@lfa Skrevet 16. mai 2006 #2161 Skrevet 16. mai 2006 Min kakekrem ble heller ikke så tykk som den skal være. Orker ikke sitte oppe lenger for og vente. Skal heldigvis ikke vises til noen fremmede, så det får bare være... Joggetur i regn er herlig. Skal jeg først pine meg gjennom noe sånt, foretrekker jeg regn foran sol og varme. Håper du får en fin feiring i morgen, og at alle holder seg friske og raske gjennom hele dagen.
Fru Fomle Skrevet 17. mai 2006 Forfatter #2162 Skrevet 17. mai 2006 Takk @lfa! Det ble en kort 17.mai-feiring for vår del. Heldigvis var det oppholdsvær under barnetoget, men vi orket ikke å stå å fryse på stadion og fryse da det begynte å regne. Ungene fikk seg ballong, så tok vi heller pølser og is hjemme. Kremen til kaka er nesten like tynn i dag og renner av kaka. Ikke noe å gjøre med det nå, men litt teit når den skal være mest mulig presentabel... Måtte forresten vaske endel krem i går etter at jeg hadde plassert bollen med krem i kjøleskapet og den fulgte med da Fomlemannen åpnet døra.
Gjest gjest1 Skrevet 17. mai 2006 #2163 Skrevet 17. mai 2006 Innom med en iskald Og jeg tror sikkert at kaka smaker godt
Fru Fomle Skrevet 17. mai 2006 Forfatter #2165 Skrevet 17. mai 2006 Innom med en iskald Og jeg tror sikkert at kaka smaker godt ← Flere som har frosset i dag skjønner jeg. Kaka falt heldigvis ben å gå på selv om den ikke var noe syn for øye. Gratulerer med dagen . ← Takk det samme!
Gjest synseren Skrevet 17. mai 2006 #2166 Skrevet 17. mai 2006 Pilates var en spennende erfaring. Litt vanskelig å få armer og bein til å koordinere innimellom. Men det regner jeg med vil komme seg etterhvert. De sier det er lurt å stå langt framme fordi da får du øvelsene mye bedre med deg. Og jeg som pleier å plassere meg selv bakerst i hjørnet Litt seint men likevel: Anngående bunadsko. Søsteren min hadde kjøpt noen som var like myke som tøfler og gode å gå i. Husker ikke hvor hun hadde kjøpt de, men det kan jeg få greie på. Tror de kostet litt, men alt er vel bedre enn en vond rygg? Ha en fin torsdag!
Fru Fomle Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #2167 Skrevet 18. mai 2006 Pilates var en spennende erfaring. Litt vanskelig å få armer og bein til å koordinere innimellom. Men det regner jeg med vil komme seg etterhvert. De sier det er lurt å stå langt framme fordi da får du øvelsene mye bedre med deg. Og jeg som pleier å plassere meg selv bakerst i hjørnet Litt seint men likevel: Anngående bunadsko. Søsteren min hadde kjøpt noen som var like myke som tøfler og gode å gå i. Husker ikke hvor hun hadde kjøpt de, men det kan jeg få greie på. Tror de kostet litt, men alt er vel bedre enn en vond rygg? Ha en fin torsdag! ← Jeg skal på et 2 timers introduksjonskurs i Pilates med to instruktører og begrenset antall deltakere. Antar at de derfor legger opp til en del personlig veiledning, og da får jeg forhåpentligvis svar på om det er øvelser jeg bør være mer forsiktig med enn andre. Bunadsskoene mine var mye bedre enn fryktet! Nå gikk vi ikke så mye heller da, men fikk ingen gnagsår eller vondter noe sted. Fomlemannen derimot hadde vannblemme før vi var 50 m fra huset.
Gjest Gjesta Skrevet 18. mai 2006 #2168 Skrevet 18. mai 2006 Det er alltid kjedelig med dårlig vær på 17. mai, men heldigvis så er ungene like fornøyd om de får alle isene hjemme Kanskje vi kan starte en underskriftskampanje for å få flyttet 17. mai til slutten av juni? Om ikke annet så kan vel St. Hans flyttes til nærmeste lørdag, mer som ett plaster på såret mener jeg? (den mente jeg alvorlig)
Fru Fomle Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #2169 Skrevet 18. mai 2006 Snakket med et foreldrepar i eldstemanns klasse, de kunne fortelle at værmeldingen for 17.mai og julaften var helt lik. Med unntak at det var 3 grader kaldere på 17.mai. :grine2:
Gjest gjest1 Skrevet 18. mai 2006 #2170 Skrevet 18. mai 2006 Snakket med et foreldrepar i eldstemanns klasse, de kunne fortelle at værmeldingen for 17.mai og julaften var helt lik. Med unntak at det var 3 grader kaldere på 17.mai. :grine2: ← Egentlig ikke så morsomt når jeg får tenkt meg om
Gjest Gitte Skrevet 18. mai 2006 #2172 Skrevet 18. mai 2006 Hei på deg frøken Hadde du en fin feiring? Til tross for dårlig vær kanskje.. Regna her i hele går, trist vær..
Gjest Madeline Skrevet 18. mai 2006 #2173 Skrevet 18. mai 2006 Snakket med et foreldrepar i eldstemanns klasse, de kunne fortelle at værmeldingen for 17.mai og julaften var helt lik. Med unntak at det var 3 grader kaldere på 17.mai. :grine2: ← :grine2: Heldigvis ser det ut som barna koser seg på 17. mai uansett vær. Bare de får ubegrenset tilgang til brus, is og pølser, så er de veldig fornøyd
Fru Fomle Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #2174 Skrevet 19. mai 2006 Fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, fredag, FREDAG!!!! :hoppe: Om jeg er glad det er helg??? Neiiiii... I går ble det styrketrening og ellipsemaskin på meg. I dag håper jeg på en joggetur, men vi har også et hus som må ryddes og shines. Kunne tenke meg å gjøre det i dag istedet for å bruke helga. Begynte å laste ned litt musikk fra allofmp3 i går, men det går så treeeegt. Skal få lagt inn musikk på mobilen i helga så jeg er klar for jobbreise mandag-onsdag. Glad for å få litt mer å gjøre, det er ikke så lett å finne passende oppgaver for meg nå helt på tampen av utplasserings-oppholdet. Snart skal jeg "hjem" og det gleder jeg meg til. Selv om det er veldig mange hyggelige folk her jeg kommer til å savne.
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #2175 Skrevet 19. mai 2006 Den mobilen din høres fin ut. Jeg kjøpte meg Ipod i vinter, og har hatt masse glede av den. men det er jo praktisk å kunne bruke mobilen, den er jo alltid med Du får ha en strålende fredag, her skal det også vaskes til helgen. Og så er det sannelig helg, selv om jeg tror det er tirsdag
Fru Fomle Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #2176 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Den mobilen din høres fin ut. Jeg kjøpte meg Ipod i vinter, og har hatt masse glede av den. men det er jo praktisk å kunne bruke mobilen, den er jo alltid med Du får ha en strålende fredag, her skal det også vaskes til helgen. Og så er det sannelig helg, selv om jeg tror det er tirsdag ← Jeg har en mp3 spiller (Creative Zen Micro), angrer litt på at jeg ikke valgte Ipod... Hovedgrunnen er at Creativen har radio og derfor ikke kan brukes på fly. Ikke det at jeg flyr så sabla mye, men det er ofte da det er kjekkest å ha med musikk.. Men på den nye mobilen kan jeg velge bare walkman ved oppstart så den kan brukes der også. Egentlig skulle jeg gjerne hatt en bitteliten mp3-spiller som jeg kunne bruke til trening, det får bli neste gaveønske. Endret 19. mai 2006 av Fru Fomle
Fru Fomle Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #2177 Skrevet 19. mai 2006 (endret) Med fare for å bli moderert vekk: Husk solkrem!!!!!! Endret 19. mai 2006 av Hannen
@lfa Skrevet 19. mai 2006 #2179 Skrevet 19. mai 2006 En til som er glad for at det er helg nå! Lurer fælt på hva som ble moderert bort... Ha en fin helg, da!
Fru Fomle Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #2180 Skrevet 19. mai 2006 Ha en flott helg ← Takk! Likte du ikke bildet mitt Hannen?? ---------------------- Fomlemannen har malt taket i gangen og jeg har ryddet og vasket. Så nå er vi endelig igang med litt oppussing igjen! Satser på at vi får malt veggene i løpet av helgen, heldigvis er det ikke særlig omfattende greier.. Blir en liten utfordring å finne en garderobe-løsning som funker, det er ikke plass til å henge opp hattehylle. Har sett litt på en IKEA-løsning som må skrus fast i gulv og tak, ikke sikker på om det er så lurt.. Stolmen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå