Fru Fomle Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #2181 Skrevet 19. mai 2006 En til som er glad for at det er helg nå! Lurer fælt på hva som ble moderert bort... Ha en fin helg, da! ← Ikke meningen å overse deg altså.. Sendte deg en PM jeg.
@lfa Skrevet 19. mai 2006 #2182 Skrevet 19. mai 2006 Ikke din feil at moderator-Hannen modererer bort før jeg får kommet meg hjem fra jobb...
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #2183 Skrevet 19. mai 2006 Ha en flott helg med nye opppussingsprosjekter
Fru Fomle Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #2184 Skrevet 19. mai 2006 Ikke din feil at moderator-Hannen modererer bort før jeg får kommet meg hjem fra jobb... ← Neeeeeiii.. Ha en flott helg med nye opppussingsprosjekter ← Takk! Nå har jeg surret et par timer på PC-en for å få overført musikk til mobilen. Lettere sagt enn gjort, måtte installere masse programmer, restarte osv osv. Og så tar det ganske lang tid med selve overføringen, men nå er det snart 2 CDer i boks. Får ta litt mer i morgen, for nå er jeg trøtt. Jogget en tur i kveld, litt stolt av min egen treningsinnsats denne uka. Kjente antydning til litt vondt i ryggen, så nå blir det ikke mer asfalttramping på mange dager..
@lfa Skrevet 19. mai 2006 #2185 Skrevet 19. mai 2006 Synes godt du kan være stolt av deg selv! Men du må passe ryggen, ja. Er det ikke bedre å jogge i terreng i stedet for på asfalten?
Gjest Madeline Skrevet 20. mai 2006 #2186 Skrevet 20. mai 2006 Takk! Likte du ikke bildet mitt Hannen?? Joda, jeg likte bildet jeg, men hadde ikke noe annet valg enn å ta det bort . Ikke din feil at moderator-Hannen modererer bort før jeg får kommet meg hjem fra jobb... ←
vixen Skrevet 21. mai 2006 #2187 Skrevet 21. mai 2006 Snakket med et foreldrepar i eldstemanns klasse, de kunne fortelle at værmeldingen for 17.mai og julaften var helt lik. Med unntak at det var 3 grader kaldere på 17.mai. :grine2: ← Norge i et nøtteskall!
Fru Fomle Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #2188 Skrevet 21. mai 2006 Synes godt du kan være stolt av deg selv! Men du må passe ryggen, ja. Er det ikke bedre å jogge i terreng i stedet for på asfalten? ← Jo, mye bedre. Men jeg må dra et stykke for å finne fine steder, og det gidder jeg som regel ikke. Jogger endel i grøfta da, så det er ikke bare asfalt hele veien. Joda, jeg likte bildet jeg, men hadde ikke noe annet valg enn å ta det bort . ← Jeg vet det, var ganske sikker på det ville bli fjernet da jeg la det ut. Norge i et nøtteskall! ← Jepp. ------------------------- Har vært uten nett i nesten et døgn, litt abstinenser. Vi måtte dra ut alle telefon og datalinjer da vi malte i gangen, og nettet ville ikke opp da vi koblet til strømmen igjen. Viste seg å bare være passord-krøll, men det tok en stund før vi fant ut det. Eller rettere sagt; fant installasjons-CDen i en uåpnet flytteeske. Vi er kommet veldig godt igang med gang-prosjektet. Vegger og pipe er malt, og vi har fått opp en Stolmen-garderobe som ble veldig bra. Vi må tilbake for å få nok fester, hun som skrev ut plukklista til oss på IKEA kunne tydeligvis ikke telle. Vi tok to ekstra fordi vi syntes det virket lite, likevel mangler vi to.. Lillemann er blitt syk igjen, så i dag dro jeg på legevakten med han. Sov dårlig i natt og hadde vondt i øret, det viste seg også at han hadde øre-betennelse. Men vi fikk ikke antibiotika før det har gått 3 dager, nå vil de at det skal gå over av seg selv. Er jo enig i at de bør være restriktive pga resistens, men det er litt kjipt når ungen er syk og har det skikkelig vondt. Nå i kveld ser det ut til at også eldstemann blir syk, han har skikkelig vondt i halsen.. Så da blir det hjemmedag på meg igjen i morgen siden jeg skal reise de andre dagene..
Fru Fomle Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #2189 Skrevet 21. mai 2006 Glemte å skrive om pilates-kurset jeg var på i går. Det var kjempebra!!! Og ikke fikk jeg vondt i ryggen heller. Vel, kjenner litt i dag da... Og så kjennes det ut som noen har bokset meg i magen. Støl i absolutt alle muskler som finnes inni der, pluss i øvre rygg. Kurset varte i to timer og det ble gjennomgått veldig mange forskjellige øvelser. Hadde nok hatt enda bedre utbytte av det om jeg hadde vært på noen Pilates-timer først, kurslederen anbefalte å ta slike kurs som dette med jevne mellomrom fordi vi da visste mer hva vi skulle spørre om. Kommer nok ikke til å huske alle øvelsene heller, temmelig komplisert å huske alle ting med pust, mage, bekken og skuldre/rygg. Men dette ga mersmak, så nå skal jeg bli med på et par Pilates-timer!
Gjest Madeline Skrevet 21. mai 2006 #2190 Skrevet 21. mai 2006 Ikke noe kjekt med syke unger. Får håpe de kommer seg igjen raskt. Når du skriver om oppussingen hos dere, så minner du meg på at vi burde få gjort unna resten hos oss. Det mangler fremdeles taklister .
Fru Fomle Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #2191 Skrevet 21. mai 2006 Ikke noe kjekt med syke unger. Får håpe de kommer seg igjen raskt. Når du skriver om oppussingen hos dere, så minner du meg på at vi burde få gjort unna resten hos oss. Det mangler fremdeles taklister . ← Synes sykdommen til minstemann har trukket ut i langdrag nå, han ble aldri skikkelig frisk etter forrige runde. Så nå håper jeg vi ser slutten. Skal ikke begynne å liste opp alt som ennå mangler på de "ferdige" rommene. Men diverse lister høres veldig kjent ut.
Gjest gjest1 Skrevet 21. mai 2006 #2192 Skrevet 21. mai 2006 Så bra at du likte Pilates. Skal være bra for ryggen. Har gjort underverker med mine skuldre Håper barna blir friske snart. og ha en fin uke
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2006 #2193 Skrevet 21. mai 2006 Håper de setter opp Pilateskurs på her også, det tror jeg at jeg må etterlyse Jeg har en dvd liggende, men så var det dette med meg og selvdisiplin da Leit med minsten da, håper det går raskt over denne gangen. Jeg har hatt ørebetennelse selv en gang som voksen, og det var utrolig vondt!!!
Fru Fomle Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #2194 Skrevet 21. mai 2006 Så bra at du likte Pilates. Skal være bra for ryggen. Har gjort underverker med mine skuldre Håper barna blir friske snart. og ha en fin uke ← Gleder meg til å ta noen flere timer, kjenner at det virker akkurat på mine problemområder. Håper de setter opp Pilateskurs på her også, det tror jeg at jeg må etterlyse Jeg har en dvd liggende, men så var det dette med meg og selvdisiplin da Leit med minsten da, håper det går raskt over denne gangen. Jeg har hatt ørebetennelse selv en gang som voksen, og det var utrolig vondt!!! ← Jeg har også en Pilates-DVD liggende når jeg tenker meg om, men har aldri brukt den jeg heller... Syntes veldig synd på minstemann i natt da det verket som verst, håper det går bedre i natt.
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2006 #2195 Skrevet 21. mai 2006 Jeg har gjort noen halvhjerta forsøk, men ender alltid opp med å le av meg selv.
Gjest Madeline Skrevet 22. mai 2006 #2196 Skrevet 22. mai 2006 Stakkars minsten din. Øreverk er veldig vondt. Er han like ille enda?
Gjest synseren Skrevet 23. mai 2006 #2197 Skrevet 23. mai 2006 Håper det går bra med mindsten din. Ikke noe godt med øreverk. Kjekt at Pilates var noe for deg. Det er ganske mye å sette seg inn i med tanke på pust, bevegelse osv. Men jeg vil tro at når du har gjort det noen ganger så går det av seg selv. Ha en fin onsdag !
Fru Fomle Skrevet 25. mai 2006 Forfatter #2198 Skrevet 25. mai 2006 Takk for hilsner Marillia, Hannen og synseren. Minstemann har vært hjemme fra barnehagen hele uka, men er frisk igjen nå! Med unntak av litt forkjølelse. Også eldstebarnet fikk to dager hjemme, han er også heldigvis på bedringens vei. Jeg var hjemme med dem mandag, før jeg reiste på jobb mandag kveld. Så det er Fomlemannen som har tatt støyten denne gangen. Kom hjem igjen i går kveld, skikkelig sliten, så det var godt å sove lenge i dag tidlig. Har ikke vært spesielt lange jobb-dager, men jeg har sovet elendig og i feil stilling så nakke og skuldre ble helt av. I dag står en runde tur-orientering på programmet. Hvis det ikke begynner å regne før vi kommer oss avgårde. Vi har en Passat stasjonsvogn på prøve til i morgen så litt kjøring blir det nok uansett. Håper også å få til en tur på treningssenteret i ettermiddag, nå er det full skjerpings etter dager med helt feil mat. Jogget faktisk en tur på tirsdags kveld, men det hjelper ikke stort når menyen ellers er pizza, brus og sjokolade.
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2006 #2199 Skrevet 25. mai 2006 Godt at ungene er friske igjen. Jeg er lei av egg for tiden, så i går bakte jeg Ingers Rugbrød, godt å få litt forandring i kosten. IR er i grunnen greit å spise i forhold til blodsukkeret, så det er vel ikke det dummeste jeg gjør. Synes vekta har stått stille en stund, er sur for det, men det er ikke noe annet å gjøre enn å fortsette Ha en fin fridag
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2006 #2200 Skrevet 25. mai 2006 Håper du har en fin fridag, og at hele familien er friske igjen. Og at det ikke regner hele tiden Og det er utrolig godt å komme hjem og sove i sin egen seng. Jeg blir bare mer og mer kresen på seng, snart er jeg vel verre enn prinsessen på erten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå