vixen Skrevet 2. august 2006 #2381 Skrevet 2. august 2006 Ja, det er bare å smøre seg med tålmodighet! Men det ser ut som det er mer enn sommerfugler i magen.. ←
Gjest Madeline Skrevet 2. august 2006 #2382 Skrevet 2. august 2006 Men det ser ut som det er mer enn sommerfugler i magen.. ← Og det betyr altså at du er gravid? Nå ble jeg enda mer nysgjerrig. Har du fått testet enda?
Fru Fomle Skrevet 2. august 2006 Forfatter #2383 Skrevet 2. august 2006 Testen var krystallklar - positiv! Det var jo dette jeg ville for noen måneder siden, men har fått litt kalde føtter de siste ukene.. Regner med det blir veldig bra når jeg bare får vent meg til tanken!
vixen Skrevet 2. august 2006 #2384 Skrevet 2. august 2006 Testen var krystallklar - positiv! Det var jo dette jeg ville for noen måneder siden, men har fått litt kalde føtter de siste ukene.. Regner med det blir veldig bra når jeg bare får vent meg til tanken! ← Det blir veldig bra skal du se!
Gjest Madeline Skrevet 3. august 2006 #2385 Skrevet 3. august 2006 Oi, gratulerer så mye, Fru Fomle . Det føles sikkert litt overveldende akkurat nå, men det går over og det kommer til å gå bra skal du se. Når en oppdager at en er gravid har det lett for å bli litt skrekkblandet fryd. Hva sier mannen din om at han skal bli pappa igjen?
@lfa Skrevet 3. august 2006 #2386 Skrevet 3. august 2006 Gratulerer så masse med i magen! Så gøy! Som Hannen sier, så blir det fort følelser begge veier når man oppdager at man er gravid. Det går nok over ganske kjapt regner jeg med.
Fru Fomle Skrevet 3. august 2006 Forfatter #2387 Skrevet 3. august 2006 Takk jenter!! Er ganske overveldet ennå, og det er tross alt så tidlig at jeg ikke helt tør og tro at dette her er virkelig. Hva sier mannen din om at han skal bli pappa igjen? ← Han er litt sjokkskadet han også stakkars. Han liker ikke helt at jeg allerede kikker på babysider og sånn, men det kommer nok! Og i dag har han sett på ny bil, 7-seter!!
vixen Skrevet 3. august 2006 #2388 Skrevet 3. august 2006 Og i dag har han sett på ny bil, 7-seter!! ← Hvor mange tror han at det kommer på en gang?
Fru Fomle Skrevet 3. august 2006 Forfatter #2389 Skrevet 3. august 2006 Hvor mange tror han at det kommer på en gang? ← Best å være på den sikre siden vettu!
vixen Skrevet 3. august 2006 #2390 Skrevet 3. august 2006 Best å være på den sikre siden vettu! ← Føre var...
Fru Fomle Skrevet 3. august 2006 Forfatter #2391 Skrevet 3. august 2006 I dag har vi hengt opp panelgardiner i stua, fy f... for en jobb! Tok maaange timer jo! Ble veldig uvant med gadriner også, regner med at vi venner oss til det etterhvert. Og så har vi hengt opp endel bilder. Så nå begynner det å bli skikkelig ordnings her. Har også gått meg en tur i kveld, ca. 30 min. Litt støl etter styrketrening og sykkeltur i går, men nå er jeg ihvertfall igang igjen. Håper jeg klarer å fortsette når hverdagen begynner igjen neste uke, må nok regne med at jobben kommer til å suge det meste av kreftene i ukene framover.
Gjest Madeline Skrevet 4. august 2006 #2392 Skrevet 4. august 2006 Hvordan tror du det går med ryggen din etter hvert som magen vokser? Du må vel være ekstra forsiktig med alt som har med løfting og bæring framover.
Xania Skrevet 4. august 2006 #2393 Skrevet 4. august 2006 Gratulerer så mye med en liten en i magen! Så du hadde skrevet deg opp på mars/april terminlista, du har termin akkurat en måned etter meg.
