Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Gjest Madeline
Skrevet

Og på toppen av alt - det snør!! :overrasket:

:overrasket: Det er nedtur med snø nå som vi er veldig klar for vår og sommer.

Jeg kjenner meg så godt igjen i det å være utålmodig på slutten av svangerskapet. Får håpe at du slipper å gå noe særlig over tiden.

Har du fått hjem guttene igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det var du ja... :klem:

Stikker ikke av uten å si fra. ;)

Synes dere skal feire, jeg. Kanskje det er akkurat det som skal til  :)

Har vært så kvalm og uvel i dag at det ikke frister noe særlig. Får se hvordan formen er litt senere.

:overrasket: Det er nedtur med snø nå som vi er veldig klar for vår og sommer.

Jeg kjenner meg så godt igjen i det å være utålmodig på slutten av svangerskapet. Får håpe at du slipper å gå noe særlig over tiden.

Har du fått hjem guttene igjen?

Nå striregner det, så snøen varte ikke så lenge heldigvis.

Guttene kom hjem i går, det var godt å få de hjem igjen. :) Min mor var også med, og blir et par dager framover. Så det hadde jo passet utmerket med fødsel en av de nærmeste dagene.

Hilsen fra lillemann:

:pirat::pirat::pirat::pirat::pirat::pirat::pirat::pirat::pirat::pirat::pirat:

Gjest Madeline
Skrevet
Nå striregner det, så snøen varte ikke så lenge heldigvis.

Nå snør det her hos meg i steden :sur:.

Skrevet
Nå snør det her hos meg i steden :sur:.

Sorry, ikke meningen å sende den over til deg. ;)

-----------------------

Jeg har hatt regelmessige sammentrekninger i ganske mange timer nå... :sjenert: De er foreløpig så svake at jeg ikke vil kalle det hverken rier eller kynnere, og jeg er vel redd for at de snart dabber av igjen. :sur:

Skrevet

...og så sluttet det igjen.. :sur::grine:

Skrevet

På tide med noen kjerringråd igjen? Gå en tur for eksempel? :sjenert:

Det snør forøvrig skikkelig her. Helt hvitt ute :overrasket:

Skrevet
På tide med noen kjerringråd igjen? Gå en tur for eksempel?  :sjenert:

Det snør forøvrig skikkelig her. Helt hvitt ute  :overrasket:

Det regner sånn at en tur ut ikke frister noe særlig. Men skal derimot teste ut noen andre i løpet av kvelden. ;)

Skrevet
Lurer på om det virket  :sjenert:

Nei. :grine:

Har heldigvis fått en god natts søvn, så humøret og formen er mye bedre enn i går. Må prøve og finne på noe, blir sprø av bare og sitte inne og vente...

Skrevet
Må prøve og finne på noe, blir sprø av bare og sitte inne og vente...

Og hva gjør en når gubben ikke gidder noenting??? :frustrert::forvirret:

Skrevet
Vasker vinduer?  ;)

Jeg eksploderte istedet.. :sjenert: Drittlei av en mann som ikke gidder noe og som ikke forstår hvor lei jeg er av å sitte på ræva og vente. Så han fikk gjennomgå, pluss de andre som tilfeldigvis befant seg innen rekkevidde (= min mor) :sjenert:

Gikk meg to turer i sinne på egenhånd, totalt 7-8 km. Så jeg er stiv og støl i dag ja..

Så i dag skal mannen ta meg med på søppel-plassen for å lufte meg. :ler:

Var på legekontroll igjen i dag, og nå var SF-målet sunket med 3 cm igjen siden forrige uke.. Så da bar det rett til sykehuset. Igjen. :sur: Baby har det veldig bra inni der (for bra kanskje siden den ikke vil ut ;)), og den ble målt til 25% større enn normalen. Så da klarer jeg mest sannsynlig å sprenge 4 kgs grensen. :) Hodet lå langt nede nå, så jordmor oppfordret meg til å gå hjem og :humpe:;). Da hun etterpå målte SF-målet så fikk hun 36 cm, så legen min trenger tydeligvis et kurs i hvordan måle mager....

Skrevet

Jeg var sikker på at du var på føden nå, så stille som det var fra deg i dag ;)

Men da vet du hva du har å gjøre i dag. Var mannen med så han også vet? Jeg skjønner godt at du er lei, men ikke så lett å forstå for dem som ikke går rundt å bærer på den svære magen.

Håper dagens program gir resultater :klem:

Gjest Marillia
Skrevet

Tenkte på deg i påsken, og lurte fælt på om du hadde fått påskekyllingen din :sjenert:

Skrevet
Jeg var sikker på at du var på føden nå, så stille som det var fra deg i dag  ;)

Men da vet du hva du har å gjøre i dag. Var mannen med så han også vet? Jeg skjønner godt at du er lei, men ikke så lett å forstå for dem som ikke går rundt å bærer på den svære magen.

Håper dagens program gir resultater  :klem:

Hvis ikke det blir resultater i dag så ringer jeg til jordmor i morgen og hører om hun kan tøye litt.. :sjenert:

Tenkte på deg i påsken, og lurte fælt på om du hadde fått påskekyllingen din :sjenert:

Nei, jeg sa jo at det ikke kom til å skje i påske. ;) Har sagt for lenge siden at jeg trodde det ville skje mellom 10. og 12. så nå håper jeg bare at jeg får rett.. :sjenert:

Skrevet

Innom og :klem: litt.

Håper virkelig jeg slipper å gå over tiden, det høres fryktelig kjedelig ut...

Skjønner godt du er lei.

Håper mannen også skjønner det nå.

Skrevet
Innom og  :klem: litt.

Håper virkelig jeg slipper å gå over tiden, det høres fryktelig kjedelig ut... 

Skjønner godt du er lei.

Håper mannen også skjønner det nå.

Takk, en klem gjør godt for en utålmodig sjel. :)

Og mannen skjønte tegningen. :ler: Stakkars. :sjenert:

Skrevet

Har lagt ut noen nye bilder i shoppe-boka. :)

Termin-magen:

post-2668-1176228288.jpg

Gjest Madeline
Skrevet

Kjempefin mage, Fru Fomle. Nå gjelder det bare å overbevise leieboeren at det er på tide å flytte ut ;).

Skrevet
Kjempefin mage, Fru Fomle. Nå gjelder det bare å overbevise leieboeren at det er på tide å flytte ut ;).

:Nikke:

Jeg jobber med saken, og har bestemt at fødsel skal starte i morgen. Vil nemlig ikke ha på fredag 13. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...