Fru Fomle Skrevet 3. april 2006 Forfatter #1921 Skrevet 3. april 2006 (endret) Tror kanskje jeg har funnet problemet med nedlasting (litt lite å gjøre på jobb i dag ). Ser ut som det er routeren, så jeg kan jo bare teste med å kjøre utenom den. Håper jeg får det til, har virkelig lyst på den serien... ← Nu gikk alt så meget bedre! Med unntak av at hovedsikringen røyk her siden min effektivitet som husmor ikke kjenner noen grenser. Påminnelse til meg selv: Kjøre vaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin samtidig er ikke særlig lurt... Og siden PC-en nok en gang gikk i svart pga overnevnte så gikk vel kanskje noe galt med det jeg har lastet også. Eller kan man avbryte underveis?? :klø: Er iallefall kvitt NAT-feilen, men det går fremdeles ganske sakte.. Endret 3. april 2006 av Fru Fomle
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2006 #1922 Skrevet 3. april 2006 Ikke bare jeg som har problemer med data, ser jeg
Fru Fomle Skrevet 3. april 2006 Forfatter #1923 Skrevet 3. april 2006 Ikke bare jeg som har problemer med data, ser jeg ← Nei, det er sikkert og visst! ----------------- Har vært ute og gått tur ca 30 minutter + gjort rygg/mage øvelser. Det får holde for i dag. Læreren til eldstemann ringte, hun trodde han hadde besvimt i klassen i dag. Blir litt bekymret, det har aldri skjedd før... Nå skal han til helsesøster på onsdag, men mulig jeg ringer legekontoret i morgen for å høre. Kan jo være det er helt ufarlig, at han bare var trøtt og at han ikke tålte å stå oppstilt i et varmt klasserom (de øvde til en forestilling de skal ha onsdag). Stakkars liten, og så ville han ikke fortelle det til oss selv fordi han trodde vi skulle bli sinte...
vixen Skrevet 3. april 2006 #1924 Skrevet 3. april 2006 Og siden PC-en nok en gang gikk i svart pga overnevnte så gikk vel kanskje noe galt med det jeg har lastet også. Eller kan man avbryte underveis?? :klø: ← Du bare fortsetter der nedlastingen ble avbrutt neste gang du åpner programmet.
vixen Skrevet 3. april 2006 #1925 Skrevet 3. april 2006 Nei, det er sikkert og visst! ----------------- Har vært ute og gått tur ca 30 minutter + gjort rygg/mage øvelser. Det får holde for i dag. Læreren til eldstemann ringte, hun trodde han hadde besvimt i klassen i dag. Blir litt bekymret, det har aldri skjedd før... Nå skal han til helsesøster på onsdag, men mulig jeg ringer legekontoret i morgen for å høre. Kan jo være det er helt ufarlig, at han bare var trøtt og at han ikke tålte å stå oppstilt i et varmt klasserom (de øvde til en forestilling de skal ha onsdag). Stakkars liten, og så ville han ikke fortelle det til oss selv fordi han trodde vi skulle bli sinte... ← Går det bra med gutten? Barn er så rare, husker det selv at jeg var redd for å fortelle ting jeg ikke kunne noe for til foreldrene mine...
Gjest Madeline Skrevet 3. april 2006 #1926 Skrevet 3. april 2006 Høtes skummelt ut at sønnen din besvimte på skole. Da er det tryggest å få en legesjekk selv om det ikke trenger å være noe spesielst.
Fru Fomle Skrevet 4. april 2006 Forfatter #1927 Skrevet 4. april 2006 Du bare fortsetter der nedlastingen ble avbrutt neste gang du åpner programmet. ← Det var bra! Takk skal du ha! Har lastet i hele natt, men ennå gjenstod litt på de siste episodene. Så den får surre og gå til jeg er hjemme i dag, selv om det ser ut som at det går raskest på kveldstid/natt. Går det bra med gutten? Barn er så rare, husker det selv at jeg var redd for å fortelle ting jeg ikke kunne noe for til foreldrene mine... ← Høtes skummelt ut at sønnen din besvimte på skole. Da er det tryggest å få en legesjekk selv om det ikke trenger å være noe spesielst. ← Han har vært helt fin etterpå. Snakket nettopp med legekontoret, vi ble satt opp på en time etter påske (etter mitt ønske), men må selvfølgelig ringe hvis det skjer flere ganger. Skal til helsesøster i morgen, får se hva hun mener...
Gjest Gjesta Skrevet 4. april 2006 #1928 Skrevet 4. april 2006 Huff, det er ikke akkurat kjekt når sånne ting skjer, godt å få det sjekket for sikkerhets skyld.
Fru Fomle Skrevet 4. april 2006 Forfatter #1929 Skrevet 4. april 2006 Huff, det er ikke akkurat kjekt når sånne ting skjer, godt å få det sjekket for sikkerhets skyld. ← ----------------- Nå er jeg superfornøyd med meg selv etter en god treningsøkt! Kjørte 30 min ganske intenst på cross-trainer, det gikk bra selv om jeg ble skikkelig sliten. Litt verre var det at jeg hadde på meg en trenings-trøye som ikke akkurat ser så lekker ut når jeg blir skikkelig svett.. Nye treningstopper står nest øverst på ønskelista mi nå, alle jeg har er usj og æsj av ymse grunner. Og så kom South Beach boka i dag! Pluss puls-klokka med nytt batteri. Sistnevnte har vært dypt savnet, jeg er blitt totalt avhengig av å se hvor mye kalorier jeg forbrenner på hver treningsøkt. Det var en gang et menneske er endelig lastet ferdig, men jeg har ikke fått kjøpt DVD-plater ennå. Kjenner jeg meg selv rett så blir det nok endel banning og steiking før jeg får det til også.
vixen Skrevet 4. april 2006 #1930 Skrevet 4. april 2006 Så nettopp Lost. Jeg blir helt gal av å vente på neste episode jeg altså!
Fru Fomle Skrevet 4. april 2006 Forfatter #1931 Skrevet 4. april 2006 Så nettopp Lost. Jeg blir helt gal av å vente på neste episode jeg altså! ← Får du ikke lastet den ned da? Iiiiik, jeg skal ut i morgen kveld så da misser jeg det...
Gjest Gjesta Skrevet 4. april 2006 #1932 Skrevet 4. april 2006 Får du ikke lastet den ned da? Iiiiik, jeg skal ut i morgen kveld så da misser jeg det... ← Er du gal? Ingenting er viktigere enn Lost! Hold deg hjemme.
vixen Skrevet 4. april 2006 #1933 Skrevet 4. april 2006 Får du ikke lastet den ned da? Iiiiik, jeg skal ut i morgen kveld så da misser jeg det... ← Den er ikke vist i USA enda..
Fru Fomle Skrevet 4. april 2006 Forfatter #1934 Skrevet 4. april 2006 Er du gal? Ingenting er viktigere enn Lost! Hold deg hjemme. ← Eller gå tidlig hjem. Veldig tidlig. Den er ikke vist i USA enda.. ← Så du ligger milevis foran oss?
Gjest Madeline Skrevet 4. april 2006 #1936 Skrevet 4. april 2006 Snakker om at dere er avhengig av Lost . Jeg burde kanskje ikke si så mye selv siden jeg sitter pal foran tv`n hver onsdag .
Gjest Gjesta Skrevet 4. april 2006 #1940 Skrevet 4. april 2006 Har ikke sett serien, men holder på å laste den ned nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå