Fru Fomle Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #3101 Skrevet 4. mars 2007 Men snøen smelter ← Det nærmer seg vår!!
Fru Fomle Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #3102 Skrevet 5. mars 2007 Mandag formiddag blues! Siden formen ikke var allverdens i dag morges heller ville jeg sove litt etter at ungene var kjørt i skole/bhg. Bruker da så lang tid på å sovne at halve dagen er gått når jeg endelig føler meg litt mer klar for å stå opp. Ikke ble formen så mye bedre heller. Det frister lite å dra på treningssenteret i dag, men skal gjøre et forsøk...
Gjest Kira Skrevet 5. mars 2007 #3103 Skrevet 5. mars 2007 Mandag formiddag blues! ← Da er vi to. Kanskje litt frisk luft hjelper?
Fru Fomle Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #3104 Skrevet 5. mars 2007 Da er vi to. Kanskje litt frisk luft hjelper? ← Her regner og blåser det, men bør nok vurdere det likevel ja. Litt bedre humør nå, har bestilt time til modningsakupunktur om 2 1/2 uke. Det blir samme dagen som mannen kommer hjem fra en "liten" USA-tur, så da bør det jo være trygt. Ikke det at jeg tror det setter igang fødsel, men det får forhåpentligvis mine lange åpningsfaser (0-3 cm) til å gå fortere! Skal også hente bringebærbladkapsler i dag, så her er det fødselsforberedelser som gjelder.
Gjest Marillia Skrevet 6. mars 2007 #3105 Skrevet 6. mars 2007 Nå er det ikke lenge igjen, det går jo rasende fort dette svangerskapet ditt! Synes det ikke er lenge siden du hvisket du hadde et frø i magen Ha en fin uke
Fru Fomle Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3106 Skrevet 6. mars 2007 Nå er det ikke lenge igjen, det går jo rasende fort dette svangerskapet ditt! Synes det ikke er lenge siden du hvisket du hadde et frø i magen Ha en fin uke ← Synes jeg har vært gravid i en hel evighet jeg da. Men når jeg ser tilbake så går jo 9 mnd rimelig kjapt. -------------------- Uggen hele dagen i går, heldigvis bedre i dag. Har vært en tur og litt, og skal snart ut på besøk. Greit å skifte stue litt innimellom. Så nå må jeg hoppe i om jeg ikke skal komme for sent!
Fru Fomle Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3107 Skrevet 6. mars 2007 Koselig å treffe igjen personer en ser litt for sjelden! Men har nok tynet strikken litt langt idag, kjenner formen og energien er dalende. I tillegg er jeg alene med ungene til i morgen, så det er godt jeg ikke jobber for tiden.. I går ble de siste listene slått opp på soverommet! Nå mangler bare et par lister i det andre rommet så er alt ferdig! Får vaske skikkelig før vi begynner flytte-prosessen, men forhåpentligvis er de to søte små på plass der oppe i løpet av helgen.
Gjest Kira Skrevet 6. mars 2007 #3108 Skrevet 6. mars 2007 (endret) Du rekker da over mye, selv med dalende form. Men jeg tror det er bra at du kan ta hensyn til deg selv, da har du mulighet for å legge inn en hvil ved behov! Og gratulerer med nesten ferdig loft Endret 6. mars 2007 av Lavinia
Fru Fomle Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3110 Skrevet 6. mars 2007 Du rekker da over mye, selv med dalende form. Men jeg tror det er bra at du kan ta hensyn til deg selv, da har du mulighet for å legge inn en hvil ved behov! Og gratulerer med nesten ferdig loft ← I morgen har jeg ingen planer, så da skal jeg slappe av. Ble ikke så mye tid til det i dag.. ← ----------------------- Nå har jeg verdens svarteste samvittighet her! Tvang eldstemann avgårde på speideren... Hjelper ikke på hans motivasjon akkurat, så jeg og mannen snakket litt om det etterpå og fant ut at vi ikke skal være så strenge framover. Har sagt han må gå til sommeren, men nå tror jeg vi firer litt på det.
Fru Fomle Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3111 Skrevet 6. mars 2007 (endret) Må tilfredsstille lillebror som digger smileyesene: Endret 6. mars 2007 av Fru Fomle
Fru Fomle Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3113 Skrevet 6. mars 2007 :icon_question: :icon_question: :icon_question: :icon_question: :icon_question: :icon_question: :icon_question: :icon_question: :icon_question: :icon_question:
Gjest Kira Skrevet 6. mars 2007 #3115 Skrevet 6. mars 2007 Skvatt da jeg kom inn her og så alle sinte-smileyene. Trodde du hadde et raseriutbrudd Lykke til i morgen
Fru Fomle Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #3117 Skrevet 7. mars 2007 Han har tydeligvis arvet temperamentet til sin mor! ------------------ Det ble en litt sein kveld på meg i går, fikk besøk av ei selskapssyk venninne og vi ble sittende og se en film som varte nesten til midnatt. Så i går fikk jeg dekket mitt behov for sosial omgang, det er der det merkes best at jeg er sykemeldt. I dag morges var ikke veien lang tilbake til dyna etter spaserturen til barnehagen. Nå er jeg våken og ganske opplagt, og ute skinner sola! Veldig synd jeg ikke kan gå noe særlig tur, kjenner det kribler i beina når været er som nå... Men tar ikke sjansen på mer vond rygg. Får sette meg ut på terassen litt og strikke.
Gjest Kira Skrevet 7. mars 2007 #3118 Skrevet 7. mars 2007 Sitte på terrassen og strikke........... *misunnelig*
Fru Fomle Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #3119 Skrevet 7. mars 2007 Sitte på terrassen og strikke........... *misunnelig* ← Vel, så langt kom jeg aldri..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå