vixen Skrevet 24. januar 2007 #2861 Skrevet 24. januar 2007 I`m back ← Hvorfor er du så selvutslettende så ofte?
Fru Fomle Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #2862 Skrevet 24. januar 2007 Uff, så mye plager du skal ha da... ← Men egentlig fortjener du ikke sympati.. Hadde det vært litt mindre hadde du ikke vært dårlig Selvpåført... You rabbit jeg bare spøker, jeg skjønner at det er tøft... ← ← Det blir ikke mer her i gården nei, det er sikkert!
Fru Fomle Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #2863 Skrevet 24. januar 2007 I`m back ← Ble en stund bekymret for at fraværet skulle bli langvarig, heldigvis ble det ikke det!! :klem: Hvorfor er du så selvutslettende så ofte? ← Hun vil nok at vi skal savne henne innimellom.
Fru Fomle Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #2864 Skrevet 24. januar 2007 (endret) Det ble en deilig fridag! Hadde ingen problemer med å sovne igjen etter å ha fått guttene på skole og i barnehage. Stod ikke opp før over 12, og jeg tror jeg kunne sovet lenger også. Følte meg ikke helt tipp topp, men kom meg nå avgårde på treningssenteret. Det var utrolig tungt å trene i dag, men jammen var det deilig etterpå. Full av ny og etterlengtet energi! Burde jo ha nytt den flotte vinterdagen litt bedre og vært mer ute, men men.. Var visst siste dagen med snø, men kanskje vi kan dra til fjells i helgen om det ikke blir alt for mildt. Har lyst å få meg en skitur denne vinteren også. Nå skal jeg straks avgårde og treffe gode venninner, det skal bli veldig bra!! Endret 24. januar 2007 av Fru Fomle
Gjest Marillia Skrevet 24. januar 2007 #2865 Skrevet 24. januar 2007 Er dypt skuffet over at dere ikke har laget maaaange kom-tilbake-Marillia-vi-savner-deg-tråder. Hadde virkelig forventet minst et par stykker siden jeg har vært borte noen timer
Fru Fomle Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #2866 Skrevet 24. januar 2007 Er dypt skuffet over at dere ikke har laget maaaange kom-tilbake-Marillia-vi-savner-deg-tråder. Hadde virkelig forventet minst et par stykker siden jeg har vært borte noen timer ← Det var det vi visste, derfor ingen tråder!
Gjest Kira Skrevet 24. januar 2007 #2867 Skrevet 24. januar 2007 Apropos: Er dypt skuffet over at dere ikke har laget maaaange kom-tilbake-Marillia-vi-savner-deg-tråder. Hadde virkelig forventet minst et par stykker siden jeg har vært borte noen timer ← Er Marillia borte vekk? Hun var da her tidligere i dag? ← Marillia har slettet seg ja... Men hun har gjort det før og "gjenoppstått" samme dag, så jeg håper hun snart er tilbake! ← Kos deg med gode venninner, Fru Fomle. Og når det gjelder så må man ta konsekvensen av sine handlinger ja
vixen Skrevet 24. januar 2007 #2868 Skrevet 24. januar 2007 Og når det gjelder så må man ta konsekvensen av sine handlinger ja ← Tar det som en advarsel.... Får la være om man ikke vil ha vond rygg og kvalme...
Gjest Gitte Skrevet 24. januar 2007 #2869 Skrevet 24. januar 2007 Tar det som en advarsel.... Får la være om man ikke vil ha vond rygg og kvalme... ← Jeg tar sjansen
Gjest Marillia Skrevet 25. januar 2007 #2870 Skrevet 25. januar 2007 Det var det vi visste, derfor ingen tråder! ← Innrøm det, du visste nok at jeg ikke klarer å holde meg unna
Fru Fomle Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #2871 Skrevet 25. januar 2007 Apropos: Kos deg med gode venninner, Fru Fomle. Og når det gjelder så må man ta konsekvensen av sine handlinger ja ← Håper resultatet til slutt blir bra, da er det forhåpentligvis verdt det! Tar det som en advarsel.... Får la være om man ikke vil ha vond rygg og kvalme... ← Nå fikk jeg ryggproblemer lenge før jeg ble gravid da. Jeg tar sjansen ← That's the spirit! Innrøm det, du visste nok at jeg ikke klarer å holde meg unna ← Håpet på det da vet du! --------------------------- Deppa! Det funker ikke i det hele tatt å være på jobb. Jeg vil så gjerne bidra, men må si nei til absolutt alt.. Nå går det på selvtilliten løs, og jeg tror faktisk det hadde vært bedre å være helt borte en stund. For slik det er nå så forventes det at jeg yter det jeg vanligvis gjør selv om jeg er 50% sykemeldt. Skal snakke med sjefen min om en liten stund, og vil nok få litt hjelp til prioritering. Men min oppfatning av meg selv og hvordan andre ser på meg er ikke så lett å endre. Møkkadag!
Gjest Kira Skrevet 25. januar 2007 #2872 Skrevet 25. januar 2007 Det er da helt vanvittig å forvente at du skal gjøre 100% jobb på 50% tid, selv om jeg vet at det ofte blir sånn. Tror det du sier om at det hadde vært bedre å være helt borte, faktisk hadde vært lurt. Men jeg synes heller ikke at du skal la det gå utover selvtilliten din. Akkurat nå er rugingen viktigst, jobbe kan du gjøre senere. Det er et privilegium i vårt land å kunne ta hensyn til seg selv de siste månedene av et svangerskap. Man kan ikke klare å yte maksimalt til enhver tid. Og dette er tross alt snakk om bare et par måneder.
vixen Skrevet 25. januar 2007 #2873 Skrevet 25. januar 2007 Enig. Er det folk på jobb som mener du skal jobbe like mye som du pleier i en 50% stilling er det de som har et problem. Det som er synd er at det er deg det går utover. Du får ta det opp.
Fru Fomle Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #2874 Skrevet 25. januar 2007 Det er da helt vanvittig å forvente at du skal gjøre 100% jobb på 50% tid, selv om jeg vet at det ofte blir sånn. Tror det du sier om at det hadde vært bedre å være helt borte, faktisk hadde vært lurt. Men jeg synes heller ikke at du skal la det gå utover selvtilliten din. Akkurat nå er rugingen viktigst, jobbe kan du gjøre senere. Det er et privilegium i vårt land å kunne ta hensyn til seg selv de siste månedene av et svangerskap. Man kan ikke klare å yte maksimalt til enhver tid. Og dette er tross alt snakk om bare et par måneder. ← Enig. Er det folk på jobb som mener du skal jobbe like mye som du pleier i en 50% stilling er det de som har et problem. Det som er synd er at det er deg det går utover. Du får ta det opp. ← Folk vet at jeg er 50% sykemeldt, og ingen forventer at jeg skal yte 100%. Problemet er at organiseringen vår ikke gjør det så enkelt. Jeg jobber på flere ulike typer oppgaver og ikke de samme folka, derfor forventer de ulike grupperingene at jeg selvsagt prioriterer akkurat "deres" oppgaver den tiden jeg er på jobb.. Men jeg fikk en oppklarende samtale med sjefen min, og nå er det sendt ut melding om hva jeg skal jobbe med den tiden jeg er på jobb framover. Pluss at jeg skal bli tatt av endel oppgaver jeg er ansvarlig for. Så nå er jeg litt roligere og håper det skal ordne seg framover. Og så har jeg funnet ut hva som hjelper på kvalmen. Å sove.
Gjest Marillia Skrevet 25. januar 2007 #2876 Skrevet 25. januar 2007 Godt det ordner seg på jobb, det er selvsagt ikke riktig at du skal stresse sånn. Du får sette frem magen og skule olmt om det er noen som maser på deg
Fru Fomle Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #2877 Skrevet 25. januar 2007 Så bra! ← Jepp! Godt det ordner seg på jobb, det er selvsagt ikke riktig at du skal stresse sånn. Du får sette frem magen og skule olmt om det er noen som maser på deg ← I dag har jeg kjeftet og smelt nok for en stund håper jeg!
Fru Fomle Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #2880 Skrevet 25. januar 2007 Flink jente ← Tja, jeg følte meg mer som ei sippe-guri og super-klager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå