Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2006 #2221 Skrevet 31. mai 2006 God morgen Det er alltid litt trist å slutte på en arbeidsplass, det er jo mennesker man har sett hver eneste dag. Skjønner godt at den sosiale biten vil bli savnet, det har mye å si for samholdet på en arbeidsplass. Når du skrev du hadde ferie fra 10. juli, så kom jeg på at det er jo ganske så snart! Det er snart sommerferie!!!
Gjest Madeline Skrevet 31. mai 2006 #2222 Skrevet 31. mai 2006 God morgen Fru Fomle . Det blir nok rart å slutte på den arbeidsplassen som du har blitt godt kjent med de siste mnd. En blir knyttet til en del folk på den tiden og da blir det rart å ikke skulle jobbe der mer. Det er ikke så mange ukene til ferien din starter. Skal dere reise bort da?
Fru Fomle Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #2223 Skrevet 31. mai 2006 Takk, Marillia og Hannen! Klarer ikke å konsentrere meg om jobben i dag. Jeg kommer til å holde kontakten med folk her, og de ønsker også å tilby meg jobb når bindingstiden er ute. Egentlig er det en drømmesituasjon, jeg kan gå tilbake og se hvordan jeg trives. Og så bestemme meg om en stund hva jeg har lyst å satse videre på. Ferieturen i år går til Hunderfossen, vi har bestilt en pakke med overnatting og parkbilletter fra 10.-12.juli. Etter det er planen å ta noen dager i Oslo og besøke venner før vi kanskje drar til Strømstad (prøve grensehandel ) og ferje tilbake til Sandefjord. Så blir resten av ferien tilbragt på hjemstedet vårt + hjemme hos oss selv. Det er jo faktisk ikke lenge til feriei!! Arbeidslyst - kom til meg!!!!!!!
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #2224 Skrevet 31. mai 2006 Skjønner godt at det blir rart å bytte arbeidsplass igjen, selv om du skal tilbake til noe du kjenner. Og du imponerer med arbeidsiveren din. Tror ikke jeg hadde orket å pusse trapp etter jobb Den joggingen din inspirerer meg. Har bestemt meg for å forsøke jeg og. Går mye turer, men jogging har jeg ikke gjort på en stund *les:år* Får ta med meg bikkja, så ser det ut som jeg bare er på luftetur Lykke til med rapportskriving
Fru Fomle Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #2225 Skrevet 31. mai 2006 (endret) Skjønner godt at det blir rart å bytte arbeidsplass igjen, selv om du skal tilbake til noe du kjenner. Og du imponerer med arbeidsiveren din. Tror ikke jeg hadde orket å pusse trapp etter jobb Den joggingen din inspirerer meg. Har bestemt meg for å forsøke jeg og. Går mye turer, men jogging har jeg ikke gjort på en stund *les:år* Får ta med meg bikkja, så ser det ut som jeg bare er på luftetur Lykke til med rapportskriving ← Godt jeg har arbeidsiver hjemme ihvertfall. Jogging: Jeg følger dette opplegget som jeg fant på Dagbladet. Jeg har brukt noen uker lenger enn oppsatt, men vil heller skynde meg langsomt så jeg slipper noe krøll med ryggen. Synes det er greit å følge et ferdig oppsatt program for å komme igang med jogging, det er fort gjort å bli for ivrig og ta det alt for hardt i starten. Flott at du også vil prøve, jeg synes jogging er en helt ideell trening fordi det tar liten tid og kan gjøres (nesten) overalt. Endret 31. mai 2006 av Fru Fomle
Gjest gjest1 Skrevet 31. mai 2006 #2226 Skrevet 31. mai 2006 Kjempetips. Tusen takk :bukke: Er herved printet ut og hengt på veggen over PCen. Så hvis jeg befinner meg på KG uten å ha jogget, gi meg et spark bak
Fru Fomle Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #2227 Skrevet 31. mai 2006 Kjempetips. Tusen takk :bukke: Er herved printet ut og hengt på veggen over PCen. Så hvis jeg befinner meg på KG uten å ha jogget, gi meg et spark bak ← okidoki.
Gjest Madeline Skrevet 31. mai 2006 #2228 Skrevet 31. mai 2006 Vi kommer også til å ta en tur til Hunderfossen i år. Vi er der stort sett hvert år for det er veldig fint for ungene der . Du kjører kanskje forbi her jeg bor på veien dit .
@lfa Skrevet 31. mai 2006 #2229 Skrevet 31. mai 2006 Hunderfossen er koselig. Noen år siden sist jeg var der, men regner med at det er like bra nå. Synes du er så flink med treningen at du fortjener en
Gjest synseren Skrevet 31. mai 2006 #2230 Skrevet 31. mai 2006 Så kjekt at du kan jogge 40 min i strekk etterhvert. Det går tydeligvis fremover med ryggen din og det er jo positivt! Sikkert trist å slutte i jobben du har hatt de siste 8 månedene når det sosiale fungerer så bra. Vil påstå at det sosiale er viktigere enn høy lønn når det kommer til stykket. Selv om høy lønn også er "kjekt å ha" da .
@lfa Skrevet 1. juni 2006 #2231 Skrevet 1. juni 2006 Lett påvirkelig som jeg kan være til tider, har jeg kjøpt en stoor vannmelon til T@ssen og meg i dag.
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2006 #2233 Skrevet 2. juni 2006 (endret) Ferieturen i år går til Hunderfossen, vi har bestilt en pakke med overnatting og parkbilletter fra 10.-12.juli. Etter det er planen å ta noen dager i Oslo og besøke venner før vi kanskje drar til Strømstad (prøve grensehandel ) og ferje tilbake til Sandefjord. Så blir resten av ferien tilbragt på hjemstedet vårt + hjemme hos oss selv. Det er jo faktisk ikke lenge til feriei!! ← Kanskje vi sees i Frognerparken da? Hei Husker du meg? ← Hvem er du da? Ha en flott pinsehelg Endret 2. juni 2006 av Marillia
Fru Fomle Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #2234 Skrevet 2. juni 2006 Vi kommer også til å ta en tur til Hunderfossen i år. Vi er der stort sett hvert år for det er veldig fint for ungene der . Du kjører kanskje forbi her jeg bor på veien dit . ← Jeg får vinke til alle jeg ser da. Hunderfossen er koselig. Noen år siden sist jeg var der, men regner med at det er like bra nå. Synes du er så flink med treningen at du fortjener en ← Takk! :bukke: Har vært litt for travelt de siste dagene til trening, men men.. Så kjekt at du kan jogge 40 min i strekk etterhvert. Det går tydeligvis fremover med ryggen din og det er jo positivt! Sikkert trist å slutte i jobben du har hatt de siste 8 månedene når det sosiale fungerer så bra. Vil påstå at det sosiale er viktigere enn høy lønn når det kommer til stykket. Selv om høy lønn også er "kjekt å ha" da . ← Det sosiale har veldig mye å si!! Lett påvirkelig som jeg kan være til tider, har jeg kjøpt en stoor vannmelon til T@ssen og meg i dag. ← Hei Husker du meg? ← Kanskje vi sees i Frognerparken da? Hvem er du da? Ha en flott pinsehelg ← Takk! ----------------- Puh, har vært superstressa og travel de siste dagene... Skal reise vekk i helga, men har egentlig ikke lyst. Skal skrive mer hvorfor senere, det er ganske komplisert. Må bare prøve og roe meg ned med stresset, det ordner seg nok. Har avlyst dag på gamlejobben tirsdag for heller å bli ferdig med enkelte ting så jeg ikke har de hengende over meg.. Så er det ny jobbreise tirsdag kveld - torsdag, så neste uke er allerde mer enn fullbooket. Men nå drar jeg!!! Rekker ikke å stikke innom noen av dagbøkene deres så her er en kjempe for at dere er til, så kommer jeg sterkere tilbake senere når jeg ikke er så full av adrenalin at annethvert ord blir feil.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #2235 Skrevet 2. juni 2006 Nå har du vel reist, men sender deg en pinse allikevel Håper du får en fin helg tross alt
Gjest Madeline Skrevet 2. juni 2006 #2236 Skrevet 2. juni 2006 Du får prøve og roe ned litt i løpet av pinsehelga. Det vriker som du stresser fælt nå.
Gjest Madeline Skrevet 5. juni 2006 #2237 Skrevet 5. juni 2006 Tenkte jeg skulle si fra om at jeg har fått meg ny dagbok: Hannens dagbok
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2006 #2238 Skrevet 6. juni 2006 Det har jeg også:Marillias lille verden...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå