Fru Fomle Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2981 Skrevet 5. februar 2007 Jeg har det med å snike litt rundt. Buggis og TFK er jo to vidt forskjellige vogner sånn utseendemessig. Synes buggisen er kul, men kanskje litt vel dukkevognaktig med tanke på at det også skal være en vogn H@nnsauen kan vedkjenne seg. Og så synes jeg også den er litt vel lav (og jeg er jo ikke akkurat noen telefonstolpe selv). Har heldigvis god tid på meg ennå. Kommer kanskje noen nye modeller i løpet av året også. Hvilken farge har du valgt foressten? Hvis du har bursdag lenge etter termin, håper jeg selvfølgelig ikke det blir en ekstra presang den dagen. ← Det er utrolig mange fine vogner der ute, så det er bare å begynne med prøve-kjøring. Det blir svart vogn på oss. Så får vi heller sprite den opp med et fargerikt teppe/pose og stelleveske. Nå har jeg jo noen vesker å velge mellom, mannen kommer hjem med to til om ikke så lenge. Jeg har vært litt skeptisk til buggis, men etter å ha sett den "in action" må jeg si jeg begynner å bli overbevist om dens fortreffelighet. Men jeg tror det er en typisk by-vogn, og det passer ikke helt til den sporty familien som jeg håper vi blir. Håper jeg slipper å gå 9 dager over ja....
Fru Fomle Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2982 Skrevet 5. februar 2007 Jammen godt det finnes. Skal jeg notere bak øret. Kan jo få bruk for det. ← Greit å være forberedt.
Fru Fomle Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2984 Skrevet 5. februar 2007 To vesker til Du er gæærn ← Det er de to jeg skrev om forrige uke altså. Så jeg har "bare" 3. Prøver riktignok å få solgt den ene, men det ser dårlig ut gitt... ------------------ Minstemann var ikke i form da jeg hentet han i barnehagen i dag. Det meste hadde gått på tverke for han; hadde klemt seg i en dør, fått hodepine og blitt fryktelig lei seg da han hadde tegnet på en annen sin tegning.. Holdt på å spy i bilen på vei hjem, satt med en plastpose og brakk seg. Da han kom hjem fikk han Paracet og sovnet kontant. Han skulle egentlig i bursdag, men det måtte jeg bare avlyse. Heldigvis ser det ut til å være kortvarig, han virket helt ok i kveld. Men siden jeg likevel er hjemme så blir han det også i morgen.
Fru Fomle Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #2986 Skrevet 6. februar 2007 Hvordan går det med gutten? ← Han er i fin form, men har hatt en fridag. Og nå krevde han å få en til da han la seg.. I dag har vi vært på shopping! Fant tilslutt en stellekommode som passer perfekt på badet, så nå er det problemet løst. Eneste "må-ha-i-hus-før-fødselen" som mangler nå er madrass til sprinkelsenga. Og i kveld har jeg yoga-et meg litt igjen! Litt skjelven etter hjemturen, ble så irritert på en over-forsiktig drosjesjåfør at jeg kjørte forbi. Og det var 10 ganger glattere enn jeg trodde! Heldigvis så går det som regel bra så lenge en ikke tråkker på bremsen. I morgen skal jeg innom jobb og få levert permisjons-papirene. Bedre sent enn aldri.
Gjest Kira Skrevet 6. februar 2007 #2987 Skrevet 6. februar 2007 Gratulerer med stellekommode. Godt med alt som er ordnet! Og yoga var en god idé.... God tur innom jobb i morgen
vixen Skrevet 7. februar 2007 #2988 Skrevet 7. februar 2007 Den tickeren din var da rimelig langt til høyre kommet!
Fru Fomle Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #2989 Skrevet 7. februar 2007 Gratulerer med stellekommode. Godt med alt som er ordnet! Og yoga var en god idé.... God tur innom jobb i morgen ← Jeg kan på det varmeste anbefale yoga, godt for både kropp og sjel. Den tickeren din var da rimelig langt til høyre kommet! ← Ja, den er egentlig det! ----------------------- Dette ble en -dag! Ble faktisk kvalm bare ved tanken på at jeg skulle på jobb. Og ikke ble det bedre av å være der. Var der i litt over 2 timer og måtte rett hjem og legge meg å sove et par timer. Blir ikke akkurat fristet til å begynne på jobb igjen mandag når det er sånn.. I tillegg er jeg skikkelig vond i ryggen i kveld, vet ikke om det skyldes de timene på jobb eller en rolig spasertur i ettermiddag. Begynner å lure på om jeg ikke er den eneste hypokonderen i huset. Måtte hente minstemann i barnehagen, han hadde vondt i hodet igjen. Men da han kom hjem så var plutselig hodepinen blåst bort... :klø:
Gjest Marillia Skrevet 9. februar 2007 #2990 Skrevet 9. februar 2007 Er alle friske i heimen i dag? Ha uansett en flott (sykdomsfri/kvalmefri) helg
Fru Fomle Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #2991 Skrevet 9. februar 2007 Er alle friske i heimen i dag? Ha uansett en flott (sykdomsfri/kvalmefri) helg ← Alle er friske, men.... (det er jo alltid et men) Minstemann var hjemme i går, og jeg fant ut jeg skulle bestille en legetime til han for å få sjekket ut noe utslett og rare utvekster han har under armen. Fikk time på dagen, og det viste seg at han har mollusker og atopisk eksem (de to tingene har ingen sammenheng med hverandre). På grunn av eksemen måtte han ta allergi-test, dvs han ble prikket med 22 ulike stoff. Han var utrolig flink og gjorde alt uten å kny. Ikke som sin bror som besvimte etterpå.. Ingen reaksjon på noe som helst, men han har fått allergi-medisin for utslettet og krem til å smøre på. Tydeligvis var denne medisinen ganske sterk, han sov 12 timer i natt og da vekket jeg han i dag tidlig. Så derfor fikk han seg nok en fri-dag. Og i dag var det min tur for ny kontroll hos legen. Timen ble skjøvet noen timer, derfor var jeg på treningssenteret først. Det meste på kontrollen var veldig bra, blodsukkert var helt fint og jeg hadde faktisk gått ned litt i vekt. MEN: SF-målet hadde sunket med 1 cm siden forrige kontroll, og jeg må derfor på sykehuset for vekstvurdering på tirsdag.. Jeg er ikke så veldig bekymret siden jeg opplevde noe tilsvarende med nr. 2, men det setter seg selvfølgelig en tagg av uro i bakhodet. Og så ble jeg sykemeldt fram til jeg går i permisjon. Med mulighet for å endre det om jeg skulle bli veldig mye friskere. Noe legen tvilte sterkt på...
Gjest Kira Skrevet 9. februar 2007 #2992 Skrevet 9. februar 2007 Bra at du er sykmeldt i hvert fall. Så får vi jo tro at det ikke er noen grunn til bekymring. Bedre med en kontroll for mye enn en for lite. Jeg var på ultralyd hver 14. dag siste gang for å kontrollere veksten, og det gikk helt fint. Men det var mye styr, og jeg var nok litt engstelig. Så jeg forstår deg! Stakkars minstemann, tapper liten gutt Godt at du blir passet på. Ha en fin helg
Fru Fomle Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #2993 Skrevet 10. februar 2007 Bra at du er sykmeldt i hvert fall. Så får vi jo tro at det ikke er noen grunn til bekymring. Bedre med en kontroll for mye enn en for lite. Jeg var på ultralyd hver 14. dag siste gang for å kontrollere veksten, og det gikk helt fint. Men det var mye styr, og jeg var nok litt engstelig. Så jeg forstår deg! Stakkars minstemann, tapper liten gutt Godt at du blir passet på. Ha en fin helg ← Jeg satser på at det går bra på tirsdag. Skal uansett bli kjekt å se den lille en gang til. I dag er jeg fryktelig trøtt, og dermed kommer kvalmen med en gang. Ble for sent i går, men jeg var på et hyggelig besøk så da er det jo verdt det. Fikk låne masse gravid-klær også, veldig greit å slippe å bruke penger på det nå helt på slutten. I dag reiser "hushjelpen" hjem, og jeg må innrømme at det skal bli ganske deilig.
@lfa Skrevet 10. februar 2007 #2994 Skrevet 10. februar 2007 Greit du fikk sykemelding. Krysser fingre for at ultralyden på tirsdag viser at alt er i skjønneste orden. Ikke så lenge igjen nå. Hold ut! Håper lillemann er bedre nå...
Fru Fomle Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #2995 Skrevet 10. februar 2007 Greit du fikk sykemelding. Krysser fingre for at ultralyden på tirsdag viser at alt er i skjønneste orden. Ikke så lenge igjen nå. Hold ut! Håper lillemann er bedre nå... ← Jeg har ikke så mye annet valg enn å holde ut. Og medisinen virker bra på lillemann, utslettet er mye bedre. ------------------- Jeg har hatt en h***** opplevelse! Garasjedøra hadde frosset fast og da ble jeg og rev og slet mer enn godt er.. Tlslutt sparket jeg den løs fra innsiden, og klarte selvfølgelig å sparke hull i døra. Og da jeg skulle ta den ned igjen så hadde den kilt seg fast og førte til enda mer . Temperamentet er det ingenting i veien med.. Har hatt vondt i både mage og rygg etterpå, så heretter ligger jeg langt unna den døra. I morgen kommer Fomlemannen hjem igjen. Han har visst handlet en god del, måtte til og med kjøpe en ekstra bag. På vei til flyplassen i dag fikk han fartsbot også, så pengene får bein å gå på.. Heldigvis var det lørdag, ellers hadde han måttet bli med på tinghuset.
@lfa Skrevet 10. februar 2007 #2996 Skrevet 10. februar 2007 Må bare litt av både deg og Fomlemannen.
Fru Fomle Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #2997 Skrevet 10. februar 2007 Må bare litt av både deg og Fomlemannen. ← Ikke helt vår dag i dag... Og minstemann gikk til sengs tidlig i dag med hodepine.
Gjest Kira Skrevet 11. februar 2007 #2998 Skrevet 11. februar 2007 Unnskyld at jeg ler Håper gemyttene har roet seg, og at Fomlemannen har mye spennende i den nye bagen. Stellevesker? Ha en fin dag
Fru Fomle Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #2999 Skrevet 11. februar 2007 Unnskyld at jeg ler Håper gemyttene har roet seg, og at Fomlemannen har mye spennende i den nye bagen. Stellevesker? Ha en fin dag ← Veldig spent på hva han har med seg ja, høres ut som han har handlet endel! Jeg er skikkelig stiv og støl i dag.
vixen Skrevet 11. februar 2007 #3000 Skrevet 11. februar 2007 Stakkars døra, bli utsatt for temperamentet ditt, Neida... Hva hadde Fomlemannen med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå