@lfa Skrevet 5. juni 2007 #3621 Del Skrevet 5. juni 2007 Så flink du er som scrapper invitasjoner. Får vi se bilde? Bestandig gøy å se hva andre lager. Synes så synd på Lillegull. Ikke lett og være så liten og syk... Må legge til at jeg synes synd på mammaen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 6. juni 2007 #3622 Del Skrevet 6. juni 2007 Håper Lillegull er bedre, og at været er like strålende som det er her Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #3623 Del Skrevet 6. juni 2007 Så flink du er som scrapper, det kunne jeg tenke meg å lære også. Har et albumprosjekt, når jeg tenker meg om.... Stakkars Lillegull, håper hun snart blir bedre. Håper dere får sove om natten Jeg har aldri scrappet i hele mitt liv. Invitasjonene jeg laget kan vel heller ikke kalles det, brukte stempler. Enkelt nok for en hobby-nerd som meg. Nå kom jeg forresten plutselig på at stemplene også kan brukes til å pynte i bryllupsalbumet. Må bare få tak i sølvfarget eller hvit stempelpute. Og så må jeg komme igang med prosjektet igjen, har ikke gjort noe på altfor lenge.. Lillegull var feberfri i går kveld! :juhu: Nå er også matlysten på topp igjen, i går ettermiddag skulle hun plutselig ha mat annenhver time. Ikke så rart, produksjonen har vel også minket disse dagene hun ikke har vært i form. Fra 4 i natt så har det også vært hyppige matinger, men jeg klager ikke så lenge hun ser ut til å være på bedringens vei. Vi sov til 1/2 10 i dag også så jeg er ikke trøtt. Plan for dagen er å trille ned og poste innbydelsene. Ellers håper jeg det kan bli en time eller to på terassen i sola, men det ser litt skiftende ut i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 7. juni 2007 #3624 Del Skrevet 7. juni 2007 Så bra at Lillegull er feberfri! Håper du får noen timer i sola i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3625 Del Skrevet 7. juni 2007 Så bra at Lillegull er feberfri! Håper du får noen timer i sola i dag I dag er det nesten 25 grader i skyggen her! Så jeg håper å sitte ute litt når Lillegull sover. --------------------- Har vært på skole-besøk med mellomste i dag, han fikk treffe rektor, lærer og resten av klassen. Pluss besøk på SFO der han skal begynne til høsten. Det var utrolig mange vi enten kjente eller vet hvem er i klassen, det var kjekt og en veldig stor forandring fra da eldste begynte der. Fikk en veldig trist nyhet der. Et av foreldreparene hadde mistet sin lille datter på 2 år helt plutselig for 14 dager siden. Det var moren selv som sa det til meg, utrolig vanskelig å vite hva man skal si i en sånn situasjon... Stakkars famile! Og den nydelige lille jenta som aldri skulle få vokse opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3626 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Huff, jeg er visst i ammetåka, får ikke med meg at dere skriver.. Så flink du er som scrapper invitasjoner. Får vi se bilde? Bestandig gøy å se hva andre lager. Synes så synd på Lillegull. Ikke lett og være så liten og syk... Må legge til at jeg synes synd på mammaen også. Kan godt legge ut bilde ja, men det kan ta litt tid siden jeg da må på den stasjonære pc-en. Håper Lillegull er bedre, og at været er like strålende som det er her Ha en fin dag I dag er det virkelig strålende her ja! I går var også en flott dag, men vi fikk en skikkelig tordenbyge på ettermiddagen. Regnet bare slo i bakken! Og akkurat da grillet vi, så Fomlemannen stod ute med grillen under et tre og prøvde å holde seg noenlunde tørr. Endret 7. juni 2007 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 7. juni 2007 #3627 Del Skrevet 7. juni 2007 For en tragedie. Det er sannelig viktig å være takknemlig for det man har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. juni 2007 #3628 Del Skrevet 7. juni 2007 Så trist med den lille jenta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 7. juni 2007 #3629 Del Skrevet 7. juni 2007 Scraping har jeg også lyst å prøve. Det blir så fine kort. Akkurat nå har jeg shoppet meg blakk, så jeg får kjøpe utstyr når jeg får penger igjen. Trist med den 2 åringen. Det må være helt forferdelig å miste et barn. Tror ikke vi kan sette oss inn i hvordan det føles. Ønsker deg en god helg, Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 8. juni 2007 #3630 Del Skrevet 8. juni 2007 Fikk en veldig trist nyhet der. Et av foreldreparene hadde mistet sin lille datter på 2 år helt plutselig for 14 dager siden. Det var moren selv som sa det til meg, utrolig vanskelig å vite hva man skal si i en sånn situasjon... Stakkars famile! Og den nydelige lille jenta som aldri skulle få vokse opp. Huff, så trist Er helt enig med Synseren, det kan nok være veldig vanskelig å sette seg inn i denne situasjonen om man ikke har erfart det selv. Men man kan jo bare tenke seg hvor forferdelig det må være. Håper det fine været holder seg hos dere også, nå har det vært fint her i så mange dager at det er vanskelig å forestille seg 10 grader og regn. Vi får bare nyte det så lenge det varer. Ønsker deg en riktig fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 8. juni 2007 #3631 Del Skrevet 8. juni 2007 Sier som de andre; trist med den lille jenta, og så vondt det må være for foreldrene Jeg kjenner jeg får vondt i magen bare av å tenke på det... Håper sola skinner hos dere, og at du får en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3632 Del Skrevet 8. juni 2007 til alle dere som gjør dagboka mi til et sted jeg gleder meg til å logge på. Selv om det ble litt trist akkurat nå... Var på foreldremøte i går kveld og må si jeg er dypt imponert over hvordan disse foreldrene klarer å stå oppreist. Nå er de vel ennå i sjokktilstand og har masse familie og venner rundt seg hele tiden. Så får tiden vise hvordan det blir, uansett så kan jo ingenting gi dem jenta tilbake. I dag har jeg vært på farten. Hadde en lunsjavtale med en gammel bekjent, og ble oppfordret til å søke jobb der.. De har en stilling som er omtrent skreddersydd for meg. Jeg har vel nesten bestemt meg for å søke, men vet ikke hvor lurt det er i min situasjon. Et saftig lønnsopprykk frister veldig, pluss at det virker som et veldig bra arbeidsmiljø. Etterpå dro jeg en tur innom byn og fikk kjøpt knallgod (og knalldyr ) olivenolje og balsamico-eddik. Der traff jeg 4 usannsynlig morsomme fyrer som reklamerte for en gratiskonsert. De var omtrent 3 meter høye og hadde trekkspill-hals. Kjekt med sånne innslag som skaper liv. Har derfor ikke fått nyte sola og varmen noe særlig i dag. Og nå er Lillegull våken. Har kledd av henne til bare bodyer, men er litt redd for at det skal bli for mye trekk for henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 8. juni 2007 #3633 Del Skrevet 8. juni 2007 Så spennende med jobbtilbud. Vil det innebære mere jobbing for deg, eller hva er det som holder deg litt igjen? Det er nok litt varmt å være Lillegull nå, pass på at dere begge får i dere nok væske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3634 Del Skrevet 11. juni 2007 Så spennende med jobbtilbud. Vil det innebære mere jobbing for deg, eller hva er det som holder deg litt igjen? Det er nok litt varmt å være Lillegull nå, pass på at dere begge får i dere nok væske Det er først og fremst tanken på familien som holder meg litt tilbake. Virker å være en stilling der en er eksponert og har ganske stort ansvar så det vil nok innebære mye jobbing. Og jeg er redd for den dårlige samvittigheten. Men så er det en jobb som er så midt i blinken at jeg ikke har sett lignende. Det er et lite firma og får derfor jobbe mye tverrfaglig, noe jeg liker. Og så er lønna til å :dåne: av. Har bestemt meg for å søke, så får vi se... Kan uansett ikke begynne før til neste år engang, det kan jo være nok til at jeg ikke når opp.. Det er varmt hos oss, og det merkes på Lillegull. Trodde først hun hadde økedager etter å ha vært syk, men de varer vel ikke i 4 døgn? Så jeg tror rett og slett hun er tørst. Litt slitsomt siden det maks går 2 timer mellom hvert måltid (også på natta). Så for min del kan det godt bli litt kaldere snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3635 Del Skrevet 12. juni 2007 Og jammen ble jeg bønnhørt. Gradestokken viser bare 15 grader i dag og det blåser. Nå kunne jeg egentlig tenkt meg at varmen hadde vart en dag til, vi skal grille med både barnehage og klasse i dag. Jeg må visst være litt forsiktig med ønskene mine, visste ikke jeg hadde så god kontakt med de høyere makter. Har ikke sovet allverdens i natt heller, men det er mye min egen feil. Kom meg for seint i seng og så sovnet fra Lillegull på puppen hver gang hun fikk så da våknet jeg etter bare en time og måtte flytte henne.. Prøvde å legge meg nedpå i formiddag, men da kvernet bare tankene rundt og rundt i hodet. Etter 2*grilling og masse frisk luft satser jeg på å legge meg tidlig i kveld. Hvor er Kira blitt av da???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 12. juni 2007 #3636 Del Skrevet 12. juni 2007 Hvor er Kira blitt av da???? Hyler i kor Får håpe hun kommer tilbake etter eksamen. Hører du Kira??? Her er også finværet over for denne gang. Regn og 12 grader i dag Så spennende med jobbtilbud, krysser fingre for deg. Høres ut som en perfekt kombinasjon både mht jobbinnhold og lønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3637 Del Skrevet 12. juni 2007 Hyler i kor Får håpe hun kommer tilbake etter eksamen. Hører du Kira??? Her er også finværet over for denne gang. Regn og 12 grader i dag Så spennende med jobbtilbud, krysser fingre for deg. Høres ut som en perfekt kombinasjon både mht jobbinnhold og lønn Ja, du har å komme tilbake Kira!!! Det er ikke noe konkret jobbtilbud ennå, må først gjennom en vanlig søkeprosess. Og da spørs det jo hvem andre som søker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3638 Del Skrevet 13. juni 2007 I natt sov heldigvis Lillegull mye bedre. Ihvertfall fram til 3, etter det våknet hun ganske ofte. Jeg er visst blitt vant til å våkne annenhver time så jeg gjorde det likevel. Kommer nok av at jeg har fått betennelse på det ene øyet, det er fryktelig ubehagelig og ser helt forferdelig ut. Fikk visst for mye frisk luft i går, var først på grilling i barnehagen og deretter med klassen til eldste. I barnehagen blåste det og var iskaldt, heldigvis var vi et lunt sted med klassen så det ble særs hyggelig. Fikk kjøpt babygym til Lillegull på mandag, under den kan hun ligge og kose seg lenge. Nå løfter hun bena og rumpa så høyt at det nok ikke er lenge før hun ruller over på siden. I morgen skal vi ha bursdagsselskap for eldste så jeg må lage en sjokoladekake i dag. Skal også i barseltreff i morgen så det blir en litt hektisk dag. Derfor blir det å ta det med ro i dag. Har mellomste hjemme fra barnehagen, han vil på handel siden han fikk lønn i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 13. juni 2007 #3639 Del Skrevet 13. juni 2007 Håper at Kira kommer tilbake! Har dere virkelig 15 grader? Her var det omtrent halve i dag tidlig, det er vel litt lite, vi er da tross alt nært St. Hans! Kan ikke like klimaet på mine kanter, skulle ønske jeg hadde gøtts til å flytte... Får håpe det blir finevær og varmt den dagen dere skal ha barneselskap, det har mye å si for mor Det er masse som skjer i alle hjem i disse dager, avslutninger her og der, og når man i tillegg får bursdager og barseltreff, så gjelder det å puste ut innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 13. juni 2007 #3640 Del Skrevet 13. juni 2007 Har mellomste hjemme fra barnehagen, han vil på handel siden han fikk lønn i går. Klart man må handle når man har fått lønn. Ha en fin dag Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå