Fru Fomle Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #2061 Skrevet 4. mai 2006 Alt ordner seg på freddan ja! For en nyyyyyydelig morgen!! Varmt og godt allerede fra morgenen, og det sies at temperaturen skal opp i 20 grader!! Trente styrke i går kveld, og hadde etegilde når jeg kom hjem. Vekta er gått opp så nå må jeg skjerpe meg de to dagene som er igjen! I ettermiddag skal minstemann i bursdag så da drar vi andre på shopping. Hagemøbler, hageredskaper og diverse maling står på programmet...
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2006 #2062 Skrevet 4. mai 2006 Morn du Shopping blir fint, vettu I dag tidlig var det 14,5 grader, og i dagene fremover skal det være sol og varme, og da trenger du nye hagemøbler. Så det er egentlig ikke shopping, men en nødvendighet I dag blir det bare stress, jeg skal ha klubb i kveld, men i morgen skal jeg trene!
Gjest gjest1 Skrevet 4. mai 2006 #2063 Skrevet 4. mai 2006 God morgen, ny (vel ikke helt ny da) snikleser i boka di Er imponert over opppussingen deres, det er så morsomt med nytt hus. Men husk å ta pauser, da vi var ferdige var jeg blitt allergisk mot tapetruller og det tok flere år før det gikk over. Og da hadde vi i mellomtiden kjøpt nytt hus Morsomt er det uansett, lykke til med innkjøp av nye hagemøbler, og håper på masse sol og varme fremover
Fru Fomle Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #2064 Skrevet 4. mai 2006 Jeg tipper de er utsolgt for de hagemøblene jeg vil ha, sånn er det alltid.
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2006 #2065 Skrevet 4. mai 2006 (endret) Når solen endelig titter frem etter en lang vinter, er det alle som skal ha nye hagemøbler, så det er bare å skynde seg til butikkene! Men når det er sagt, så har jo hagemøblene akkurat kommet til butikkene da, så det er stor sjanse for at akkurat "dine" møbler er der enda. Hva skal du ha da? Vi kjøpte nye i fjor: Endret 4. mai 2006 av Hannen
Fru Fomle Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #2066 Skrevet 4. mai 2006 Når solen endelig titter frem etter en lang vinter, er det alle som skal ha nye hagemøbler, så det er bare å skynde seg til butikkene! Men når det er sagt, så har jo hagemøblene akkurat kommet til butikkene da, så det er stor sjanse for at akkurat "dine" møbler er der enda. Hva skal du ha da? Vi kjøpte nye i fjor: ← De var veldig fine, men er nok i en annen prisklasse enn vi legger oss på nå. Hadde egentlig bestemt meg for hvite furumøbler fra Living, så fant vi noen i aluminium hos Jysk (som var utsolgt). Og i går fikk vi en katalog fra Bohus der de hadde en rimelig pakke i aluminium som heter Atrium. Tenkte vi skulle sjekke ut den i dag. Link (NB! Må taste inn postnummer...)
Fru Fomle Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #2067 Skrevet 4. mai 2006 God morgen, ny (vel ikke helt ny da) snikleser i boka di Er imponert over opppussingen deres, det er så morsomt med nytt hus. Men husk å ta pauser, da vi var ferdige var jeg blitt allergisk mot tapetruller og det tok flere år før det gikk over. Og da hadde vi i mellomtiden kjøpt nytt hus Morsomt er det uansett, lykke til med innkjøp av nye hagemøbler, og håper på masse sol og varme fremover ← Oi, en ny leser. Så kjekt!! Har sniklest litt hos deg og, vi er jo ofte i de samme dagbøkene. Nå har vi hatt en laaaang pause fra oppussingen, og jeg er ganske gira på å komme igang igjen. Hadde vært så deilig å fått malt yttergangen FØR maling utendørs starter. Og når vi får tatt gangen er vi ferdig med hovedetasjen (minus badet, men det kommer mye senere).
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2006 #2068 Skrevet 4. mai 2006 (endret) Bohus hadde i fjor en dyr og en billig gruppe, vi valgte den siste: Kr 2990,- for 2 stoler, en sofa, puter og et lite bord. Disse møblene står i hagen, på altanen har vi hvite, vanlige plastmøbler. Ikke så fancy akkurat, men helt greie. Kurvmøblene egner seg nemlig bare til kos, så middag må vi spise på altanen Atrium var veldig fin, er det sånne møbler man egentlig ikke trenger pute i? Endret 4. mai 2006 av Marillia
Fru Fomle Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #2069 Skrevet 4. mai 2006 Atrium var veldig fin, er det sånne møbler man egentlig ikke trenger pute i? ← Kan nok brukes uten puter, men jeg foretrekker med. Tviler på at putene blir kjøpt i dag.. Kunne tenkt meg solseng også jeg. :stormannsgal:
Gjest Gjesta Skrevet 4. mai 2006 #2070 Skrevet 4. mai 2006 Kan nok brukes uten puter, men jeg foretrekker med. Tviler på at putene blir kjøpt i dag.. Kunne tenkt meg solseng også jeg. :stormannsgal: ← Solseng er deilig
Fru Fomle Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #2071 Skrevet 4. mai 2006 Solseng er deilig ← :drømme: Det var jo nå jeg burde vært sykemeldt, ikke midtvinters.
Gjest Madeline Skrevet 4. mai 2006 #2072 Skrevet 4. mai 2006 :drømme: Det var jo nå jeg burde vært sykemeldt, ikke midtvinters. ← Du får huske det til neste gang . Jeg vil tro at du får kost deg litt med finværet selv om du må jobbe. Varmen holder seg jo til litt utpå kvelden. Dessuten skal det bli fint vær i helga også (i hvert fall på østlandet ).
@lfa Skrevet 4. mai 2006 #2073 Skrevet 4. mai 2006 Jeg var også sykmeldt på feil tidspunkt... Får nyte finværet i helga i stedet. :icon_smile:
Fru Fomle Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #2074 Skrevet 5. mai 2006 Du får huske det til neste gang . Jeg vil tro at du får kost deg litt med finværet selv om du må jobbe. Varmen holder seg jo til litt utpå kvelden. Dessuten skal det bli fint vær i helga også (i hvert fall på østlandet ). ← I går var det varmt til langt utpå kvelden så litt tid på terassen ble det. Men litt kjipt å være hjemme 5 likevel. Jeg var også sykmeldt på feil tidspunkt... Får nyte finværet i helga i stedet. :icon_smile: ← Helga skal definitivt nytes ja! --------------------- Shopping i går endte som forventet med dårlig utbytte på møbelfronten. De hadde ikke bordet i den mørkeste fargen. Hun skulle ringe og sjekke i dag siden de hadde ventet på disse bordene i to uker, så får vi se. Hvis ikke kan det hende vi går for den lyse typen istedet, jeg vil ha møbler NÅ! Maling til gangen fikk vi kjøpt, selv om det ikke frister så mye og begynne på det når det er sol og 20 grader ute.. Siste dag på fase 1 i dag!! Dessverre har ikke vekta rikket seg et gram siden forrige lørdag, er litt oppgitt over det. Kan ikke se jeg har gjort noe spesielt "feil" heller... FREDAG, FREDAG, FREDAG, FREDAG!!!!!!
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2006 #2075 Skrevet 5. mai 2006 Det er fredag, det er helg, det er sol og livet er deilig
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2006 #2076 Skrevet 5. mai 2006 En liten fredagshilsen i finværet Og det er viktigere å kjøpe hagemøbler og nyte solen, enn å male gangen i sånt vær. Gangen kan males når som helst. Kos deg i sola
Fru Fomle Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #2077 Skrevet 5. mai 2006 Det er fredag, det er helg, det er sol og livet er deilig ← En liten fredagshilsen i finværet Og det er viktigere å kjøpe hagemøbler og nyte solen, enn å male gangen i sånt vær. Gangen kan males når som helst. Kos deg i sola ← Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut i 2 1/2 time til! Godt det snart er vin-lotteri! Nå har jeg bestilt hagemøbler som kommer tirsdag eller onsdag. Pluss at jeg har snakket med NetCom som enda ikke har sendt telefonen min. Ringt flere dager på rad og får beskjed om de skal sende den dagen etter. I dag traff jeg endelig på en ærlig sjel som sa at jeg ligger i kø og kanskje kommer med 10.mai, men ihvertfall den 17. Så er det bare å smøre seg med tålmodighet da, og det har jeg jo mye av. Blir skikkelig irritert på NetComs nettbutikk, da jeg bestilte stod det de hadde på lager og jeg regnet med at alt var iorden. Skal aldri stole på de igjen, og skifter leverandør så snart bindingstiden er ute! Slutt på klaging!!
Fru Fomle Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #2079 Skrevet 5. mai 2006 Glemte å si god helg ← I lige måte! Nå har jeg vært på jogge-gå tur med ungene på slep (de syklet). Det gikk sånn passe bra etter en litt trøblete start med en liten stabeis som heller ville være hjemme og se TV. Var ute i nesten 50 minutter og etterpå gikk vi ned på butikken og handlet litt godteri og sånn. Nå står kveldsmat på programmet og når jeg har fått ungene i seng skal jeg bare slappe av og kose meg helt alene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå