Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Skrevet
:ler: Hva er det med svigermødre og duer egentlig? Min svigermor bryr seg ingenting, hun letter bare på skinka og smeller de ut. :ler:

Skrekk og gru, noterer det bak øret til den tiden kommer :sjenert:

Ta vare på deg selv nå, spis og sov. Husk at det begynner å nærme seg, ikke rart at kroppen din ber om litt mere hvile :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for oppmuntringer, Lavinia og Madeline! :klem:

Jeg innser nok at det er på tide og roe litt ned, ting går visst ikke like glatt denne gangen som de andre gangene. :sjenert: Men jeg liker ikke å fremstå som en pyse, noe jeg føler meg litt som nå. ;)

Uansett: Jeg ser fram til en rolig dag i morgen. :) Håper jeg skal få startet shopping-dagbok, det har jeg tenkt på så lenge..

Og så fant vi en stellekommode som passer på vårt knøttlille bad!! :hoppe:

Navne-debatten er også i gang, i går kveld gikk vi gjennom en navnebok og laget hver sin liste. Ut fra dette klarte vi å komme ned i 3 alternativer, så det er ikke sikkert det blir så vanskelig likevel. ;)

Alternativene er Tuva, Kristin og Malin. Ordinært og kjedelig kanskje, men jeg er ikke særlig fan av sære navn på grunn av personlige erfaringer. :sjenert:

Skrevet

Hvisker forsiktig god morgen og sniker meg ut igjen for ikke å forstyrre ;)

Og det er fine navn alle tre

Ha en fin, rolig dag :klem:

Skrevet
Hvisker forsiktig god morgen og sniker meg ut igjen for ikke å forstyrre  ;)

Og det er fine navn alle tre

Ha en fin, rolig dag  :klem:

Jeg er våken. Ennå. ;) Har fått barna ut av huset og nå skal jeg bare fikse litt mailer før jeg går og legger meg igjen.

:sove:

Skrevet

Synes det var fine navn, jeg. Og puster lettet ut for at "våre" alternativer ikke er på listen. Liker ikke å "herme"... :sjenert:

Ha en fin dag når du våkner igjen! :klem:

Skrevet
Synes det var fine navn, jeg. Og puster lettet ut for at "våre" alternativer ikke er på listen. Liker ikke å "herme"...  :sjenert:

Ha en fin dag når du våkner igjen!  :klem:

Nei, "herming" er ikke gøy. ;) Derfor blir listen i familien foreløpig.

Det er ikke alltid like lett å sovne igjen når en har vært våken en stund... Det gikk da til slutt, men nå har jeg jo forkludret døgnrytmen min igjen. ;) Er kvalm i dag også :sur:. Skal straks gå og hente poden i barnehagen, kanskje det hjelper med litt frisk luft.

Skrevet (endret)

Fant ut jeg skulle legge ut noen magebilder. :sjenert: Har ikke vært flink og ta bilder denne gangen, og de jeg har tatt i dag selv ble en smule nærbilder. :rodme:

Ca. 16 uker (begynnelsen av november):

post-2668-1169128068.jpg

post-2668-1169128107.jpg

Tatt i dag, 28+6 etter "norsk" regnemåte:

post-2668-1169128169.jpg

Har skjedd litt, spesielt med strekkmerkene! :overrasket: Og jeg har ikke problemer med navle-lo for tiden. :ler:

Endret av Fru Fomle
Skrevet

Og jeg har ikke problemer med navle-lo for tiden. :ler:

Det kan man si... :ler:

Skrevet
Det kan man si... :ler:

Huff, det bildet ble litt grotesk..:rodme::ler:

Skrevet

Synes det var fine bilder jeg. Morsomt å se deg og påskekyllingen!

:klem:

Skrevet

Koselig med magebilder! :)

Synes min ligner på det 16 ukers bildet ditt, jeg... :sjenert:

Skrevet
Synes det var fine bilder jeg. Morsomt å se deg og påskekyllingen!

Takk. :klem:

Men jeg fjerner det ene bildet.. ;)

Koselig med magebilder!  :)

Synes min ligner på det 16 ukers bildet ditt, jeg... :sjenert:

:troest:

Det er nok bare noe du føler!

Tror bildene lyver litt, magen føles mye større enn den ser ut på profil-bildene. :sjenert: De rett forfra derimot... :overrasket:

-------------

Nå har jeg vært på svømming! :tommelsmil: Det var deilig, selv om jeg har litt mer vondt i rumpa enn vanlig..

Og så har Fomlemannen vært kjempeflink og jobbet masse på loftet de to siste dagene. Endelig skjer det noe igjen! :tommelsmil: Til helgen kommer broren hans på besøk, og han ville også gjerne hjelpe til.

Er det forresten noen som kunne tenke seg å være sladris for meg? :sjenert:

Skrevet

Føler i alle fall at magen ikke går an å trekke inn på samme måte som før og at den begynner å bule ut allerede like under puppene... Den skal jo ikke det.. :forvirret:

Jakkene er også ufattelig trange rundt mageregionen.

Lå på ryggen og trykket litt på magen i kveld. T@ssen holdt på å le seg i hjel for han syntes jeg hadde fått så stor mage... :sjenert:

Kan godt være sladris jeg.... ;)

Gjest synseren
Skrevet

Fine bilder av den gravide magen. Var også inne i den andre dagboka du har startet og så alt det søte babytøyet du har shoppet.

Kos deg videre i svangerskapet, det begynner å nærme seg terminen.

Ha en god natt :) !

Skrevet
Føler i alle fall at magen ikke går an å trekke inn på samme måte som før og at den begynner å bule ut allerede like under puppene...  Den skal jo ikke det..  :forvirret:

Jakkene er også ufattelig trange rundt mageregionen.

Lå på ryggen og trykket litt på magen i kveld. T@ssen holdt på å le seg i hjel for han syntes jeg hadde fått så stor mage...  :sjenert:

Kan godt være sladris jeg....  ;)

Jeg har også følt at magen buler ut tidlig i svangerskapet, det er vel mye som skjer der nede som forberedelse tenker jeg.

Tusen takk, @lfa, da blir du sladris!! :hoppe::klem:

Fine bilder av den gravide magen. Var også inne i den andre dagboka du har startet og så alt det søte babytøyet du har shoppet.

Kos deg videre i svangerskapet, det begynner å nærme seg terminen.

Ha en god natt :) !

Takk, synseren! :klem:

------

En kjapp snartur innom, skal snart på møte..

Fredag, fredag, fredag!!!!! :hoppe::sjarmor:

Skrevet

Jippiii, er sladris! :hoppe:

Fredag, ja! :hoppe: litt ekstra! :hoppe:

Skrevet
Jippiii, er sladris!  :hoppe:

Fredag, ja!  :hoppe: litt ekstra!  :hoppe:

Kjekt du liker oppgaven! :):hoppe:

-------------------------

Da har jeg trent i dag også! :tommelsmil: Dro på trening rett fra jobb, det er ingenting som er så deilig som å trene fredag ettermiddag og få jobb-uka ut av kroppen. :) Ikke det at jeg jobber så mye for tiden, men likevel. :ler:

Vi har fått besøk av svoger og onkel-barn, så her blir det fullt hus i helgen. :) Blir forhåpentligvis framgang på loftet også med et par ekstra hender til å hjelpe. Tror vel ikke det blir innflytting der oppe på enda en stund, håper bare det blir en stund før april. Er nemlig ikke helt sikker på hvordan minstemann vil takle overgangen til å sove en etasje opp, så da er det greit om det ikke skjer samtidig med ny baby i huset..

Gjest Madeline
Skrevet

Så stor fin mage du har fått :).

Kos deg med besøk i helga :klem:.

Vil også ønske velkommen inn i min nye dagbok.

Skrevet
Så stor fin mage du har fått :).

Kos deg med besøk i helga :klem:.

Vil også ønske velkommen inn i min nye dagbok.

Magen er fin, men begynner å bli litt upraktisk. ;)

---------------------

Jeg ble skikkelig dårlig i går kveld, og krøp derfor til køys litt over 21.30. Er fremdeles kvalm, og må innrømme at det gjør meg ganske deppa. :forvirret: Jeg hater å være kvalm, og ser nå for meg at det vil vare tiden ut.. Og 11 uker virker ufattelig lenge. :sur:

Så i dag skal jeg gjøre minst mulig... Får ta meg en tur ut og få litt frisk luft, det pleier å hjelpe. Men først, litt husarbeid! Og så NM, må se hvordan det går med veninna mi! :)

Skrevet

God morgen :klem:

Stakkars deg som er så mye kvalm. Men du er jo flink til å trene. Tror du ikke at det vil hjelpe på kvalmen når du jobber mindre, og kan slappe av og sove litt på dagtid? I mitt siste svangerskap måtte jeg slappe av et par timer midt på dagen for å fungere i det hele tatt :forvirret:

Håper du får en fin helg uten for mye plager! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...