Fru Fomle Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #2081 Skrevet 5. mai 2006 Ha en riktig god helg, Fru Fomle . ← Takk, det samme Hannen! Håper helgen blir like flott som den har begynt, i kveld har jeg hatt terassedøra åpen helt til klokka 10. ------------------------------ I morgen skal jeg til frisør, det er en slags "belønning" for å ha fullført fase 1 på SouthBeach. Har ikke klippet meg siden før jul så det er jammen på tide. Må fylle på med litt farge også, men vil ha noe som ligger nærmest mulig min naturlige farge så jeg kanskje kan få den tilbake uten å skalle meg helt.. Ellers skal trampolinen settes opp, jeg var og kjøpte sikkerhetsnett i dag. Det gleder guttene seg stort til.
@lfa Skrevet 5. mai 2006 #2082 Skrevet 5. mai 2006 Har bare hørt negative ting on NetCom, så jeg kommer neppe til å bli noen kunde hos de noen gang... Kjipt og måtte vente så lenge på telefonen... Trampoline blir stas. Her står det en i nesten hver eneste hage, men alle sammen blir flittig brukt likevel. :icon_smile: Ha en superduperfin helg!
Fru Fomle Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #2083 Skrevet 6. mai 2006 Har bare hørt negative ting on NetCom, så jeg kommer neppe til å bli noen kunde hos de noen gang... Kjipt og måtte vente så lenge på telefonen... Trampoline blir stas. Her står det en i nesten hver eneste hage, men alle sammen blir flittig brukt likevel. :icon_smile: Ha en superduperfin helg! ← Blir litt utålmodig på NetCom ja. Har allerde fått nytt SIM-kort og nytt abbonement som jo er knyttet opp til den nye telefonen (som selvfølgelig er operatørlåst i 12 mnd). Dette måtte jeg begynne å bruke i går! Hyggelig opplevelse å gå på vekta i dag! Har gått ned 3 kg på to uker, veldig fornøyd med det! Blir nok litt utskeielser i dag, men ikke de helt store...tror jeg... Har kjøpt mango og vaniljekesam. Og en Bocca-sjokolade og Bacongull. Pluss at jeg har planer om å lage "Atkins-is". Så da tenker jeg at jeg blir stappa nok. Nå skal jeg straks avgårde til frisøren og så skal jeg forte meg hjem og ut i sola! Det er allerde varmt nok til å sitte ute i bikini. Null vind, så dette ser ut til å bli en strålende dag!
Gjest Madeline Skrevet 6. mai 2006 #2084 Skrevet 6. mai 2006 Gratulerer med flott vektnedgang . Jeg er imponert over hvor flink du har vært til å følge dietten din. Et frisørbesøk må være en flott belønning nå. Håper du får en frisyre du blir fornøyd med .
Gjest synseren Skrevet 6. mai 2006 #2085 Skrevet 6. mai 2006 Ikke verst å ha gått ned 3 kilo på to uker. Fortsett sånn. Høres herlig ut med et frisørbesøk, skulle vært hos frisøren selv jeg. Ha en fortsatt fin helg .
Fru Fomle Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #2086 Skrevet 7. mai 2006 Gratulerer med flott vektnedgang . Jeg er imponert over hvor flink du har vært til å følge dietten din. Et frisørbesøk må være en flott belønning nå. Håper du får en frisyre du blir fornøyd med . ← Ikke verst å ha gått ned 3 kilo på to uker. Fortsett sånn. Høres herlig ut med et frisørbesøk, skulle vært hos frisøren selv jeg. Ha en fortsatt fin helg . ← Takk skal dere ha, begge to. Er veldig fornøyd med resultatet så langt og håper jeg klarer å følge opp nå når jeg beveger meg inn i fase 2 og har lov å spise litt brød og sånn igjen. Fort gjort å havne tilbake i gamle vaner igjen, og det vil jeg ikke... Men 3 kg på de neste to ukene er i overkant, skal være veldig fornøyd om det blir 1. Fornøyd med frisør-besøket også i går, selv om det ikke ble den store forandringen. Er blitt mørk istedet for rød, men fargen er nok en god del mørkere enn min naturlige så akkurat den planen falt litt i fisk. Resten av dagen i går vet jeg ikke helt hva jeg gjorde, fikk ikke gjort halvparten av det jeg hadde tenkt. :klø: Vi brukte endel tid på montering av trampoline, og så ble det en ganske lang jakt på ny gressklipper som endte resultatløs siden det bare jobbet fjortiser uten peiling der vi var innom. Og gressklipper må vi ha, nå står plenen vår snart i full blomst. En god del løvetann + et teppe av noen andre lyse ugressblomster som jeg ikke vet hva heter. Minstemann ble syk i går ettermiddag, og han er ganske laber ennå. Feber, vondt i hodet og kvalm. Ligger stort sett på sofaen og sover. Mulig han ikke takler den brå overgangen til varme helt? I dag har jeg fått solt meg litt, det er så varmt at jeg må inn og kjøle meg ned innimellom. Skulle vært på gartneri og handlet litt blomster til krukker og sånn. Skal også lage en liten grønnsakshage, kjøpte inn frø i går.
Gjest Madeline Skrevet 7. mai 2006 #2087 Skrevet 7. mai 2006 Kos deg i sommervarmen. Får håpe at minsten din blir fort bra igjen.
Gjest Gjesta Skrevet 7. mai 2006 #2088 Skrevet 7. mai 2006 Er det ikke deilig å kjenne sola brune de vinterbleke kroppene våre? Ha en fortsatt fin søndag
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2006 #2089 Skrevet 7. mai 2006 Høres ut til at du har hatt en aktiv helg i solen. Håper minsten blir fort bra igjen, og at dere får tak i gressklipper. Vi var innom Monter i går, og han som skulle hjelpe oss, tror jeg var 12,5 år. Stakkars liten, med kunder som spør om alt mulig rart Ha en fortsatt fin kveld
Fru Fomle Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #2090 Skrevet 7. mai 2006 Kos deg i sommervarmen. Får håpe at minsten din blir fort bra igjen. ← Heldigvis er han litt bedre i kveld. Er det ikke deilig å kjenne sola brune de vinterbleke kroppene våre? Ha en fortsatt fin søndag ← Må nok ha et par uker før jeg blir kvitt vinterblekheten, blir ikke så fort brun akkurat... Høres ut til at du har hatt en aktiv helg i solen. Håper minsten blir fort bra igjen, og at dere får tak i gressklipper. Vi var innom Monter i går, og han som skulle hjelpe oss, tror jeg var 12,5 år. Stakkars liten, med kunder som spør om alt mulig rart Ha en fortsatt fin kveld ← Her har det vært aktivt ja. Regner med vi får oss gressklipper i morgen, da må vel de "voksne" være tilbake på jobb. ------------------------- En effektiv søndag ettermiddag om jeg skal si det selv. Og det kan jeg vel.. Dro innom gartneriet på vei til trening og fikk kjøpt første ladning med blomster. Så trente jeg nesten 1 1/2 time (styrke + noe ellipsemaskin) før jeg dro hjem og ryddet i fryseboksen. Tror vi kastet 15-20 kg gammel mat. Etter middag har jeg plantet ut det jeg kjøpte og lukt litt. Må nok skaffe meg hansker, vi har en svært stikkende hekk og grener fra den dukker opp akkurat der hendene mine er hele tiden. I kveld skal jeg smake på Atkins-isen jeg laget i formiddag. Ser ikke så veldig lovende ut, den har visst skilt seg og alle blåbæra ligger på bånn...
@lfa Skrevet 7. mai 2006 #2091 Skrevet 7. mai 2006 Jeg har også lyst på grønnsakshage. :icon_smile: Skjønner ikke helt hvor all denne hagelysten har kommet fra. Jeg har skydd sånt som pesten tidligere... Nå vil jeg ha masse blomster, grønnsakshage, frukttrær... Ha en fortsatt fin kveld! Og god bedring til minsten!
vixen Skrevet 7. mai 2006 #2092 Skrevet 7. mai 2006 Tror nok hagestelling og blomsterdulling (eller var det hagedulling og blomsterstelling) kommer med alderen.... Tenkte bare å si hei nå som jeg har muligheten!
Gjest Madeline Skrevet 7. mai 2006 #2093 Skrevet 7. mai 2006 Tror nok hagestelling og blomsterdulling (eller var det hagedulling og blomsterstelling) kommer med alderen.... ← insinuerer du at vi begynner og bli gamle her ?
Fru Fomle Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #2095 Skrevet 8. mai 2006 Jeg har også lyst på grønnsakshage. :icon_smile: Skjønner ikke helt hvor all denne hagelysten har kommet fra. Jeg har skydd sånt som pesten tidligere... Nå vil jeg ha masse blomster, grønnsakshage, frukttrær... Ha en fortsatt fin kveld! Og god bedring til minsten! ← Jeg hadde egentlig tenkt å ta det helt med ro med hagearbeid dette året siden vi har så mye annet å fikse opp i. Men når løvet begynner å sprette så ble jeg kjempeivrig likevel. Tror nok hagestelling og blomsterdulling (eller var det hagedulling og blomsterstelling) kommer med alderen.... Tenkte bare å si hei nå som jeg har muligheten! ← insinuerer du at vi begynner og bli gamle her ? ← tenkte mest på meg selv... ← -------------------- Tidlig på an for meg i dag. Fomlemannen er hjemme med minsten, og jeg valgte å dra på jobb tidlig. Skal til legen og fjerne en føflekk 9.20 så jeg må omtrent hjem igjen da, men velger og gjøre det sånn så jeg kan gå hjem klokka 3 og nyte resten av dagen hjemme.
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2006 #2096 Skrevet 8. mai 2006 (endret) God morgen Hvordan smakte isen? God bedring til minstemann, leit med syke barn, og spesielt på slike fine dager... Endret 8. mai 2006 av Marillia
Fru Fomle Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #2097 Skrevet 8. mai 2006 (endret) God morgen Hvordan smakte isen? God bedring til minstemann, leit med syke barn, og spesielt på slike fine dager... ← God morgen! Isen var grei nok, men litt for lite søt for min del. Pluss at blåbæra burde vært most, hele bær blir litt vel surt.. Snakket med barnehagen og feberen er visst noe som går.. Kjedelig med feber når været er så bra, men forhåpentligvis går det snart over. Vi krangler jo om å være hjemme også når det er sånn. Har vært hos legen og fjernet to føflekker litt oppe på ryggen. Tenkte jo ikke på at jeg nå må ta det med ro med trening av rygg, forhåpentligvis går det bra.. Endret 8. mai 2006 av Fru Fomle
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2006 #2098 Skrevet 8. mai 2006 Da tror jeg ikke at jeg trenger den oppskriften
Fru Fomle Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #2099 Skrevet 8. mai 2006 Da tror jeg ikke at jeg trenger den oppskriften ← Nei, jeg holder den for meg selv foreløpig. Satser heller på å kjøpe Sans-iskrem..
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #2100 Skrevet 8. mai 2006 Hei Fru Fomle, får håpe dine sår gror greit. Du får ta det med ro med ryggtrening noen dager *sier jeg som er et kjempegodt eksempel på det motsatte* Ha en fin dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå