Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet
Au, jeg har vondt i magen.. :overrasket:

:overrasket: Er fødselen i gang alt?

Skrevet
:overrasket:  Er fødselen i gang alt?

Tror ikke det, men ble et øyeblikk bekymret.. ;) Har gitt seg nå.

Skrevet

:overrasket:

Du får holde deg i ro, så mannen din rekker hjem før det setter i gang. Men det er vel ikke unormalt med noen litt kraftigere kynnere når du bare har tre uker igjen.

Jeg følger spent med :klem:

Skrevet
:overrasket:

Du får holde deg i ro, så mannen din rekker hjem før det setter i gang. Men det er vel ikke unormalt med noen litt kraftigere kynnere når du bare har tre uker igjen.

Jeg følger spent med  :klem:

Det skjer nok ikke noe på leeenge ennå. Har endel kynnere, men dette var mer murringer nederst i magen. Kan være psykisk også, siden jeg er alene og legger merke til alle små tegn ekstra godt. ;)

Skrevet (endret)

Ikke flere murringer utover dagen heldigvis. Og kvalmen har også gitt seg i kveld. :) Tror det hjalp at jeg fikk besøk av en venninne, fikk litt andre ting å tenke på..

I morgen skal jeg til frisør, blir spennende å se hva jeg ender opp med. ;)

Fy flate, det blåser helt vanvittig her i kveld!! Håper bare jeg får sove greit i natt.. :forvirret:

Endret av Fru Fomle
Skrevet

Ble som ventet en urolig natt.. :forvirret: Sover ikke særlig bra når jeg er alene, og med masse knepping i dører og uling fra vinden ble det ikke akkurat bedre. Må nok legge meg nedpå etter frisør-turen, kjenner at formen ikke er på topp i dag heller.

Har blitt innkalt til et møte onsdag ettermiddag som jeg har mest lyst til å droppe. :sjenert: Det er snakk om å arrangere et møte i april og da er det jo tvilsomt jeg kan bidra med noe uansett. Og så må jeg plassere ungene et sted, blir litt for lenge å være alene hjemme.

Skrevet

Jobbmøte?

Det er jo greit å ha kontakt med jobben i permisjonstiden, men samtidig har man jo ofte fokus et annet sted med et nyfødt barn hjemme. Men det er hyggelig med en arbeidsgiver som husker at man eksisterer mens man er i permisjon, verre når det er motsatt.

God tur til frisøren!

:)

Gjest Madeline
Skrevet (endret)

Ikke godt med urolige netter, men du får legge deg nedpå litt etter frisørbesøket. Du må lytte til kroppen din nå. Det er ikke lenge igjen til fødselen, og da trenger du all den energien du kan få.

Endret av Madeline
Skrevet
Jobbmøte?

Det er jo greit å ha kontakt med jobben i permisjonstiden, men samtidig har man jo ofte fokus et annet sted med et nyfødt barn hjemme. Men det er hyggelig med en arbeidsgiver som husker at man eksisterer mens man er i permisjon, verre når det er motsatt.

God tur til frisøren!

:)

Nei, møtet har ikke noe med jobben å gjøre.

Det er møte i et fagforenings-utvalg jeg sitter i, vi arrangerer temamøter et par ganger i året. Tar ikke så mye tid så lenge en ikke har hovedansvaret, men det er lite tvilsomt at jeg stiller på noe slikt i april ;). Noen ganger er det så lite påmelding at det blir avlyst i siste liten, ikke særlig hyggelig for den som har brukt masse tid på å arrangere..

Ikke godt med urolige netter, men du får legge deg nedpå litt etter frisørbesøket. Du må lytte til kroppen din nå. Det er ikke lenge igjen til fødselen, og da trenger du all den energien du kan få.

Ja, jeg skal prøve.. :sjenert::klem:

Skrevet

Tilbake fra frisøren, ble ikke store forandringen. ;) Hun mente jeg burde beholde lengden så da ble det bare litt letting på toppen. Dyrt ble det uansett. :ler:

Fikk også gjort litt andre små-ærend, men glemte selvfølgelig noe også.. Kjøpte meg en amme-bh og så kjøpte jeg en hvetevarmer hos Clas Ohlson som visstnok skal være helt super. Får teste den ut etterpå. :)

Gjest Marillia
Skrevet

Titter innom for å passe på at du har lagt deg, og ikke sitter på KG ;)

Jeg sover dårlig når jeg er alene, jeg også. Det er ikke kjekt uansett, og særlig ikke når man er høygravid og med mannen langt borte...

Sov nå da :sove:

Skrevet
Titter innom for å passe på at du har lagt deg, og ikke sitter på KG ;)

Jeg sover dårlig når jeg er alene, jeg også. Det er ikke kjekt uansett, og særlig ikke når man er høygravid og med mannen langt borte...

Sov nå da :sove:

Kom meg ikke så langt som til senga gitt. ;) Men formen er bedre og nå koser vi oss med jordbær-smoothies her. :sikle: Skal heller legge meg tidlig i kveld - trur eg!

Heldigvis er jeg ikke helt alene om natta. I natt hadde jeg en gutt i senga og en på felt-seng i fotenden. Nesten som camping-ferie. ;)

Skrevet

Fikk brev fra NAV idag om at jeg må sende inn krav om foreldrepenger. Har ikke tenkt på det engang, trodde jobben ordnet alt. De kunne jo godt gitt meg et vink om det. :forvirret: Er uansett ikke for sent, og siden jobben betaler lønn til meg så slipper jeg å bli pengelens. ;)

Skrevet

Begynner å bli fryktelig utålmodig etter å få mannen hjem igjen, det er ikke morsomt å være alene :sjenert:. Går og kjenner på alle små vondter og tror at noe er på gang, spesielt nettene er ille...

Urolig natt igjen, fikk besøk av minstemann også i senga så tilslutt havnet jeg på feltsenga. Det var jo gode greier for ryggen min - not! Så etter at ungene var ute av huset bar det rett tilbake i senga. Med en deilig varmepute på ryggen. Føler det hjalp også. :)

Været er nydelig, men det blåser kald vind. Vurderer om jeg skal kjøre en tur til stranda og få bevegd litt på meg. Frister mer det enn å vaske stekeovnen ("ukesoppdraget" mitt) ;). Men først :dusje:

Skrevet

Har fått et nytt jobbtilbud i dag. :overrasket: Hvorfor kommer sånne ting nå og ikke for et år siden da det var mer aktuelt? :ler:

Gjest Marillia
Skrevet

Jeg skjønner godt at du ønsker å få mannen din hjem, håper det ikke er lenge før han setter nesa mot Norge. Det er alltid litt kos å ha avkommet på camping, men enda bedre er det når de flytter tilbake til egne senger. ;)

Skrevet
Jeg skjønner godt at du ønsker å få mannen din hjem, håper det ikke er lenge før han setter nesa mot Norge. Det er alltid litt kos å ha avkommet på camping, men enda bedre er det når de flytter tilbake til egne senger.  ;)

Han kommer hjem fredag, "bare" 3 dager igjen....

Ble skikkelig kvalm og dårlig her igjen :grine:. Karret meg en tur ned på butikken, og skal ut igjen for å få enda litt mer frisk luft. Blir fryktelig varmt i stua her når sola står på så det er vel grunnen. :sprettoy:

Skrevet

Måtte inn og sjekke ståa nå. Har vært litt fraværende noen dager så det kunne jo ha skjedd ting i mellomtida. :klem:

Skrevet
Måtte inn og sjekke ståa nå. Har vært litt fraværende noen dager så det kunne jo ha skjedd ting i mellomtida. :klem:

Her skjer det fryktelig lite spennende for tiden. Heldigvis kanskje :ler:.

------------------

Formen kom seg etter en tur i frisk luft og et par lomper med sukker på. ;) Og nå spiser jeg pinne-is, gjelder å holde blodsukkeret jevnt høyt. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...