Fru Fomle Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #2303 Skrevet 5. juli 2006 Det er rart hvor himla vanskelig det kan være å slappe av når man først har mulighet til det... Det er akkurat som om kroppen ikke klarer å roe seg ned. Litt gpp med venninner er i alle fall koselig ← ..og etterpå så angret jeg på at jeg ikke brukte tida mer fornuftig. Bare innom for å rapportere at jeg ikke har jogget i dag heller, men har gått en lang tur Håper du har hatt en fin dag. Her er alle barna borte på overnatting, bare mannen og jeg hjemme. Kan ikke huske sist det skjedde....... Og her sitter jeg ← Gå-tur er bra! Været er nydelig. Alt ligger til rette for en fin fin søndag. Ha en fin søndag! ← Det er supert vær for tiden, men i dag er visst siste dagen her omkring dessverre.. Hei hei! Har rastløsheten gitt seg? ← En uke igjen og så er det ferie ← 3 arbeidsdager igjen!!!!! Jeg vil også ha ferie snart! ← ------------------------------------ Dagene flyr av gårde og nå er det ikke lenge til ferie!! Ungene har vært hos mine foreldre siden fredag, men det har ikke blitt så mye kjæreste-tid akkurat.. Lørdag var jeg på jentefest og ellers har vi jobbet og så gått hjem og malt, malt og atter malt. Og nå er det fotball-kamper på kveldene som enkelte ikke kan gå glipp av.. Fikk en skikkelig treningsøkt i går kveld, men i dag er ryggen ikke god. Skjønner ikke dette her helt.. I tillegg har jeg vondt i nakken på høyre side, så her er det bare jamring og tenners gnissel for tiden. I dag skal siste sol-dag nytes for i morgen er det meldt regn igjen.
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2006 #2304 Skrevet 5. juli 2006 Fikk en skikkelig treningsøkt i går kveld, men i dag er ryggen ikke god. Skjønner ikke dette her helt.. I tillegg har jeg vondt i nakken på høyre side, så her er det bare jamring og tenners gnissel for tiden. I dag skal siste sol-dag nytes for i morgen er det meldt regn igjen. ← Hva trente du da?
Fru Fomle Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #2305 Skrevet 5. juli 2006 Hva trente du da? ← Styrke og ellipsemaskin, ingenting spesielt belastende for ryggen.. Heldigvis litt bedre nå, har vel gått meg litt mindre stiv.
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #2306 Skrevet 5. juli 2006 Den er kranglete den ryggen din. Og vond nakke, du har ikke sittet for mye foran PCen? Eller malt litt mye, mange rare arbeidsstillinger da. Men nå har du snart ferie, håper dere ikke bare skal pusse opp
Fru Fomle Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #2307 Skrevet 5. juli 2006 Den er kranglete den ryggen din. Og vond nakke, du har ikke sittet for mye foran PCen? Eller malt litt mye, mange rare arbeidsstillinger da. Men nå har du snart ferie, håper dere ikke bare skal pusse opp ← Jeg må vel forvente litt problemer i etterkant av prolaps/isijas, men jeg er så utålmodig og vil gjerne være helt som før igjen raskest mulig. Blir heldigvis ikke så mye oppussing i ferien, men det blir endel bilkjøring første uka. Og nakken kommer nok av maling. Pluss dårlig sovestilling, jeg sover ikke så veldig godt når det blir så varmt som nå. Men det klager jeg ikke over. Ble til at vi spiste middag ute i byen i dag. Ufattelig varmt nedi gryta der, så det var nesten godt og komme ut til kysten og brisen igjen... Jeg fikk kjøpt meg diverse stæsj på H&M, greit å fornye seg litt både på smykke- og hårstrikkfronten uten at det koster skjorta. Og så har jeg vært på Netthandelen og vunnet litt i dag. Derfor jeg sitter på PCen nå, burde jo heller være ute i finværet men.
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2006 #2308 Skrevet 5. juli 2006 Med unger i baksetet, blir det jo som regel en god del stopp, så da får du heller benytte sjansen til å bevege deg litt da.
Fru Fomle Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #2309 Skrevet 6. juli 2006 Med unger i baksetet, blir det jo som regel en god del stopp, så da får du heller benytte sjansen til å bevege deg litt da. ← Det går sikkert veldig bra, jeg må slutte å være så negativ... Huff, i dag har jeg liten motivasjon til å jobbe...
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2006 #2310 Skrevet 6. juli 2006 Jeg skjønner at du ikke ser frem til all bilkjøringen, jeg er sånn selv. Særlig nå som jeg vet at jeg blir skikkelig støl og stiv. Jeg skal ha med en pute som jeg kan sitte på, i alle fall deler av veien. I tillegg til at jeg må ta noen betennelsesdempende tabletter (klok av skade) dagen vi skal kjøre + dagen etterpå...
Fru Fomle Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #2312 Skrevet 7. juli 2006 Takk for oppmuntringen jenter! Ser jeg ikke må klage så mye, ryggen er ikke så ille. Fungerer fint i hverdagen, og det er jo det viktigste!! En times tid til nå så er jeg klar for ferie! Vi fikk ungene hjem i går kveld, både barn og foreldre var fulle av gjensynsglede! Siden de hadde liten lyst til å gå i barnehage/SFO i dag fikk de være med meg på jobb et par timer før pappaen hentet dem. Blir litt stressa av og ha de med meg, spesielt minstemann klarer alltid å finne på noen sprell. I dag tømte han kakao over hele seg + litt på meg i kantina, utrolig festlig. Etterpå!! I går fikk vi kjørt bort en tilhenger med søppel, så nå er det plass til bilen i garasjen. Og så fikk jeg luket ferdig et bed sent på kvelden. Deilig med sånne lange varme sommerkvelder. På søndag bærer det østover, så fram til det blir det vasking av klær, rydding og pakking. Dessverre ser det litt ustabilt ut med været, men jeg håper det ikke blir alt for ille. Å gå i aktivitetspark i øsende regn frister ikke så mye..
Fru Fomle Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #2315 Skrevet 7. juli 2006 Jippi! Vi har ferie nå!!! ← Bare innom og titter litt jeg... ← Kjekt å se deg!! -------------------- Nå har vi vært ute og handlet litt. Campingtelt med to "soverom", fikk plutselig et anfall av økonmisk sans. For mange dager på hotell går fort ut over budsjettet. Får håpe det ikke blir regn, tviler på at et telt til 800,- er av allverdens kvalitet.. Og så kjøpte vi DVD med to skjermer til bilen. Får huske å hamstre reisesyke-tabletter i morgen.
Gjest synseren Skrevet 7. juli 2006 #2316 Skrevet 7. juli 2006 Teltliv er koselig. Vi var ofte på teltur da jeg var liten. Har mange gode minner fra den tiden. *mimre* Campingliv vil sikkert slå an hos barna dine! Håper virkelig dere får fint vær i ferien. Klart det er kjekkere å gå i en aktivitets-park i solskinn enn i regnvær. Men er det dårlig vær er det garantert ikke så mange folk og dermed ikke så lange køer... Ønsker dere en: GOD FERIE!!!!
@lfa Skrevet 7. juli 2006 #2317 Skrevet 7. juli 2006 Telttur hørtes koselig ut. :-D Hvis det blir regn, går det jo an å leie en hytte også. Dvd i baksetet er nok også smart. Vurderer å kjøpe meg en sånn jeg også. :icon_smile:
Gjest Madeline Skrevet 8. juli 2006 #2318 Skrevet 8. juli 2006 God morgen . Måtte bare innom med et lite livstegn fra meg. Når det gjelder teltliv så har jeg overlatt det til ungene . Jeg vil nok ha det litt mer konfortabelt og har ikke spesielt lyst til å ligge på et hardt liggeunderlag. Kan jeg få en skikkelig madrass inn i teltet derimot så er det greit. God ferie .
Gjest gjest1 Skrevet 8. juli 2006 #2319 Skrevet 8. juli 2006 Så koselig det høres ut med telttur, og DVD-spiller i baksetet er kjempesmart. Da blir lange bilturer til å leve med. Håper været blir bra, det ser jo ut til å bli litt ustabilt en stund, og så blir det varmere igjen. Kos dere masse, og ha en flott ferie
Fru Fomle Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #2320 Skrevet 8. juli 2006 Takk, synseren, @lfa, Hannen og kira! Satser på at teltliv i noen dager går bra. Jeg fikk meg et ekstra tykt liggeunderlag så da klarer jeg meg nok. Vi må prøve og få slått teltet opp i hagen i dag for å sjekke at alt er ok med det, men dessverre er det regnbyger så vi får se hvordan det går... Podene har vært hos frisøren i dag, det trengtes virkelig! De klippet litt vel mye av minstemann, men det vokser jo fort ut igjen så det er ingen krise. Fomlemannen mente han aldri hadde hatt så lite hår før, selv ikke som nyfødt. Og så fikk jeg pakke fra Strawberrynet. Må være ny rekord gjennom tollen, det tok under en uke.. Passet veldig bra, for den gamle Declor-oljen var skåltom i går. Og så fikk jeg megapakke fra Panduro. Litt overraskende, siden jeg hadde store problemer med bestillingen... Handlet masse jule-ting på salg, og nå ser jeg at mange må få baller i flettet pil dette året. Handlet visst litt mange..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå