Gå til innhold

Fomleriene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tanken på økonomi har ærlig talt plaget meg litt, så dette var en stor lettelse! :) Og nesten enda bedre: Jeg fant litt info om prolaps og graviditet også på nettet i dag, og det ser slett ikke ille ut! Kan forvente en forverring, men heldigvis bare midlertidig! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble utsatt for utpressing på jobben i dag. :frustrert:

Så nå ser det ut til at jeg blir hovedverneombud på jobben. At jeg aldri klarer å si nei! :sur: Godt det forhåpentligvis blir for en kortere periode! ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg ble utsatt for utpressing på jobben i dag. :frustrert:

Så nå ser det ut til at jeg blir hovedverneombud på jobben. At jeg aldri klarer å si nei! :sur: Godt det forhåpentligvis blir for en kortere periode! ;)

Ikke snilt å drive utpressing. Kan jo være en nyttig erfaring det, særlig når det bare blir for en kort periode :ler:

Hvordan er formen?

Skrevet
Ikke snilt å drive utpressing. Kan jo være en nyttig erfaring det, særlig når det bare blir for en kort periode  :ler:

Hvordan er formen?

Jeg var litt usikker på om jeg burde fortalt om min tilstand, men synes det er for tidlig å snakke om det til "gud og hvermann" ennå :sjenert: (gjør det på nettet da, til gubbens store fortvilelse ;):ler:). Vet litt om hva jobben går ut på siden jeg har vært verneombud de to siste årene, og det er til tider litt vanskelige saker.. Siden vi er en "kunnskapsbedrift" så blir det psykososiale problemer, og det er ofte vanskeligere å takle enn farlig arbeidsmiljø og sånn.

Formen er ganske bra den! :) Kvalmen er min beste venn ;), men den er ikke verre enn at jeg fint takler det. Varierer også ganske mye gjennom dagen, og det virker som aktivitet gjør det bedre. Så i kveld må jeg prøve å komme meg på trening igjen.

Fikk forresten "lurt" meg til time hos gynekolog i september. De hadde for dårlig celleprøve sist, så den må tas på nytt. Siden han har UL så så jeg mitt snitt til å få sjekket ting ut, spesielt om det er en eller to der inne... Sa ingenting om jeg var gravid når jeg bestilte timen da, var redd de ville utsette hele greia til etterpå.. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Har du følelsen av at det er to der inne? Har dere tvillinger i familien?

Skrevet
Har du følelsen av at det er to der inne? Har dere tvillinger i familien?

Det rekker lenge med en, så jeg håper det ikke er flere. ;) Men symptomene kom veldig tidlig denne gangen, derfor litt nervøs... Ingen tvillinger i familien, men i Fomlemannens kameratflokk er det flere tvillingpar. Mulig "ugunstig" miljø i oppveksten? :ler:

Skrevet

Men jeg skal hjem om 7 minutter :sjarmor:

:tunge1:

30 min igjen her..

Skrevet

Trening unnagjort! :tommelsmil: 1 time styrketrening, nå kan jeg slappe av foran TV-en med god samvittighet. Har litt for mye snop i skapet, så det spørs om kaloriregnskapet ender så bra likevel.. ;)

Skrevet

Jeg svetter som en gris..... :grine:

Tror jeg skal starte ny dagbok snart... kanskje.... muligens....

Skrevet
Greit å starte med blanke ark igjen?  :sjenert:

Et og annet er jo forandret. ;)Men så har jeg ikke lyst å bli en sånn verpesjuk høne som bare kan snakke om graviditet, babyer, innkjøp, plager, redselsfulle føsdselshistorier osv...

Gjest gjest1
Skrevet
Et og annet er jo forandret. ;)Men så har jeg ikke lyst å bli en sånn verpesjuk høne som bare kan snakke om graviditet, babyer, innkjøp, plager, redselsfulle føsdselshistorier osv...

:ler: Det kommer vel aldri til å skje ;)Litt verpesjuk har du vel lov til å bli

Og jeg skjønner tanken om ny dagbok.

Skrevet
:ler: Det kommer vel aldri til å skje  ;)Litt verpesjuk har du vel lov til å bli

Og jeg skjønner tanken om ny dagbok.

Joda, blir nok verpesjuk jeg også. Ikke til å unngå tror jeg. ;)

Får se hva det blir til, uansett er det tidlig og mye kan skje.. :sjenert:

Liker forresten den nye signaturen din  :)

Takk! :bukke:

Skrevet

Jeg er kvalm!!!!!! :sprettoy:

Får en ekstra fridag mandag, det er planleggingsdag i barnehagen. Deilig!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...