Fru Fomle Skrevet 4. august 2006 Forfatter #2394 Skrevet 4. august 2006 Hvordan tror du det går med ryggen din etter hvert som magen vokser? Du må vel være ekstra forsiktig med alt som har med løfting og bæring framover. ← Ryggen er enda et punkt på bekymringslista mi. Fy flate, jeg føler meg ganske så patetisk nå... Har hatt litt mer vondt i korsryggen de siste dagene. Regner med en liten dose kjeft av kiropraktor og lege for dette "påfunnet", men det er litt sent å angre nå. Får være flink med øvelser og trimme riktig, mer enn det kan jeg ikke gjøre. Gratulerer så mye med en liten en i magen! Så du hadde skrevet deg opp på mars/april terminlista, du har termin akkurat en måned etter meg. ← Takk Xania! Jeg er ikke helt over dette her ennå, men det kommer seg dag for dag!
Gjest Madeline Skrevet 4. august 2006 #2395 Skrevet 4. august 2006 Jeg er ikke helt over dette her ennå, men det kommer seg dag for dag! ← Du får bare la det første sjokket legge seg. Da vil du nok merke at du gleder deg mer og mer. Du vet jo hva du går til siden du har barn fra før.
vixen Skrevet 4. august 2006 #2396 Skrevet 4. august 2006 Ryggen er enda et punkt på bekymringslista mi. Fy flate, jeg føler meg ganske så patetisk nå... Har hatt litt mer vondt i korsryggen de siste dagene. Regner med en liten dose kjeft av kiropraktor og lege for dette "påfunnet", men det er litt sent å angre nå. Får være flink med øvelser og trimme riktig, mer enn det kan jeg ikke gjøre. ← Du får være ekstra flink framover så går det nok bra. Fine påfunn du har må jeg si.
Fru Fomle Skrevet 4. august 2006 Forfatter #2397 Skrevet 4. august 2006 Du får være ekstra flink framover så går det nok bra. Fine påfunn du har må jeg si. ← Nå henger jeg opp liftgardiner på kjøkkenet! Bestilte disse på Ellos for noen dager siden og i dag kom pakka. De ble faktisk veldig fine , har hengt opp en og holder på med den andre nå. Ellers har vi vært en tur på stranda i dag. Det var utrolig deilig å kjøle seg ned i bølgene, men det blåste såpass mye at vi ikke ble der så veldig lenge. Så i dag har jeg endelig fått litt sol på kroppen igjen etter å ha skydd sola i det siste..
Gjest synseren Skrevet 4. august 2006 #2398 Skrevet 4. august 2006 Gledelige nyheter ! Får håpe at ryggproblemene holdes i sjakk gjennom svangerskapet. Bare du gjør øvelsene så går det sikkert bra. Heisgardinene var skikkelig fine! De har egentlig mye fint i Ellos. Er det de beige du har eller har du en annen farge? Jeg likte de beige veldig godt, det er min farge. Ha en strålende helg !!
Fru Fomle Skrevet 4. august 2006 Forfatter #2399 Skrevet 4. august 2006 Gledelige nyheter ! Får håpe at ryggproblemene holdes i sjakk gjennom svangerskapet. Bare du gjør øvelsene så går det sikkert bra. Heisgardinene var skikkelig fine! De har egentlig mye fint i Ellos. Er det de beige du har eller har du en annen farge? Jeg likte de beige veldig godt, det er min farge. Ha en strålende helg !! ← Takk synseren! Begynner å venne meg mer og mer til tanken, det blir veldig veldig bra selv om mange ting forandres og vi må gjøre litt andre prioriteringer de neste årene. Trodde jeg la inn direkte-link til fargen, men det gikk visst ikke.. Jeg har kjøpt de i varm turkis, fargen er ikke like skarp som på bildet.
Fru Fomle Skrevet 5. august 2006 Forfatter #2400 Skrevet 5. august 2006 Hvorfor tenker jeg så mange dumme tanker når jeg ikke får sove om natta?????????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå