Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er imponert over denne slankeprosessen dere har begitt dere ut på... hadde jeg aldri klart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett bittelite stykke med kake kan da vel ikke skade så mye... :klø: Men er det strengt, så er det vel strengt..

Håper du får trent i dag da :) Jeg skal på spinning kl 1930, håper å få myka opp beina mine litt. De er rimelig støle i dag ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

De to første ukene er sukker bannlyst dessverre, det er for å fjerne sukkerhunger og for å få et stabilt blodsukker. Det er litt lettere når man kommer til fase 2 ;)

Skrevet
Jeg er imponert over denne slankeprosessen dere har begitt dere ut på... hadde jeg aldri klart.

Det samme har jeg sagt før, men det går overraskende bra. ;)

Ett bittelite stykke med kake kan da vel ikke skade så mye... :klø: Men er det strengt, så er det vel strengt..

Håper du får trent i dag da :) Jeg skal på spinning kl 1930, håper å få myka opp beina mine litt. De er rimelig støle i dag ;)

Jeg er flink til å unnskylde meg selv, og det mikroskopiske stykket jeg tok gjør nok ingen forskjell. ;)

Håper inderlig jeg får trent, været er så bra også!!

De to første ukene er sukker bannlyst dessverre, det er for å fjerne sukkerhunger og for å få et stabilt blodsukker. Det er litt lettere når man kommer til fase 2 ;)

Hmmm, håper jeg ikke har ødelagt alt da. :sjenert:

---------------------

Puh, har stresset som en gal i dag og nå ble jeg endelig ferdig! Trodde en stund jeg måtte jobbe utover kvelden, men nå ser det ut til å bli tid til en rolig stund hjemme og gjerne en wogge-tur også! :) Vekta står irriterende stille, så jeg må få inn litt kaloriforbrennende aktiviteter.

Tror jeg har drukket 4 liter vann i dag. :overrasket: Metall-smaken er ganske plagsom. Kan ikke skjønne at jeg er i ketose heller, spiste jo litt sukker i går... Kan jeg ha spist for mye grønnsaker?? Går det virkelig an?? :klø:

:sprettoy:

Skrevet

Skjønner ikkeno av den dietten din jeg.. :sjenert:

Jeg gruer meg til spinninga. Er så støl i beina at jeg sliter med å komme opp trappa :tunge1: Men det blir vel bedre når jeg får løst opp litt tenker jeg.. :)

Gjest Madeline
Skrevet

Den dietten du går på, er nok ikke noe for meg. Hva kommer den metallsmaken du kjenner av?

Skrevet
hva er det som gir metallsmak? :klø:

Tja, lite karbohydrater tror jeg.. Bedre i dag, av naturlige grunner. ;)

Skjønner ikkeno av den dietten din jeg..  :sjenert:

Jeg gruer meg til spinninga. Er så støl i beina at jeg sliter med å komme opp trappa :tunge1: Men det blir vel bedre når jeg får løst opp litt tenker jeg.. :)

Likte heller ikke formen jeg hadde i går. Får skylde på det når jeg sier jeg gikk på en sprekk i går kveld. :sjenert:

Den dietten du går på, er nok ikke noe for meg. Hva kommer den metallsmaken du kjenner av?

Innbiller meg at det er en tilstand som kalles ketose, der kroppen pga for lite karbohydrater må omdanne fett til brennstoff. Men jeg vet ikke om jeg hadde det, må ta urinprøve for å slå det fast og det gidder jeg ikke. ;)

----------------------

Glemte å skrive i går at jeg var hos legen og ble friskmeldt fra etter påske! :hoppe: Så nå blir det lange jobbdager igjen, godt det ikke er for lenge til jeg skal tilbake til Staten og sommertid. ;)

Jeg sprakk i går kveld! Spiste pasta til fiskesuppe + Tiramisu til dessert. Litt irritert på meg selv fordi det var helt unødvendig, pastaen ble servert i egen skål og dessert kunne jeg stått over... Men fy flate så godt det var! :tunge1: I dag er det tilbake på sporet igjen, selv om jeg vel nå egentlig har ødelagt fase 1 av opplegget. :sjenert:

Skrevet

Har du sprukket helt nå eller? :tunge1: Hehe du skjerper deg vel i helga vel ;)

Nå har jeg vært på spinning, og gått tur med bikkja.. Lenge siden sist jeg har gjort det, gått tur med bikkja altså :) Herlig..

Skrevet
Har du sprukket helt nå eller? :tunge1: Hehe du skjerper deg vel i helga vel ;)

Nå har jeg vært på spinning, og gått tur med bikkja.. Lenge siden sist jeg har gjort det, gått tur med bikkja altså :) Herlig..

I'm back on track! ;)

Fordelen med eksamensperioder er at du kan styre tiden mye selv og få sånne fine formiddager som du har hatt i dag! :)

Skrevet
Fordelen med eksamensperioder er at du kan styre tiden mye selv og få sånne fine formiddager som du har hatt i dag! :)

Jepp :sjarmor: Men jeg skal ikke skryte på meg at jeg skal gjøre noe fornuftig i dag, skal til :hjerte: etterpå så eksamenslesing kan jeg se langt etter.. Nei så synd.. :sjenert:

Skrevet
Jepp :sjarmor: Men jeg skal ikke skryte på meg at jeg skal gjøre noe fornuftig i dag, skal til :hjerte: etterpå så eksamenslesing kan jeg se langt etter.. Nei så synd..  :sjenert:

Litt fri må man ha! :sjarmor:

Skrevet

Jeg skal bruke langhelgen til å rydde i kjelleren. Spør om jeg gleder meg... :ironi:

Skrevet

Gleder meg til å være ferdig. ;)

Gjest Madeline
Skrevet

God helg, Fru Fomle. Lykke til med rydding av kjelleren.

Skrevet

Rydding av kjeller er kjedelig. Det positive er at du sikkert forbrenner masse kalorier! *positiv i dag* :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...