Gå til innhold

Fomleriene

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:kose:

:klem:

Heldigvis litt bedre nå! :) Satser på å gå en tur i kveld!

Og så har jeg startet ny bok her. Så får vi se.. :sjenert:

Gjest Madeline
Skrevet

Nå har jeg besøkt din nye dagbok og jeg fikk æren av å skrive den første hilsenen :hoppe:.

Skrevet
Nå har jeg besøkt din nye dagbok og jeg fikk æren av å skrive den første hilsenen :hoppe:.

Så flott! :)

Foreløpig føler jeg meg mest komfortabel her inne, men kan nok ikke ha to dagbøker over lenger tid. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
Så flott! :)

Foreløpig føler jeg meg mest komfortabel her inne, men kan nok ikke ha to dagbøker over lenger tid. ;)

Bli her litt til da :sjenert:

Gjest synseren
Skrevet

Håper du blir her en stund til. Det er så koselig å besøke dagboka di. Men skjønner at det kan blir litt travelt å holde liv i to dagbøker. Jeg har iallefall nok med en. Sletter du dagboka di her kommer jeg helt sikker å besøker graviditetsdagboka di.

Skrevet (endret)
Bli her litt til da :sjenert:

Du blir nok ikke kvitt meg så lett! ;)

Håper du blir her en stund til. Det er så koselig å besøke dagboka di. Men skjønner at det kan blir litt travelt å holde liv i to dagbøker. Jeg har iallefall nok med en. Sletter du dagboka di her kommer jeg helt sikker å besøker graviditetsdagboka di.

Takk for hyggelige ord, synseren! :klem: Jeg føler jeg har fått mange flotte nett-venner her inne, og koser meg mye med KG.

Jeg har så mye annet enn graviditet på hjertet at det blir liksom litt feil med "bare" gravid-bok. Så jeg får se hvordan det går!

---------------------

Gårsdagens trim ble en 30 minutters gåtur. Bedre enn ingenting. :)

I dag er planen å holde meg mest mulig unna nett på dagtid, må begynne å trappe ned. :sjenert:

Endret av Fru Fomle
Skrevet
I dag er planen å holde meg mest mulig unna nett på dagtid, må begynne å trappe ned. :sjenert:

Samme her, skal være super-husmor idag. Noe som ikke faller helt naturlig :sjenert:

Skrevet (endret)
Samme her, skal være super-husmor idag. Noe som ikke faller helt naturlig  :sjenert:

Jeg klarte meg egentlig ganske bra hvis jeg skal si det selv. :) Har riktignok vært på KG innimellom og lest litt, men ihvertfall ikke skrevet noen innlegg.

--------------

I dag har jeg levd opp til nicket mitt på den mest forferdelige måte!!! :grine: Avtalte med mor til eldstemanns bestis at han skulle være med hjem til oss fra SFO i dag. Og så glemmer jeg å gi beskjed til Fomlemannen som skulle hente!!!!! Og eldstemann glemte det også i farten da han ble hentet.. Heldigvis ringte storesøsteren ned hit så hun fikk hentet han før SFO stengte, men dette her er jo aldeles super-flaut!!! :rodme: Har snakket med storesøsteren som tok det hele med stor ro, men får ikke fred i sjelen før jeg har snakket med moren også og fått beklaget og si hvor fryktelig dårlig samvittighet jeg har!! :grine:

Er helt satt ut jeg nå...

Endret av Fru Fomle
Skrevet

Da har jeg fått snakket med moren og lettet min samvittighet mange hakk! :) Forhåpentligvis har jeg lært litt i dag...

Skrevet

Tror ikke det blir noe trening på meg i dag. Er lat.. :sjenert:

Har ryddet litt på loftet nå. Det er kasser, klær, verktøy, gamle malingsspann osv. i et eneste rot der oppe.. I morgen kommer snekkeren for å ta mål av vinduene der oppe, de skal skiftes. Tror også vi skal få pris på å skifte døra på soverommet vårt. Tror det kommer til å koste endel, men... :forvirret: Kunne godt tenke meg å få større takvindu, men det må nok vente.

Gleder meg til vinduene er skiftet, da kan vi begynne oppussingen av loftet! :hoppe: Jeg har et håp om at vi skal være ferdige og at guttene skal ha flyttet opp til jul, men vi får se hvordan det går. Ting tar fort (mye) lenger tid enn forventet. :ler:

Skrevet

Jøss, jeg har passert 4000 innlegg! :overrasket:

Skrevet

Snakk om at jeg er effektiv. Dere tar helt puaten fra meg. Og vi skulle bare ha slipt stuegolvet :sjenert:

Nå får jeg engang ikke til å skifte avatar :tristbla:

Skrevet
Jøss, jeg har passert 4000 innlegg! :overrasket:

Grattis! Det er lenge siden vi har hatt fest, jenter!

:perebrus::smoke::perebrus::smoke::perebrus::smoke::perebrus::smoke::perebrus::smoke::perebrus::smoke::perebrus:

Skrevet

Festet visst litt hardt i går, er skikkelig "fyllesjuk" i dag. ;) Mer kvalm enn tidligere, og i tillegg så verker korsryggen. :sur: Sikkert lite lurt å løfte på esker i går, ellers er det en beskjed om at jeg må komme meg på trening... Har med klær på jobb, og håper jeg skal klare å karre meg avgårde.

Heldgivis er det helg igjen, og langhelg også for min del! :hoppe:

God helg alle sammen!! :klem::klem:

Skrevet

Ha en fin langhelg :klem:

Bananer hjalp meg da jeg var på det kvalmeste. Og jeg var fryktelig kvalm, hele tiden. Og frokost på sengen, av de store barna

Skrevet
God helg :klem:

Takk det samme! :klem:

Ha en fin langhelg  :klem:

Bananer hjalp meg da jeg var på det kvalmeste. Og jeg var fryktelig kvalm, hele tiden. Og frokost på sengen, av de store barna

Skal bli godt med langhelg nå ja! :)

Mat i alle varianter hjelper meg. ;) Hadde full middag til lunsj i dag, kommer til å sprenge alle vektgrenser om det fortsetter sånn.. :ler:

------------------

Da har jeg trent! :tommelsmil: 40 min på ellipsemaskin. Klarte ikke å holde så lav puls i dag (over 160 på slutten..), så øvelser på ball etterpå måtte jeg gi opp. Ble skikkelig dårlig da jeg skulle ligge over treningsballen.. :sjenert:

Og så fikk vi vite at det er 6 ukers leveringstid på vinduene vi skal ha på loftet. :overrasket: Hadde tenkt å begynne oppussingen etter nye vinduer var på plass, men nå tror jeg jammen meg vi må gjøre endel på forhånd. Orker ikke å vente 2 mnd med å begynne.. ;)

Skrevet (endret)

Slettet....

Endret av Fru Fomle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...