Fru Fomle Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #2141 Skrevet 15. mai 2006 Håper sola fortsetter å skinne, så dere får brukt de nye møblene. Ha en flott helg ← Tja, det ble ikke allverdens. Men det kommer flere sjanser. Håper formen er bra igjen i dag. ← Har vært litt småkvalm hele helgen, og i går kveld fikk jeg dundrende hodepine som sitter i litt i dag også. Har du fått telefonen din nå? :icon_smile: Håper formen er bedre også... ← Fikk telefonen på lørdag! Fikk en sånn Robbie Williams-pakke som de reklamerer mye for om dagen, da fulgte det med høyttalere også. Så litt plaster for såret for lang ventetid ble det. Har ikke orket å sette meg så mye inn i den ennå, må få lastet over litt musikk og sånn etterhvert. -------------------- Som sagt ikke allverdens form i dag, men satser på at det kommer seg utover. I går formiddag sov jeg lenge på sofaen. Etter en tidlig middag dro vi på tur-orientering, det ble en litt lenger tur enn vi hadde regnet med.. Hadde bare med oss litt kjeks og drikke, så vi kom hjem omtrent utsultet. Så det er nok derfor jeg fikk hodepine. Siden turen i går ble såpass lang orket jeg ikke jogge i tillegg. Nå må jeg virkelig skjerpe meg på treningsfronten! Pluss i matveien! I dag må jeg vel vaske bunadsskjorta tenker jeg..
Gjest gjest1 Skrevet 15. mai 2006 #2143 Skrevet 15. mai 2006 God morgen Håper hodepinen gir seg. Kanskje det var den kalde vinden
Fru Fomle Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #2144 Skrevet 15. mai 2006 God morgen Ikke helt bra enda? ← God morgen Håper hodepinen gir seg. Kanskje det var den kalde vinden ← Jeg fungerer jo , skal ikke klage alt for mye her.. Uansett så SKAL jeg trene styrke i kveld, håper det kan ta ende på siste rest av basselusker. Får unngå de øvelsene som strekker mest på øvre rygg, men nå burde vel sårhelingen være godt igang der bak? :klø:
Gjest Gitte Skrevet 15. mai 2006 #2145 Skrevet 15. mai 2006 Heia Var innom for å skrive god helg, men så kom jeg på at det er mandag i dag gitt Ha en fin uke da, så suser jeg til
Fru Fomle Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #2146 Skrevet 15. mai 2006 Var innom for å skrive god helg, men så kom jeg på at det er mandag i dag gitt ←
Gjest Madeline Skrevet 15. mai 2006 #2147 Skrevet 15. mai 2006 Du er flink og skal på trening ser jeg. Jeg bør skjerpe meg enda litt til, men skjønner ikke helt når jeg skal få tid.
Fru Fomle Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #2148 Skrevet 16. mai 2006 Du er flink og skal på trening ser jeg. Jeg bør skjerpe meg enda litt til, men skjønner ikke helt når jeg skal få tid. ← Det er ikke så lett å få tid til trening alltid. Treningen min ble ikke så effektiv som vanlig, hadde med meg ei jeg kjenner som ikke hadde eget program og da blir det fort litt mer surr. Men er fornøyd med at jeg kom meg avgårde. I dag blir det nok litt hektisk for å få alt klart til morgendagen. Klær som skal strykes og så skal jeg lage en kake. Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal lage suksess-kake eller en mer karbo-fattig brownie... En liten joggetur håper jeg også det blir tid til. Det er bikkjekaldt ute i dag, så jeg skal finne fram både ulltrøye og ekstra tykk strømpebukse til i morgen. Gruer meg litt til mange timer på bunadssko, er ikke så sikker på hva ryggen kommer til å synes om det..
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2006 #2149 Skrevet 16. mai 2006 God morgen Bunadssko er noe herk. Det er ikke bra for noen del av min kropp. Her er det meldt elendig vær i morgen, så jeg vurderer å la bunaden ligge. Regner det mye, må hele stasen renses etterpå. Vi får håpe på at et lite lokalt høytrykk kommer vår vei. Og det høres ut til at vi har samme dagsprogram i dag, med unntak av joggingen Ha en fin dag
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2006 #2150 Skrevet 16. mai 2006 God morgen Jeg kjøpte meg bunadsko med lave hæler for 2 år siden, og det har vært redningen for meg på 17. mai. Vi får sol i morgen, men litt kaldt blir det nok. Må nok finne frem ullstilongs...
Fru Fomle Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #2151 Skrevet 16. mai 2006 (endret) Vi får håpe på at et lite lokalt høytrykk kommer vår vei. ← Tviler på det, så i lunsjen var jeg ute og kjøpte meg ull-strømpebukse. God morgen Jeg kjøpte meg bunadsko med lave hæler for 2 år siden, og det har vært redningen for meg på 17. mai. Vi får sol i morgen, men litt kaldt blir det nok. Må nok finne frem ullstilongs... ← Mine sko har også lave hæler, men de er trange og veldig harde og gå på.. Burde kjøpt meg nye, de er tross alt 16 år gamle! -------------------- Nå har jeg meldt meg på introduksjonskurs i Pilates på lørdag. Gleder meg!! Endret 16. mai 2006 av Fru Fomle
Fru Fomle Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #2153 Skrevet 16. mai 2006 Pilateskurs høres spennende ut! ← Fant ut at det var veldig greit å ha et sånt kurs før jeg hiver meg med på Pilates-timer på treningssenteret. Da lærer jeg det forhåpentligvis skikkelig fra starten av.
Gjest Gjesta Skrevet 16. mai 2006 #2154 Skrevet 16. mai 2006 Instruktørene på "mitt" treningssenter hadde vært på kurs hele helgen, og jeg tenkte at nå har de lært pilates, men den gang ei. De hadde stort sett bokset hele helgen! Bokset!!! De setter vel opp timer med bokseaerobic snart, og da kan du jo regne med at dumme meg klarer å troppe opp på en slik time!?!
Fru Fomle Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #2155 Skrevet 16. mai 2006 Instruktørene på "mitt" treningssenter hadde vært på kurs hele helgen, og jeg tenkte at nå har de lært pilates, men den gang ei. De hadde stort sett bokset hele helgen! Bokset!!! De setter vel opp timer med bokseaerobic snart, og da kan du jo regne med at dumme meg klarer å troppe opp på en slik time!?! ← Boksing er jo super trening. Tror faktisk jeg hadde likt bedre en boksetime enn pilates, er ikke akkurat verdens mest grasiøse... ----------------------- Har vært veldig effektiv etter jeg kom hjem kl 17. Laget kakebunn, handlet og strøket bunadsskjorta. Sistnevnte er langt fra perfekt, men det får bare være. Nå blir det snart en joggetur og så blir det pynting av kake i kveld. Huset ser ikke ut så det er godt vi ikke skal ha gjester i morgen. Skal til noen venner å spise utpå ettermiddagen, kaka skal med dit. Håper den blir bra, har aldri laget suksess-kake før...
Gjest Madeline Skrevet 16. mai 2006 #2157 Skrevet 16. mai 2006 Du har en hektisk dag du også ser jeg, men da er det greit å vite at du ikke trenger å shine huset i kveld. Vi skal heller ikke ha gjester i morgen og da får huset være som det er. 16. mai er travel nok som den er. Ha en strålende 17. mai-feiring i morgen .
Gjest gjest1 Skrevet 16. mai 2006 #2158 Skrevet 16. mai 2006 Nå har jeg meldt meg på introduksjonskurs i Pilates på lørdag. Gleder meg!! ← Gled deg, Pilates er kjempegøy. Bra trening også, godt for stive kropper, og du behøver slett ikke være grasiøs. Ha en fin dag imorgen, med ullstillongs på.
Fru Fomle Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #2160 Skrevet 16. mai 2006 Takk jenter! Nå er jeg sliten og trøtt. Joggetur i regnet er deilig!:rosasmil: Har laget krem til kaka, men den ble ganske tynn.. Har satt den i kjøleskapet, håper den blir bedre da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå