Gjest Gitte Skrevet 20. juli 2006 #2343 Skrevet 20. juli 2006 Hei på deg Høres ut som en fin tur du har hatt Telt er kjempekoselig, men kan være enig i at det kan bli for mye av det gode også Ha det fint på tur igjen :-D
Gjest Gjesta Skrevet 23. juli 2006 #2344 Skrevet 23. juli 2006 Det hørest ut som om dere har hatt en flott tur, og godt var det at ryggen ikke kranglet underveis! Ungene synes vel det var storartet å ligge i telt, men det bruker som regel å holde med noen dager ( i alle fall for oss voksne) God tur igjen
Fru Fomle Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #2345 Skrevet 30. juli 2006 Takk for alle hilsner jenter!! Har vært hjemme noen dager allerede, nærmere bestemt siden torsdag kveld. Men har ikke orket å skrive noe fordi jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne! Hadde en fantastisk flott uke hjemme! Strålende vær fra ende til annen, og vi kunne bade i alle vann og elver vi ville, det var fin badetemperatur overalt. Til og med et stort regulert vann som jeg aldri har badet i før. Etter vi kom hjem har vi vært på en svært fuktig kveld på Gladmat. Og så har foreldrene mine vært på besøk, så i dag var vi utpå Jæren og spiste middag med flere av søsknene hennes. På veien hjem kjørte vi innom en strand som har hatt hval-besøk i det siste. Nå lå dessverre hvalen helt inni strandkanten, så det var nok en grunn til at den hadde forvillet seg så nær land. Men nå begynner jeg å bli lei av varmen... Sover dårlig, og i dag er formen skikkelig elendig. Kvalm og vondt i ryggen, det er vel en eller annen tante som er på vei tenker jeg.
vixen Skrevet 30. juli 2006 #2346 Skrevet 30. juli 2006 Håper du får sove bedre snart! Her er det litt kjøligere i lufta så regner med det blir lettere å sove i natt. Dessuten skal jeg jo på jobb i morra og da er det ekstra lett å sove om morgenen.... Disse tantene som dukker opp i tide og utide er ikke så morsomme alltid...
Fru Fomle Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #2347 Skrevet 30. juli 2006 Håper du får sove bedre snart! Her er det litt kjøligere i lufta så regner med det blir lettere å sove i natt. Dessuten skal jeg jo på jobb i morra og da er det ekstra lett å sove om morgenen.... Disse tantene som dukker opp i tide og utide er ikke så morsomme alltid... ← Jeg har egentlig ingen grunn til å klage over manglende søvn, jeg kunne bare flyttet ned i kjelleren. Der er det svalt og deilig. Men gjør jeg det??? Neida...
Fru Fomle Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #2349 Skrevet 31. juli 2006 Ikke noe tegn til tante ennå, og formen er ikke så mye bedre. Heldigvis frisk bris i dag, men har ikke sovet noe godt i natt heller.. Brukte et par nattetimer på å irritere meg over svigerforeldre. Men frustrasjon går bare ut over meg selv, så jeg får heller bare prøve og glemme at de gir f... i barn og barnebarn. Tok med meg ungene ned til sjøen i dag og fanget krabbe. Det var kjempekjekt helt til han største skulle ta en krabbe som var litt større enn han trodde og som bet han skikkelig hardt. Ungen hylte og krabben slapp ikke taket før han ristet hånden skikkelig. Og da fikk han selvfølgelig et sår og det kom blod ut!!! Jeg kan ikke annet enn å humre litt for meg selv av hele episoden, jeg er en ondskapsfull mor.
Gjest Myztica Skrevet 31. juli 2006 #2350 Skrevet 31. juli 2006 Du er da ingen ondskapsfull mor da Det er vel slik unger lærer (sier jeg som har såååå mye erfaring)
vixen Skrevet 31. juli 2006 #2351 Skrevet 31. juli 2006 Husker at det var spennende å fange krabber, og ekstra spennende om vi fikk dem oppi bøtta..
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2006 #2352 Skrevet 31. juli 2006 Så bra at dere har hatt det fint Kanskje det er varmen som gjør deg kvalm? Jeg fikk nok varme her i forrige uke, kvalm og elendig, og trakk i skyggen et par dager. Det gikk over, men jeg kjenner at jeg begynner å få nok varme. Og nå ser det ut til å være slutt på den uansett Får håpe du er bedre i morgen, og at du sover godt i natt
Fru Fomle Skrevet 1. august 2006 Forfatter #2353 Skrevet 1. august 2006 Du er da ingen ondskapsfull mor da Det er vel slik unger lærer (sier jeg som har såååå mye erfaring) ← Du vil jo meget snart få egne erfaringer! Føler meg ikke som verdens beste mor akkurat, men det går seg vel til på et vis.. Husker at det var spennende å fange krabber, og ekstra spennende om vi fikk dem oppi bøtta.. ← Jeg var vel like engasjert som ungene. Så bra at dere har hatt det fint Kanskje det er varmen som gjør deg kvalm? Jeg fikk nok varme her i forrige uke, kvalm og elendig, og trakk i skyggen et par dager. Det gikk over, men jeg kjenner at jeg begynner å få nok varme. Og nå ser det ut til å være slutt på den uansett Får håpe du er bedre i morgen, og at du sover godt i natt ← Litt bedre i dag, og jeg har sovet godt i natt. Har hatt sånne kvalme-perioder før, så jeg satser på at det går snart over. Liker ikke å være kvalm.. ------------------ I dag har jeg gått tur før frokost! Må komme igang med trim igjen etter mange late uker, og et av forsettene er å gå tur før frokost et par ganger i uka. Gikk bare 33 min, men det er da en begynnelse.. Begynner å få et gnagsår på siden av hælen, mulig jeg trenger nye sko snart. Skal også begynne så smått med jogging, men da langt unna asfalt. Var på IKEA i går og kjøpte to skap til badet. Badet er knøttlite, så det blir veldig bra med litt ekstra oppbevaringsplass. Kjøpte et høyskap og et benkeskap, i benkeskapet har jeg satt inn et oppbevaringssett for sminke og alle slags småting. Så nå tror jeg jammen meg jeg skal inn der og rydde litt!
vixen Skrevet 1. august 2006 #2354 Skrevet 1. august 2006 Så flink du er som har kommet deg i gang med litt mosjon! Jeg begynner for fullt neste uke har jeg bestemt meg for! (Selv om det er ferie... )
Gjest Madeline Skrevet 1. august 2006 #2355 Skrevet 1. august 2006 Hmm, kvalm og fremdeles ingen tante? Du er vel ikke gravid ? Så flink du har vært som har startet trimmingen igjen. Jeg må ta meg i nakken og komme meg i gang selv også.
Fru Fomle Skrevet 1. august 2006 Forfatter #2356 Skrevet 1. august 2006 Så flink du er som har kommet deg i gang med litt mosjon! Jeg begynner for fullt neste uke har jeg bestemt meg for! (Selv om det er ferie... ) ← Håper dette var begynnelsen på et bedre trim-liv! Ferie kan være et fint tidspunkt til å komme igang med nye vaner, så lykke til med det! Hmm, kvalm og fremdeles ingen tante? Du er vel ikke gravid ? ←
Gjest synseren Skrevet 1. august 2006 #2357 Skrevet 1. august 2006 ← Betyr plystringen at du er gravid? I tilfelle vil jeg gratulere deg så mye !! Såå koselig. Når badet er lite er det ekstra viktig med god oppbevarningsplass. Flink du som er kommet i gang med å trimme igjen etter en lat sommer. Jeg er også kommet godt i gang og har syklet 5 dager på rad. Ha en fin kveld !!
vixen Skrevet 1. august 2006 #2358 Skrevet 1. august 2006 Betyr plystringen at du er gravid? I tilfelle vil jeg gratulere deg så mye !! Såå koselig. ← Skal vi gratulere eller?
Fru Fomle Skrevet 1. august 2006 Forfatter #2359 Skrevet 1. august 2006 Betyr plystringen at du er gravid? I tilfelle vil jeg gratulere deg så mye !! Såå koselig. Når badet er lite er det ekstra viktig med god oppbevarningsplass. Flink du som er kommet i gang med å trimme igjen etter en lat sommer. Jeg er også kommet godt i gang og har syklet 5 dager på rad. Ha en fin kveld !! ← Skal vi gratulere eller? ← Ikke meningen å lage rykter her! Så vidt jeg vet er jeg ikke gravid, men hvis det ikke dukker opp noen tante snart så må jeg nok ta en test. Eller tre..
vixen Skrevet 1. august 2006 #2360 Skrevet 1. august 2006 Ikke meningen å lage rykter her! Så vidt jeg vet er jeg ikke gravid, men hvis det ikke dukker opp noen tante snart så må jeg nok ta en test. Eller tre.. ← Regner med du tar tre... pleier å være sånn for å være på den sikre siden...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå