Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2006 #2281 Skrevet 22. juni 2006 Ut fra innleggene over så kan jeg vel trygt konkludere med at det ikke bare er meg som sliter på dongribukse-fronten. til dere!! ← Du har hatt deg en lang runde med syke barn nå, håper dette går fort over da. Som regel bruker det å gå bare noen få dager, om ikke nestemann eller dere blir smittet da! Flott at du fikk trent litt, blir det noe mer trening i helgen da? Kanskje skogstur med familien? Ha en flott St. Hans
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2006 #2282 Skrevet 22. juni 2006 Syke barn er slitsomt. God bedring til dere, håper det gir seg nå, så dere får en frisk sommer Og en koselig St.Hansfeiring
Gjest Madeline Skrevet 23. juni 2006 #2283 Skrevet 23. juni 2006 Nå har du jammen hatt din dose med syke barn. Får håpe de holder seg friske resten av sommeren nå. Ha en strålende helg .
Gjest synseren Skrevet 25. juni 2006 #2284 Skrevet 25. juni 2006 Liker heller ikke å prøve bukser. Så du er ikke alene om det. Da er det kjekkere å prøve topper ol. Stakkars sønnen din som er blitt syk igjen, håper han blir fort frisk. Håper dere slipper unna sykdom resten av sommeren. Høres unødvendig ut å sende deg på tur til Trondheim når du egentlig ikke trengte å være der. Får se positivt på det du fikk en anderledes arbeidsdag. Det er jo positivt! Ha en fin ukestart!
Fru Fomle Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #2285 Skrevet 27. juni 2006 Heldigvis gikk øyebetennelsen fort over da han fikk medisin. Blir ikke så mye data på meg for tiden, jeg er i ferd med å komme i feriestemning og da frister det ikke så veldig å krype ned til maskinen i kjelleren. Hadde en super-duper helg, om enn litt hektisk! Fredag feiret jeg og guttene St.Hans hos en venninne som har gård, det er etterhvert blitt tradisjon og vi som er der blir jo også bedre og bedre kjent. Været ble etterhvert veldig fint, og vi tente bål ved sjøen og koste oss skikkelig. Guttene var også kjempefornøyde, de ville nesten ikke hjem. Lørdag kveld var jeg på konsert med de nye gitarkameratene, det var knallbra! Vi stod ganske nær scenen, det var egentlig svært behagelig siden underlaget var sand med teppe over. Men jeg er ikke akkurat vant til å gå på konsert, så ørene mine suste resten av helga. Lørdag kveld kom også Fomlemannen hjem. Hjem til store forventninger om hva han hadde kjøpt på den andre siden av jorda. At guttene fikk Lego fra København så ikke ut til å bry dem så mye heldigvis. Søndagen brukte vi bare til avslapning og være familie igjen. Var ute og spiste god middag og ellers gjorde vi minst mulig. Er litt kjipt med sånne jobbreiser som ødelegger to helger, men det er bare og bli vant til det... Ser ut som det blir 4 USA-turer på han utover høsten, der alle varer minst en uke. Den siste turen er til New York i november, og da håper jeg at det kan la seg kombinere med noen feriedager for meg også. Det hadde vært noe det... *drømme*
Gjest gjest1 Skrevet 27. juni 2006 #2286 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Skjønner godt det med datatid. Ser selv at jeg prioriterer annerledes når det er varmt og lyst ute. Og feriestemning er deilig det En USA-tur må jo være en drøm. Du må slenge deg med, kan jo kombineres med både seriøs shopping og julegavinnkjøp Endret 27. juni 2006 av kira
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2006 #2287 Skrevet 27. juni 2006 Så heldig du er som har vært på konsert med de gutta da! Jeg har CDen med de nye gitarkameratene, en ussel, fattig trøst Jeg er enig i at det er kipt når jobben ødelegger helgene. Spesielt når hverdagene er hektisk, så burde helgene vært hellig. Dessverre så blir det selvsagt ikke sånn, men et fint plaster på såret er jo om du får deg en tur til NY da
@lfa Skrevet 27. juni 2006 #2288 Skrevet 27. juni 2006 Den konserten hadde jeg også lyst til å gå på. Hadde den vært denne lørdagen hadde jeg nok vært der jeg også... Får nøye meg med cd'en jeg også... Heldig fomlemannen er som får så mange jobbreiser. Er spesielt misunnelig på den New York turen. Den hadde jeg nok slengt meg med på, ja. :rosasmil: Ha en fin kveld!
Gjest synseren Skrevet 27. juni 2006 #2289 Skrevet 27. juni 2006 Høres ut som dere har hatt en fin helg! Kunne også ha tenkt meg å vært på konsert med gitarkammeratene. Hørtes koselig ut. Lydnivået pleier å være ganske høyt på sånne konserter så jeg skjønner at det suset i ørene etterpå. Leker er vel leker for barn samme om de kommer fra Danmark eller Australia tenker jeg .
Fru Fomle Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #2290 Skrevet 28. juni 2006 Plutselig ble jeg helt alene i huset her, og da blir jeg rastløs etter 30 sekunder.. Skjønner godt det med datatid. Ser selv at jeg prioriterer annerledes når det er varmt og lyst ute. Og feriestemning er deilig det En USA-tur må jo være en drøm. Du må slenge deg med, kan jo kombineres med både seriøs shopping og julegavinnkjøp ← Feriestemning er deilig. Men hos oss innebærer det at vi tar adskillig mer lettvint på matlaging. Og da blir det fort usunne alternativer, som pizza i dag.. Så heldig du er som har vært på konsert med de gutta da! Jeg har CDen med de nye gitarkameratene, en ussel, fattig trøst Jeg er enig i at det er kipt når jobben ødelegger helgene. Spesielt når hverdagene er hektisk, så burde helgene vært hellig. Dessverre så blir det selvsagt ikke sånn, men et fint plaster på såret er jo om du får deg en tur til NY da ← Du får kanskje en sjanse til å nyte dem live du også engang, de turnerer jo land og strand for tiden. Den konserten hadde jeg også lyst til å gå på. Hadde den vært denne lørdagen hadde jeg nok vært der jeg også... Får nøye meg med cd'en jeg også... Heldig fomlemannen er som får så mange jobbreiser. Er spesielt misunnelig på den New York turen. Den hadde jeg nok slengt meg med på, ja. :rosasmil: Ha en fin kveld! ← Jeg er ikke like sikker på om jeg liker all reisingen hans, det blir fort utrolig mye pes å være alene om levering og henting. Nå har jeg heldigvis en mor som gjerne stiller opp, men kan ikke ha henne boende her hele høsten heller. Det er jo masse som skjer i byen denne helga også, så kanskje du kan få med deg noe gøy da? Vi sender ungene på ferie fredag så jeg regner med vi skal ut på noe.. Hvis vi orker etter harde male-dager, det er meldt strålende vær og det må utnyttes. Høres ut som dere har hatt en fin helg! Kunne også ha tenkt meg å vært på konsert med gitarkammeratene. Hørtes koselig ut. Lydnivået pleier å være ganske høyt på sånne konserter så jeg skjønner at det suset i ørene etterpå. Leker er vel leker for barn samme om de kommer fra Danmark eller Australia tenker jeg . ← Neste gang skal jeg ha med ørepropper. ------------------------ Hmmm, hva gjør jeg med 1 1/2 time til rådighet helt alene??? Egentlig deilig, men uvant. Jeg er ikke helt god i ryggen i dag. Jogget i går (8,5 km), og det ble nok i meste laget.... Får gjøre noen ball-øvelser i dag, så håper jeg det kommer seg raskt igjen. Vurderer om jeg skal ta en time hos fysioterapauten neste uke for å få noen øvelser før ferien. Veldig fort å falle ut av alle gode vaner da, så jeg bør ha noen basic-øvelser som jeg kan gjøre og som ikke krever noe utstyr. Sola skinner ute, men det blåser ganske mye.. Burde gå ut og se om jeg finner meg en lun plass nede i hagen, men jeg orker liksom ikke. Jeg skal også lage sjokoladekake i dag, men det orker jeg heller ikke. Tror jeg legger meg litt nedpå heller..
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2006 #2291 Skrevet 28. juni 2006 Feriestemning er deilig. Men hos oss innebærer det at vi tar adskillig mer lettvint på matlaging. Og da blir det fort usunne alternativer, som pizza i dag.. ← Vi hadde pannekaker med blåbærsyltetøy Burde absolutt jogget Pass på ryggen din, så du ikke blir verre igjen. Hadde vært fryktelig dumt, nå før ferien
Gjest Madeline Skrevet 28. juni 2006 #2292 Skrevet 28. juni 2006 Plutselig ble jeg helt alene i huset her, og da blir jeg rastløs etter 30 sekunder.. ← Det der var det noe veldig kjent med. Når jeg en sjelden gang får en etterlengtet stund alene, blir jeg så rastløs at jeg ikke får gjort noen ting.
Fru Fomle Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #2293 Skrevet 28. juni 2006 Jeg endte opp med å ringe en venninne og klage litt (mye)..
Gjest Madeline Skrevet 28. juni 2006 #2294 Skrevet 28. juni 2006 Jeg endte opp med å ringe en venninne og klage litt (mye).. ← Det pleier å hjelpe litt. I hvertfall hvis en får litt sympati .
Fru Fomle Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #2295 Skrevet 28. juni 2006 Det pleier å hjelpe litt. I hvertfall hvis en får litt sympati . ← Jeg fikk ikke så mye jeg hadde håpet på. Men det var sikkert like greit, er litt negativ i dag..
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2006 #2296 Skrevet 28. juni 2006 Det er rart hvor himla vanskelig det kan være å slappe av når man først har mulighet til det... Det er akkurat som om kroppen ikke klarer å roe seg ned. Litt gpp med venninner er i alle fall koselig
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2006 #2297 Skrevet 29. juni 2006 Bare innom for å rapportere at jeg ikke har jogget i dag heller, men har gått en lang tur Håper du har hatt en fin dag. Her er alle barna borte på overnatting, bare mannen og jeg hjemme. Kan ikke huske sist det skjedde....... Og her sitter jeg
Gjest synseren Skrevet 2. juli 2006 #2298 Skrevet 2. juli 2006 Været er nydelig. Alt ligger til rette for en fin fin søndag. Ha en fin søndag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå