Fru Fomle Skrevet 1. august 2006 Forfatter #2361 Skrevet 1. august 2006 Når jeg så ordet gravid på trykk så fikk jeg enda mer kalde føtter her...
vixen Skrevet 1. august 2006 #2362 Skrevet 1. august 2006 Regner med du tar tre... pleier å være sånn for å være på den sikre siden... ← Kan jo bare være en uregelmessighet. Det skjer jo av og til.
Fru Fomle Skrevet 1. august 2006 Forfatter #2363 Skrevet 1. august 2006 Kan jo bare være en uregelmessighet. Det skjer jo av og til. ← Ja, og jeg kan heller ikke skjønne at kvalmen skulle komme så sinnsykt tidlig heller. Så det er nok sikkert ingenting.
vixen Skrevet 1. august 2006 #2364 Skrevet 1. august 2006 Ja, og jeg kan heller ikke skjønne at kvalmen skulle komme så sinnsykt tidlig heller. Så det er nok sikkert ingenting. ← Antagelig ikke. Går du rundt å tenker på det kan tanten være trassig og ikke dukke opp!
Fru Fomle Skrevet 1. august 2006 Forfatter #2368 Skrevet 1. august 2006 *tvillinger* ← Tror jeg må kjøpe en test i morgen den dag, nå fikk jeg ihvertfall spader her..
vixen Skrevet 1. august 2006 #2369 Skrevet 1. august 2006 Tror jeg må kjøpe en test i morgen den dag, nå fikk jeg ihvertfall spader her.. ← Sa jeg ikke at vi skulle tenke på rosiner nå!?!?
Fru Fomle Skrevet 1. august 2006 Forfatter #2370 Skrevet 1. august 2006 Sa jeg ikke at vi skulle tenke på rosiner nå!?!? ← Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner Rosiner
Fru Fomle Skrevet 1. august 2006 Forfatter #2372 Skrevet 1. august 2006 Rosinen i pølsa! Hvem fikk den? ← Arne Brimi?? :klø:
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #2373 Skrevet 1. august 2006 Tror jeg må kjøpe en test i morgen den dag, nå fikk jeg ihvertfall spader her.. ← Uff da, mente ikke å skremme deg, var mest en spøk. Men det er faktisk typisk............. Sannsynligvis er det varmen over lang tid
vixen Skrevet 1. august 2006 #2374 Skrevet 1. august 2006 Arne Brimi?? :klø: ← Tror ikke han er så glad i det?
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #2375 Skrevet 1. august 2006 Tror jeg må kjøpe en test i morgen den dag, nå fikk jeg ihvertfall spader her.. ← Søren, og jeg som drar på fjellet igjen, jeg får jo ikke vite noe før på søndag
Gjest Madeline Skrevet 2. august 2006 #2376 Skrevet 2. august 2006 Så vidt jeg vet er jeg ikke gravid, men hvis det ikke dukker opp noen tante snart så må jeg nok ta en test. Eller tre.. ← Tror jeg må kjøpe en test i morgen den dag, nå fikk jeg ihvertfall spader her.. ← Oi, her blir det spennende i dag . Har du kjøpt tester enda?
Fru Fomle Skrevet 2. august 2006 Forfatter #2377 Skrevet 2. august 2006 Uff da, mente ikke å skremme deg, var mest en spøk. Men det er faktisk typisk............. Sannsynligvis er det varmen over lang tid ← Og i dag er det varmt og fint igjen.. Tror ikke han er så glad i det? ← Han ser ut som en stappa pølse i nikkersen sin.. Søren, og jeg som drar på fjellet igjen, jeg får jo ikke vite noe før på søndag ← Tror ikke du går glipp av noe. Oi, her blir det spennende i dag . Har du kjøpt tester enda? ← Nei, har ikke kommet så langt ennå. Har vasket bilen.
vixen Skrevet 2. august 2006 #2378 Skrevet 2. august 2006 Han ser ut som en stappa pølse i nikkersen sin.. ←
Gjest Madeline Skrevet 2. august 2006 #2379 Skrevet 2. august 2006 Nei, har ikke kommet så langt ennå. Har vasket bilen. ← Du kan da ikke vaske bilen nå. Her sitter jeg og venter i spenning (har ikke noe annet fornuftig å gjøre her på jobben akkurat nå ).
Fru Fomle Skrevet 2. august 2006 Forfatter #2380 Skrevet 2. august 2006 Du kan da ikke vaske bilen nå. Her sitter jeg og venter i spenning (har ikke noe annet fornuftig å gjøre her på jobben akkurat nå ). ← Ja, det er bare å smøre seg med tålmodighet! Men det ser ut som det er mer enn sommerfugler i magen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå