Fru Fomle Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2121 Skrevet 11. mai 2006 God morgen Hvordan går det med grønnsakhagen, er frøene i jorda? ← Nei, dessverre. Bare jordbærplantene, det er da en start.
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2006 #2122 Skrevet 11. mai 2006 God morgen Godt at du kan begynne å bevege deg uten at det gjør vondt da Når du snakker om kjøkkenhage, så leste jeg i et blad at det har kommet en ny type tapet (ja, det kalte det for det) som man legger i jorden På forhånd er dette tapetet satt inn med grønnsaks- og urtefrø i pent mønster, og med rett avstand til andre frø. Jeg gikk inn på nettsiden, men der stod det ikke noe om dette tapetet selvsagt. Grunnen til at jeg er nyskjerrig, er at for 2-3 år siden laget jeg en kjøkkenhage, og sådde gulrot, nepe, gressløk, dill, kruspersille og sukkererter. Dessverres så overtok sukkerertene hele bedet, og ble til en kjempeklase uten sidestykke. Så nå har vi kun jordbær og gressløk igjen. Jeg er litt fristet til å lage ny kjøkkenhage, men denne gangen uten sukkererter!
Fru Fomle Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2123 Skrevet 11. mai 2006 Synd jeg allerede har kjøpt frø-poser da. Lillemann er blitt syk igjen. Han var veldig slapp i dag morges og orket ingenting, men jeg tenkte han bare var ekstra trøtt. Klager på vondt i halsen og vondt overalt. Mannen er hjemme med han nå, så får jeg ta dagen i morgen hvis han ikke er bedre.
Gjest Gjesta Skrevet 11. mai 2006 #2124 Skrevet 11. mai 2006 Stakkars liten da, håper han kommer seg raskt på beina igjen da. Spesielt nå som bestemor og bestefar kommer på besøk
Fru Fomle Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2125 Skrevet 11. mai 2006 Stakkars liten da, håper han kommer seg raskt på beina igjen da. Spesielt nå som bestemor og bestefar kommer på besøk ← Håper jeg også! Hvis han ikke er bedre i morgen tror jeg at jeg tar han med en tur til legen.
Gjest Madeline Skrevet 11. mai 2006 #2127 Skrevet 11. mai 2006 Stakkars veslegutten din. En tur til legen hvis han ikke er bedre til i morgen, høres lurt ut. Hva slags frø har du kjøpt?
vixen Skrevet 11. mai 2006 #2128 Skrevet 11. mai 2006 Er det mye sykdom om dagen? Mange som er borte fra jobb med ulike sykdomssymptomer, halsvondt, kvalme, diare og hodepine... Håper dere får en frisk 17. mai i alle fall.
Fru Fomle Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #2129 Skrevet 11. mai 2006 Sikkert lurt ← Stakkars veslegutten din. En tur til legen hvis han ikke er bedre til i morgen, høres lurt ut. Hva slags frø har du kjøpt? ← Har kjøpt spinat, ruccola, gulrot, reddik, basilikum, oregano og sitronmelisse. Er det mye sykdom om dagen? Mange som er borte fra jobb med ulike sykdomssymptomer, halsvondt, kvalme, diare og hodepine... Håper dere får en frisk 17. mai i alle fall. ← Virker sånn. Heldigvis er resten av familien friske her. :bankibordet: ----------------------- Nå er hagemøblene kommet, så de skal vi hente i morgen. Og mobiltelefonen min er endelig på vei i posten! Har skurt ned badet i kjelleren, skikkelig ekkelt fettlag nederst på veggene der de har dusjet. Heldigvis er det bare å skrubbe og så skylle både vegger og gulv med dusjen.... Er sur fordi jeg ikke får trent i dag, tror ikke jeg rekker det i morgen heller.
Fru Fomle Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #2130 Skrevet 12. mai 2006 Krøp tidlig til køys i går, men like trøtt som vanlig i dag. Rart det der! :klø: Er hjemme med sykt barn, som forøvrig virker nesten i storform spør du meg. Så noe legebesøk skal han få slippe. Har vasket badet og nå skal jeg igang med marengsbaking! Må handle litt mat og prøve å få gjort noen jobbting også etterhvert, så det er ingen fare for at jeg kommer til å kjede meg i dag..
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2006 #2131 Skrevet 12. mai 2006 Morn du. Godt at minsten har kviknet til igjen Jeg skal snart til med kakebaking jeg også, men først så får jeg formiddagsbesøk, og deretter skal jeg sende barna avgårde på helgetur. Jeg hadde håpt på å få trene jeg også, men vet ikke om jeg rekker det. Ha en fin helg, og kos deg med kake og familiebesøk
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #2132 Skrevet 12. mai 2006 Lykke til med kakebaking, og så bra at minsten er bedre. Syke barn er ikke morsomt Har planer om 17.mai shopping i dag, og jeg skal også bake. Men ikke i dag..... Ha en effektiv dag, og en fin helg med nye hagemøbler Og mobiltelefon
Gjest Madeline Skrevet 12. mai 2006 #2133 Skrevet 12. mai 2006 Lykke til med bakingen og ha en riktig god helg
Fru Fomle Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #2134 Skrevet 12. mai 2006 Morn du. Godt at minsten har kviknet til igjen Jeg skal snart til med kakebaking jeg også, men først så får jeg formiddagsbesøk, og deretter skal jeg sende barna avgårde på helgetur. Jeg hadde håpt på å få trene jeg også, men vet ikke om jeg rekker det. Ha en fin helg, og kos deg med kake og familiebesøk ← Takk for oppskrift, den ble kjempegod! Men jeg spiste så mye at nå er jeg kvalm... Lykke til med kakebaking, og så bra at minsten er bedre. Syke barn er ikke morsomt Har planer om 17.mai shopping i dag, og jeg skal også bake. Men ikke i dag..... Ha en effektiv dag, og en fin helg med nye hagemøbler Og mobiltelefon ← Takk! Hagemøblene ligger i bilen, men nå regner det så de blir ikke satt opp i dag. Satser på at mobilen kommer i morgen, den er kommet til byen! Lykke til med bakingen og ha en riktig god helg ← Takk!
Gjest synseren Skrevet 12. mai 2006 #2135 Skrevet 12. mai 2006 Blir sikkert spennende å få hagemøblene senere i dag. Bare synd at temperaturen har synket og skyene har tatt over . Men det finnes alltid noe en kan glede seg over, selv i regnvær. Ha en fin helg!
Gjest Gitte Skrevet 13. mai 2006 #2136 Skrevet 13. mai 2006 Heia Hva skal du bake i dag? Sitter på kjøkkenet med pc'n å venter på at deigen min skal heve ferdig jeg Fant på å lage brytebrød med soltørkede tomater og fetaost i dag..
Fru Fomle Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #2137 Skrevet 13. mai 2006 (endret) Blir sikkert spennende å få hagemøblene senere i dag. Bare synd at temperaturen har synket og skyene har tatt over . Men det finnes alltid noe en kan glede seg over, selv i regnvær. Ha en fin helg! ← Hagemøblene ble satt opp i regnvær i formiddag. Men etterhvert ble det mye finere og varmere, så vi har fått nytt noen soltimer på terassen. Var ute og kjøpte puter til stolene også, så nå er det meste på plass. Heia Hva skal du bake i dag? Sitter på kjøkkenet med pc'n å venter på at deigen min skal heve ferdig jeg Fant på å lage brytebrød med soltørkede tomater og fetaost i dag.. ← Jeg laget marengskake i går. Og spiste meg kvalm. Så kvalm at jeg spydde fire ganger i går kveld! Var sikkert ikke kakas skyld, men det blir nok en stund før jeg lager den igjen. Brytebrød hørtes digg ut! Endret 13. mai 2006 av Fru Fomle
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #2138 Skrevet 13. mai 2006 Håper sola fortsetter å skinne, så dere får brukt de nye møblene. Ha en flott helg
@lfa Skrevet 13. mai 2006 #2140 Skrevet 13. mai 2006 Har du fått telefonen din nå? :icon_smile: Håper formen er bedre også...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå