Gå til innhold

Fomleriene

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvorfor tenker jeg så mange dumme tanker når jeg ikke får sove om natta????????? :sur:  :grine:

Sånn er jeg også noen ganger. Ikke noe gøy i det hele tatt... :klem::troest:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sånn er jeg også noen ganger. Ikke noe gøy i det hele tatt... :klem:  :troest:

Og så virker det man tenkte på natta helt teit når man våkner om morgenen og bare får tenkt seg litt om.. :sjenert::ler:

Har vært på trening i varmen! :tommelsmil: 30 min på ellipse-maskin og så diverse styrkeøvelser etterpå. Gikk ganske greit, men utrolig varmt! :sprettoy: Ble litt smådårlig innimellom, men ikke verre enn at det gikk greit. Jeg skal prøve og trene bra framover selv om formen er redusert. Det har jeg ikke klart før, men jeg kan jo håpe at denne gang blir annerledes. ;)

Gjest Madeline
Skrevet

Ikke press deg alt for hardt i varmen.

Jeg har faktisk også trimmet i dag :). I denne varmen var stranden det eneste levelige stedet å være. Da benyttet jeg sjangsen til å svømme en del når jeg likevel skulle bade. Ikke noe imponerende tempo, men jeg holdt på lenge.

Skrevet
Ikke press deg alt for hardt i varmen.

Jeg har faktisk også trimmet i dag :). I denne varmen var stranden det eneste levelige stedet å være. Da benyttet jeg sjangsen til å svømme en del når jeg likevel skulle bade. Ikke noe imponerende tempo, men jeg holdt på lenge.

Flink du var å trimme da! :klappe:

Presset meg ikke på noen måte (puls under 150 hele tiden), men det er ikke til å unngå å bli gjennomsvett når det er så varmt som nå. Gleder meg til mer levelige temperaturer på treningssenteret. ;)

Skrevet (endret)

I dag ble det en liten strand-tur på oss igjen, deilig og forfriskende! :)

Ellers skjer det lite spennende.... Er ganske kvalm og uggen i dag. Pluss vondt i ryggen. :sjenert: Føler meg best når jeg er i aktivitet, da virker det som jeg glemmer at jeg er dårlig. ;) Kan ikke si jeg gleder meg til å stå opp tidlig i morgen..

Endret av Fru Fomle
Gjest Gjesta
Skrevet

Kjære lille Fru Fomle!

Gratulerer så mye med spiren i magen, det var kjempekoselig å lese! Håper kvalmen gir seg, og at ryggen er grei i månedene fremover...

:klem::klem::klem:

Gjest gjest1
Skrevet

Så utrolig koselig :klem:

Jeg blir nesten rørt jeg. Det er kjempekoselig med mange barn, det skriver jeg under på. Prioriteringene blir annerledes, men det er det verdt! Så morsomt, ta godt vare på ryggen og magen din. Hvordan er kvalmen? Håper du får et greit svangerskap, så du bare kan kose og glede deg fremover :)

Skrevet
Kjære lille Fru Fomle!

Gratulerer så mye med spiren i magen, det var kjempekoselig å lese! Håper kvalmen gir seg, og at ryggen er grei i månedene fremover...

:klem:  :klem:  :klem:

Takk, Marillia! :klem: Men jeg er ikke så liten da... ;):ler:

Så utrolig koselig  :klem:

Jeg blir nesten rørt jeg. Det er kjempekoselig med mange barn, det skriver jeg under på. Prioriteringene blir annerledes, men det er det verdt! Så morsomt, ta godt vare på ryggen og magen din. Hvordan er kvalmen? Håper du får et greit svangerskap, så  du bare kan kose og glede deg fremover  :)

Tusen takk, kira! :bukke: :klem:

--------------------------

Det har vært utrolig mange rare tanker inni hodet mitt de siste dagene. Spesielt om nettene, da ligger jeg våken og får ikke sove.. ;)Har i de svarteste øyeblikkene tenkt at det kanskje var bedre å ta det vekk, men det er absolutt ikke noe alternativ for meg. Da hadde jeg angret så lenge jeg levde.. Mannen er heller ikke overbegeistret av tanken på å starte på nytt igjen når vi endelig var ferdig med nattevåk og tidlige morgener. Men vi har snakket masse om det og vet jo at vi vil overleve det også. ;) Mulig noen synes vi burde snakket om dette før dette skjedde, men hvem kunne ane at jeg skulle bli enda mer fruktbar med alderen. :ler:

Kvalmen regner jeg med at jeg må leve med ut hele 2006. Ikke akkurat en lystig tanke, men alt går. Bekymrer meg litt for at jeg ble så tidlig kvalm, håper bare det ikke er to inni der :overrasket:.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg får helt deja-vu av historien din jeg. Og kan trøste deg med at alt går......
Skrevet
Jeg får helt deja-vu av historien din jeg. Og kan trøste deg med at alt går......

Godt å høre at jeg ikke er den eneste! :sjenert::klem:

Gjest gjest1
Skrevet
Godt å høre at jeg ikke er den eneste! :sjenert:  :klem:

:kgblunk:

Og de er verdens skjønneste, og jeg er verdens heldigste mamma som ble velsignet med dem

Skrevet
:kgblunk:

Og de er verdens skjønneste, og jeg er verdens heldigste mamma som ble velsignet med dem

Det er jeg helt sikker på at jeg også tenker om ett års tid! :)

Tuuuusen takk, kira! :klem::blomst:

Skrevet

Tenkte jeg skulle begynne med oppsummering av ukas trim på søndagen. Denne uka har jeg fått en god start på høstens treningsvaner. :) Håper jeg! ;)

Mandag: Ikkeno..

Tirsdag: 30 min tur før frokost.

Onsdag: 1 time styrketrening + sykkeltur (11 km) med en venninne på kvelden

Torsdag: 30 min tur

Fredag: Ikkeno..

Lørdag: 30 min cross-trainer + 40 min styrke

Søndag: 5,5 km gåtur

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Selvsagt er du liten, vi er jo like små! : :sjarmor: Endret av Marillia
Skrevet
Selvsagt er du liten, vi er jo like små!  :  :sjarmor:

:sjarmor:

Natta!

Skrevet

Nå ble jeg så glad at jeg har lyst til å grine her! :legrine: Bør vel ikke ta gleden helt på forskudd, men det ser ut til at jeg får permisjonspenger utover 6G. Hipp hipp hurra!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe::danse::hoppe:

Måtte bare få det ut et sted, kan jo ikke gaule det ut på jobb.. :sjenert::ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
:ler: Gaul i vei du, men jeg må innrømme at jeg ikke aner hva du snakker om. Har for lengt kommet ut av dette med fødselspermisjon, rettigheter osv ;)
Skrevet
:ler:  Gaul i vei du, men jeg må innrømme at jeg ikke aner hva du snakker om. Har for lengt kommet ut av dette med fødselspermisjon, rettigheter osv ;)

:ler:

Det betyr rett og slett at jeg får ca. 5000 kr brutto mer i måneden enn jeg trodde!! :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Så flott, der ser du. Første skritt på veien til en deilig permisjonstid hvor du bare kan kose deg :)

Gleder meg på dine vegne :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet
:ler:

Det betyr rett og slett at jeg får ca. 5000 kr brutto mer i måneden enn jeg trodde!!  :sjarmor:

:tommelsmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...