Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Artig med før og etter bilder.. :) Har du flere?

Skrevet
Jeg elska det tapetet!!! Kjempestilig! :-D

:)

Artig med før og etter bilder.. :) Har du flere?

Tror jeg skal lage til et album her etterhvert. Men vi jobber ikke så veldig raskt. ;)

Skrevet
:)

Tror jeg skal lage til et album her etterhvert. Men vi jobber ikke så veldig raskt. ;)

Og så skal man ha album for alt, så det tar tid. Sliter fremdeles med bildene fra sommerferien i fjor..

Gjest Gjesta
Skrevet

Så gøy å se bilder da, soveromstapetet var kjempestilig :enig_anim:

Skrevet
Og så skal man ha album for alt, så det tar tid. Sliter fremdeles med bildene fra sommerferien i fjor..

Huff, er også skikkelig på etterskudd med bilder. Siste som kom i album var 17.mai i fjor. :sjenert:

Så gøy å se bilder da, soveromstapetet var kjempestilig :enig_anim:

Takk! :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Huff, er også skikkelig på etterskudd med bilder. Siste som kom i album var 17.mai i fjor. :sjenert:

*kremt*

Ikke bare du som synder...

Skrevet
*kremt*

Ikke bare du som synder...

Greit med digitalt kamera, da er datoen for når bildene ble tatt lett å finne igjen. :ler:

Skrevet
Så stilig det ble!  :-D

Takk! :)

God morgen!

God morgen! :)

Har ikke sovet så godt i natt, drømt om masse mannfolk og våknet mange ganger. Hva alle mannfolkene egentlig gjorde i drømmen min aner jeg ikke, men de skremte meg. :ler:

Skrevet
Takk!  :)

God morgen! :)

Har ikke sovet så godt i natt, drømt om masse mannfolk og våknet mange ganger. Hva alle mannfolkene egentlig gjorde i drømmen min aner jeg ikke, men de skremte meg. :ler:

Var de lilla?? :overrasket:

Skrevet

Jeg tror nok de var det... :sjenert:

Jeg har også drømt noe merkelig i natt, men husker ikke helt hva. Jeg får bare deja vu-opplevelser i ettertid uten å skjønne hvorfor med en gang. Så kommer jeg på at: "dette minner meg om drømmen", uten helt å huske hva jeg drømte..

Skrevet
Jeg tror nok de var det... :sjenert:

Jeg har også drømt noe merkelig i natt, men husker ikke helt hva. Jeg får bare deja vu-opplevelser i ettertid uten å skjønne hvorfor med en gang. Så kommer jeg på at: "dette minner meg om drømmen", uten helt å huske hva jeg drømte..

Slitsomt egentlig.. :sjenert:

Hvordan er ryggen i dag da?

Noe bedre, men ikke helt i orden. :forvirret: Skal svømme i kveld, håper det får litt mer fart på tingene. Begynner å lure på om jeg gjør en av mageøvelsene mine feil, jeg kjenner at jeg ikke klarer å holde korsryggen i gulvet hele tiden. Og det er fy-fy. ;)

Gjest Gitte
Skrevet

God morgen ;)

Jeg drømte at jeg red på tur i natt.. Langt ut i turen merket jeg at salen var bak frem, så gikk av og hesten stakk.. Eneste jeg husker ;) hehe.. tåpelig drøm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...