Gjest synseren Skrevet 31. august 2006 #2484 Skrevet 31. august 2006 Kommer innom med en stor ! Ha en fin dag !
Gjest synseren Skrevet 5. september 2006 #2488 Skrevet 5. september 2006 (endret) Ja, vi savner deg veldig, Fru Fomle. Håper du har det bra? Endret 5. september 2006 av synseren
Fru Fomle Skrevet 5. september 2006 Forfatter #2489 Skrevet 5. september 2006 Nå må jeg nesten tute litt her , dere er så snille!! Jeg er her inne nesten hver dag og prøver å holde meg oppdatert, men har rett og slett ikke hatt energi til å skrive... Har vært så kvalm og uggen i det siste at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. All min energi har blitt brukt til å klare meg gjennom dagen på jobb, for så å kollapse når jeg kom hjem og oppføre meg som et troll mot familien. Har også måttet ta 1 1/2 sykedag der jeg stort sett sov dagen lang.. Men så løsnet det plutselig litt på søndag, og jeg har hatt to kjempefine dager! I går kveld var jeg til og med på trening igjen, det er helt ufattelig deilig å fungere omtrent som normalt igjen. Og dagen i dag ser også lys ut, må bare stappe innpå med knekkebrød når jeg kjenner antydning til kvalme. Håper dette her varer en stund. Jeg kan fint takle noen dårlige dager innimellom hvis jeg bare får noen pusterom som dette. Så det er fare for at jeg er tilbake!!
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #2490 Skrevet 5. september 2006 Stakkars deg, den kvalmen er forferdelig. Krysser alt jeg har for at det er over nå. Har du vært på kontroll?
Fru Fomle Skrevet 5. september 2006 Forfatter #2491 Skrevet 5. september 2006 Godt å se deg igjen, Fru Fomle! Må bare si jeg beunder deg som henger i som du gjør, med to barn fra før, møter, messe og jegvetikkehva! Ikke rart du blir sliten innimellom. Må bare prøve å ikke slite deg helt ut da, vennen! ← Jeg gikk på en skikkelig smell etter en hard uke og fikk betale for det i en hel uke etterpå. Så jeg har giret litt ned nå. Til jeg blir overmodig igjen.
Fru Fomle Skrevet 5. september 2006 Forfatter #2492 Skrevet 5. september 2006 Stakkars deg, den kvalmen er forferdelig. Krysser alt jeg har for at det er over nå. Har du vært på kontroll? ← Erfaringsmessig må jeg nok belage meg på å være kvalm en god stund ennå. Men når det bare er bittelitt så går det veldig greit. Var på kontroll forrige uka ja, men lite spennende å brette derfra. Skal på UL neste uke, det gleder jeg meg til!
vixen Skrevet 5. september 2006 #2493 Skrevet 5. september 2006 Så det er fare for at jeg er tilbake!! ← Hurra! Får håpe du er over den verste perioden og at formen holder seg fin. Kvalme generelt er jo uutholdelig i lengden.
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #2494 Skrevet 5. september 2006 Så det er fare for at jeg er tilbake!! ←
Fru Fomle Skrevet 6. september 2006 Forfatter #2495 Skrevet 6. september 2006 Ny dag, nye muligheter! Formen er ikke like god i dag, og jeg skal i heldagsmøte... Ikke blir det noen rolig ettermiddag heller, vi må ut og kjøpe presang og gjøre innkjøp til bursdagsfeiring i morgen. Får heller krype tidlig til køys, har ikke vært så flink til det de siste kveldene. I går bakte jeg sjokoladekake og fikk gjort rygg-øvelsene mine. Er ikke så flink til å huske øvelser hver dag, må skjerpe meg der.
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #2496 Skrevet 6. september 2006 Innom for prøve å jage kvalmen din vekk Prøv å passe godt på deg selv, litt TLC kan kanskje hjelpe?
Fru Fomle Skrevet 6. september 2006 Forfatter #2497 Skrevet 6. september 2006 (endret) Innom for prøve å jage kvalmen din vekk Prøv å passe godt på deg selv, litt TLC kan kanskje hjelpe? ← TLC? :klø: Tender, Love & Care???? Endret 6. september 2006 av Fru Fomle
@lfa Skrevet 6. september 2006 #2498 Skrevet 6. september 2006 Ååå, det blir spennende med ultralyd! Tipper det er en liten som ligger der inne og lager kvalme. Litt vel tidlig å tippe, men..... Håper dere får en fin bursdagsfeiring i morgen.
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #2499 Skrevet 6. september 2006 TLC? :klø: Tender, Love & Care???? ← Nemlig. Hjelper mot det meste
Gjest Madeline Skrevet 6. september 2006 #2500 Skrevet 6. september 2006 Godt at du har hatt noen litt bedre dager i det siste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå