Gå til innhold

Fomleriene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må bare trøste deg litt. Håper du snart vil føle deg bedre :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest synseren
Skrevet

Uff, det hørtes ikke kjekt ut. Du får ta den tiden du trenger. Kom heller tilbake når du har overskudd og har lyst til å skrive. Har også hatt dager der jeg har mest lyst til å legge meg ned å grine. Det er ikke noe kjekt. Men husk at det kommer nye bedre dager senere.

Skjem deg litt bort. Prøv å ta det med ro og kos deg så kommer nok overskuddet etterhvert skal du se! :klem:

Skrevet

Håper formen begynner å ta seg opp igjen. :klem:

Skrevet

:sjenert: Drama-queen is back.... :sjenert:

Føler meg sånn passe teit. :rodme: Men det er vel bare å hoppe i det og begynne å skrive her inne igjen.

Har unnagjort en ganske så travel uke med lege- og kiropraktorbesøk, møte 3 kvelder og diverse ONS-ting (ONS = oljemesse altså hvis noen lurte ;) ). Avsluttet arbeidsuken med 3 timer på stand, det gikk overraskende greit :). Men har ligget som et slakt på sofaen etter jeg kom hjem. Superkvalm, det kommer seg heldigvis litt etter litt.. Og så er jeg selvfølgelig alene med ungene hele helga og skal på fest i morgen kveld. Føler meg ikke særlig klar for annet enn å ligge i senga jeg. ;)

Trening blir det ufattelig dårlig med for tiden, skal prøve å få gjort litt i morgen. Er superviktig for meg å få trent opp ryggen mest mulig før magen begynner å vokse...

Og så tror jeg kanskje jeg "flytter" herfra snart, orker ikke å vedlikeholde to dagbøker her inne.. Har fått en forsmak på hvordan høsten min blir denne uka, blir nok adskillig mindre nett på meg enn jeg er vant til.. :sjenert:

Skrevet

Og en kjempe-kjempe-kjempe-kjempe :klem: til kira, synseren, Hannen, @lfa og Xania!!!!! :):):)

Skrevet

Godt å se at du titter innom, jeg har savnet deg! Ha en fin helg, og kos deg med gutta boys :klem:

Skrevet

Samme hvilke bok du er i, bare du er innom av og til :klem:

Ha en god helg :)

Gjest synseren
Skrevet

Kjekt å "se" deg igjen Fru Fomle. Kan godt forstå at det er tidkrevende å vedlikeholde to dagbøker. Sier som Kira, samme hvilken dagbok du er i, bare du er innom av og til.

Ha en fin helg :klem:!

Skrevet
Godt å se at du titter innom, jeg har savnet deg!  Ha en fin helg, og kos deg med gutta boys :klem:

Takk! Har savnet deg og alle de andre her inne. Skremmende mye egentlig. ;)

Samme hvilke bok du er i, bare du er innom av og til  :klem:

Ha en god helg  :)

Jeg skal slappe av med verdens beste samvittighet i helga og gjøre minst mulig! :sjarmor:

Og så kom Fomlemannen innom jobben min med sin bærbare før han reiste i dag. Snille mannen min. :)

Skrevet
Kjekt å "se" deg igjen Fru Fomle. Kan godt forstå at det er tidkrevende å vedlikeholde to dagbøker. Sier som Kira, samme hvilken dagbok du er i, bare du er innom av og til.

Ha en fin helg :klem:!

Du postet visst mens jeg skrev, ikke meningen å overse deg! :klem:

Men så driver jeg med såpass mye annet at jeg føler det blir litt "feil" med gravid-bok. Mulig jeg er litt sær.. :klø: Og så er det så siiiinnsykt lenge til april enda, og alt for mye som kan skje på veien.. :sjenert:

Skrevet

Var det ikke slitsomt å stå på ONS? Mange som har klaget på varmen der borte...

Egentlig glad jeg slapp unna i år. Forrige gang spaserte kongen bak meg uten at jeg fikk det med meg i det hele tatt... :sjenert::ler:

Kjekt å se deg igjen her inne! :klem:

Skrevet

Egentlig glad jeg slapp unna i år. Forrige gang spaserte kongen bak meg uten at jeg fikk det med meg i det hele tatt...  :sjenert:  :ler:

Kjekt å se deg igjen her inne!  :klem:

Det var grusomt varmt ja! Var nok mye derfor jeg ble uhyggelig dårlig etterpå. :sprettoy:

Skrevet

Egentlig glad jeg slapp unna i år. Forrige gang spaserte kongen bak meg uten at jeg fikk det med meg i det hele tatt...  :sjenert:  :ler:

Kjekt å se deg igjen her inne!  :klem:

åh-åh.... ONS? Alle vet vel hva det er forkortelse for? Blir rent skræmt no, FF... ;)

Neida... :ler:

Alt bra, selv etter å stå på ONS?

Skrevet

Håper du har fått sovet ut nå, og er klar for en ny uke :klem:

Skrevet
åh-åh.... ONS? Alle vet vel hva det er forkortelse for? Blir rent skræmt no, FF... ;)

Neida...  :ler:

Alt bra, selv etter å stå på ONS?

:ler:

Skrevet

Godt å se deg igjen, Fru Fomle! Må bare si jeg beunder deg som henger i som du gjør, med to barn fra før, møter, messe og jegvetikkehva! Ikke rart du blir sliten innimellom. :troest: Må bare prøve å ikke slite deg helt ut da, vennen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...