlastning jeg trenger. :) Rydder og vasker litt i kjelleren der hun skal bo, det trengtes virkelig. :sjenert:

Tidligere i uka svarte jeg på non spørsmål for Norsk Gallup på telefon, og jeg svarte ja til å motta et spørreskjema i posten. I går kom det en BOK på nærmere 100 sider. :overrasket: Er kommet godt igang (nesten halvveis), men begynner å bli ganske lei av å svare på hvilke kjøttpålegg, pølser, posteier, fiskeprodukter, vaskepulver osv osv jeg kjenner til, har prøvd og foretrekker. :ler:

Skrevet

Jeg svarte engang ja til å være med på et handleprosjekt. Dvs at jeg skulle skrive ned alt jeg handlet gjennom en måned. Kom til handlelapp nr 2, da ga jeg opp :ler:

Ha en fortsatt fin søndag :klem:

Skrevet
Jeg svarte engang ja til å være med på et handleprosjekt. Dvs at jeg skulle skrive ned alt jeg handlet gjennom en måned. Kom til handlelapp nr 2, da ga jeg opp :ler:

Ha en fortsatt fin søndag :klem:

Ingen enkel oppgave... :ler:

Skrevet (endret)

Håper du har det bra og får slappet av med mor i huset. Og at formen din ikke er for ille :klem:

Endret av kira
Skrevet

Hvordan står det til Fru Fomle? Håper du har det fint!!

Ønsker deg en fin uke :)!

Skrevet

:vinke:

Innom med en kjapp oppdatering. Energinivået er fremdeles helt på bånn, så det blir ikke mye nett på meg for tiden. :sjenert: Det er hektisk på jobb med masse møter hver dag og jeg jobber langt over 50%. Så lenge kroppen takler det er det greit, men i morgen tror jeg faktisk jeg skal ta meg hele dagen fri.

Var på UL forrige uke. :hoppe: Ikke så mye å se, men alt så bra ut. :)

Skrevet

En fridag høres fornuftig ut.

Håper du klarer å samle krefter i helgen, og at formen din snart blir bedre :klem:

Skrevet

En fridag gjør deg nok godt, håper du får slappet av og at du tar det med ro. Er formen like ille?

Kos deg på fridagen din :klem::klem::klem:

Skrevet

Takk, kira, vixen og Marillia! :klem:

Har så langt i dag hatt en super fridag. :) Var veldig kvalm da klokka ringte kl 7, men heldigvis kunne Fomlemannen få opp og levere ungene så jeg kunne bare sove videre. Sov til over 10 og stod ikke opp før nesten 11 og da var formen myyye bedre. :)

Ringte til frisøren og fikk time 20 minutter etter, så nå har jeg endelig ordnet opp i kråkereiret. :hoppe: Ble ganske stor forandring, hun klippet pannelugg og det har jeg ikke hatt på flere år. Og så brukte hun rettetang, så nå er jeg så sneisen på håret at jeg rett og slett ikke kan gå på trening og ødelegge det. :ler: Skal nemlig på cafè med venninner i kveld, så jeg vil jo ta meg litt ut. ;)

Nå skal jeg ta meg en runde i dagbøkene før jeg drar ut og handler mat. Tenkte jeg skulle slå til med noe ekstra godt siden jeg er i form til å lage det i dag. :)

God helg alle sammen! :hoppe:

Skrevet

Deilig å kunne sove litt ekstra lenge på en hverdag, og når man har blir snasen på håret i tillegg, så blir både humør og kropp litt bedre :)

God helg, og kos deg ute i kveld :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...