@lfa Skrevet 20. april 2006 #1982 Skrevet 20. april 2006 Oi, du har hatt bursdag, jo... Gratulerer så mye med vel overstått! Og grattis med 100 sider med det samme.
Gjest Madeline Skrevet 21. april 2006 #1984 Skrevet 21. april 2006 Her er det jo fest . Da kan vi feire både 100 sider og at det er helg .
Fru Fomle Skrevet 21. april 2006 Forfatter #1986 Skrevet 21. april 2006 Fredag OG fest??!! :enig_anim: :storfot:
Gjest Gitte Skrevet 21. april 2006 #1987 Skrevet 21. april 2006 :pippi: Det gikk ikke så hardt for seg kl 0130 i natt, så fester litt mer nå
Fru Fomle Skrevet 21. april 2006 Forfatter #1988 Skrevet 21. april 2006 Nå er jeg klar for diett ala South Beach! Har nettopp tatt ut "grønnsaksmuffins" og er klar for oppstart i morgen tidlig. Jeg overtok også å ha barseltreff i morgen, så nå kan jeg styre hva jeg spiser der også. Vi har besøk av niesen vår i dag, hun skal overnatte her til i morgen. Litt mer liv i huset med tre unger, men heldigvis går de veldig godt overens. Har ikke så store planer for helgen. Bør komme igang med litt oppussing igjen etter en måneds pause, men ingen av oss er særlig motivert. Dessverre ser det ut til at finværet var bare i dag, ellers kunne vi tatt årets første økt med tur-orientering.
vixen Skrevet 21. april 2006 #1989 Skrevet 21. april 2006 Må forte dere å bli ferdige med oppussinga før finværet og varmen for alvor setter inn!
Fru Fomle Skrevet 21. april 2006 Forfatter #1990 Skrevet 21. april 2006 Må forte dere å bli ferdige med oppussinga før finværet og varmen for alvor setter inn! ← Det går nok dessverre ikke, alt for mye som gjenstår.... Og huset skal males utvendig, det må gjøres på forsommeren ellers kan vi bare glemme det i dette klimaet.
vixen Skrevet 21. april 2006 #1991 Skrevet 21. april 2006 Det går nok dessverre ikke, alt for mye som gjenstår.... Og huset skal males utvendig, det må gjøres på forsommeren ellers kan vi bare glemme det i dette klimaet. ← male ute i sola er jo greit også!
Gjest Madeline Skrevet 21. april 2006 #1992 Skrevet 21. april 2006 Høres ut som dere har nok å styre med framover. At dere blir leie i perioder skjønner jeg godt. Jeg er smålei av oppussing allerede og vi har bare holdt på et par uker .
Gjest Gitte Skrevet 22. april 2006 #1993 Skrevet 22. april 2006 male ute i sola er jo greit også! ← Kanke male i solsteik vettu Blir bare bobler i malinga God helg Fomlefrøken
Fru Fomle Skrevet 22. april 2006 Forfatter #1994 Skrevet 22. april 2006 male ute i sola er jo greit også! ← Satser på noe fint vær i mai og juni så vi får gjort det i år, venter vi til etter ferien så blir det fort mangel på fint vær. Høres ut som dere har nok å styre med framover. At dere blir leie i perioder skjønner jeg godt. Jeg er smålei av oppussing allerede og vi har bare holdt på et par uker . ← Vi er heldigvis flinke til å ta pauser. Nå har vi et hus som fungerer greit, det er nok det som blir en sovepute for å ikke gyve løs på videre arbeid. Men yttergangen her trenger en oppfriskning. Og ikke minst få på plass skikkelig garderobeplass, nå ligger alt og flyter rundt omkring... Kanke male i solsteik vettu Blir bare bobler i malinga God helg Fomlefrøken ← God helg til deg og! ------------ Litt slitsom dag! Ungene våknet allerede 06.30, og selv om jeg ikke stod opp før to timer senere så ble det ikke mye søvn når de ramlet og skramlet rundt. Skulle også ha folk, så det ble litt styr med å få laget mat og være vertinne. Veldig koselig, men foretrekker når vi er hos andre. Laget salat der vi plukket det vi ville selv, så da gikk det bra med min meny også. Etter at besøket var gått dro vi ut på handel. Kvadrat på en lørdag er jeg egentlig helt imot, men i dag endte vi der.. Ungene fikk nye joggesko pluss en del nye klær. Eldstemann sliter ut bukseknær så det ryker etter, så der trengs det jevnt påfyll hele tiden.. Kikket også på hagemøbler, fant noen fine på Living (hvitt tre). Mange bord blir så gedigent store, men dette var mer passelig størrelse på. Får vel kikke et par steder til før vi bestemmer oss. Og så fikk jeg hentet gardinene til soverommet, de ser heldigvis ut til å passe veldig bra. Har en merkelig smak i munnen, kan det være lite inntak av karbohydrater som slår inn allerede? :klø: Første dag med nytt opplegg har funket fint. Har ikke klart å få i meg noen mellommåltider, må skjerpe meg der. Planen var å trene i dag, men nå orker jeg ikke.
Gjest synseren Skrevet 22. april 2006 #1995 Skrevet 22. april 2006 Hagemøblene har vel begynt å komme i butikkene nå. Så det er vel på tide å begynne å kikke for dere som skal ha noe nytt. Håper dere finner noen møbler dere blir fornøyd med. Ha en fin helg!
Fru Fomle Skrevet 23. april 2006 Forfatter #1996 Skrevet 23. april 2006 Takk synseren! Pangstart på nytt kost-opplegg, 1 kg lettere enn i går. Tviler på at det fortsetter sånn, men det er iallefall motiverende selv om det bare er vann. Så nå veier jeg like mye som da jeg startet dagboka for en evighet siden.. Daffedag i dag, men skal en tur på treningssenteret og få trimmet litt i ettermiddag. Og neste uke har jeg bestemt meg for å begynne med forsiktig jogging/gåing, gleder meg!
Gjest Madeline Skrevet 23. april 2006 #1997 Skrevet 23. april 2006 Så moro at du ser resultater så fort. Det gir ekstra motivasjon .
Fru Fomle Skrevet 23. april 2006 Forfatter #1998 Skrevet 23. april 2006 Så moro at du ser resultater så fort. Det gir ekstra motivasjon . ← Men jeg begynner allerde å savne brød, potet og sukkerholdig digg. På trening i dag så gikk pulsen rett til værs allerede under oppvarming, mulig at det skyldes total omlegging av kostholdet. Det positive er at jeg brant massevis med kalorier, 666 iflg pulsklokka på 1,5 time. I morgen blir det medbrakt lunsjmat siden jeg skal ut og handle litt i matpausen. Men jeg antar at jeg kommer til å spise knekkebrød når jeg skal spise sammen med de andre, vil ikke ses på som helt sær heller... Og torsdag kveld skal vi ut på avslutningsmiddag på italiensk resturant, det blir en utfordring!
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2006 #1999 Skrevet 24. april 2006 Kommer tuslende inn med en forsinket bursdagsklem Nå er du i gang med diett? Den merkelige smaken i munnen (aceton) kommer nok av for lite karbohydrater, man kjenner den allerede etter noen dager. Det går raskt nedover de første dagene, og det gir masse energi til å fortsette! Kostholdet er nok litt kjedelig, men blodsukkeret blir stabilt, så man får ikke så veldig mye lyst på brød eller sjokolade. Jeg har startet igjen i dag, jeg også
Fru Fomle Skrevet 24. april 2006 Forfatter #2000 Skrevet 24. april 2006 Kommer tuslende inn med en forsinket bursdagsklem Nå er du i gang med diett? Den merkelige smaken i munnen (aceton) kommer nok av for lite karbohydrater, man kjenner den allerede etter noen dager. Det går raskt nedover de første dagene, og det gir masse energi til å fortsette! Kostholdet er nok litt kjedelig, men blodsukkeret blir stabilt, så man får ikke så veldig mye lyst på brød eller sjokolade. Jeg har startet igjen i dag, jeg også ← Hadde ikke trodd at aceton-ånden skulle komme så raskt, men foreløpig er det til å leve med. Ble litt overrasket i går over hvor lite kalorier jeg hadde spist, så jeg måtte fylle på med mandler og dessert av cottage cheese for å komme meg over 1000.. Antar det går bedre i dag når jeg spiser frokost kl 7 istedet for 11. Føler meg ikke så energirik akkurat , men det har jeg lest er normalt de første 5 dagene. Har funnet masse oppskrifter på nettet, så ensformig kost trenger det ikke å bli. Til og med egg kan varieres, og det trengs! Lei allerede på av egg til frokost. Mett er jeg iallefall, føler meg helt stappa hele tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå