Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg har også hatt McDonaldsmiddag i dag.  :ler:

Fikk du lampene dine i dag?

Godt det ikke bare er meg. ;)

Ja, i går fikk vi lamper. Så nå er det så lyst og fint at. :)

Jeg gjør som Hannen og finner frem selvbruningskremen! Er blitt litt skeptisk til solarium og tror aldri jeg setter mine ben en sånn plass igjen.

Skjønner godt det...

Oj, si i fra om det funker!

Will do! :)

Det er jeg nødt til. Helsa er viktigere enn å være brun. Jeg har fjernet en ondartet føflekk og har også hatt hudkreft pga. bruk av solarium. Derfor må jeg være forsiktig.

Jeg har vel skremt deg fra å bruke det tenker jeg  :sjenert: .

Oi, sånt er skikkelig skummelt! :overrasket: Har selv ca en milliard føflekker så jeg burde egentlig ta det med ro.. :sjenert:

Takk for påminnelsen! :klem:

Jeg foretrekker ekte sol på kroppen. Føler D-vitaminen og energien pipler inn gjennom huden. :briller2:

Solarium har litt motsatt virking, egentlig. Føler egentlig bare at jeg blir ihjelstrålet. Selvbruning lukter bare æsj... uheldigvis. :sur:

Jeg har selvbruner fra Lancome, den lukter ikke så ille synes jeg.

Det for meg i alle fall til å tenke...

Selvsagt er helsa viktigst!  :klem:

:Nikke:

---------------

Trent 45 min på cross-trainer før jobb i dag. Utrolig tung i kroppen, så i morgen blir det hviledag..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har selvbruner fra Lancome, den lukter ikke så ille synes jeg.

---------------

Hvilken type har du? Jeg har brukt en tyntflytende fra Lancôme før, men denne gangen fikk jeg en som skulle gi farge med en gang, men den var tykk og ekkel å smøre ut.

Gjest Gitte
Skrevet

God morgen :klem:

Selvbruning.. Grøss.. tenker bare på halvoransje flekker jeg da ;)

Skrevet
Hvilken type har du? Jeg har brukt en tyntflytende fra Lancôme før, men denne gangen fikk jeg en som skulle gi farge med en gang, men den var tykk og ekkel å smøre ut.

Denne er det jeg har, virker å være den du ikke liker. ;)

God morgen :klem:

Selvbruning.. Grøss.. tenker bare på halvoransje flekker jeg da ;)

Ikke hvis du finner en som passer deg. Har prøvd den fra BodyShop som ble kåret til best i test, den var ikke pen på meg..

Gjest Gitte
Skrevet

Ikke hvis du finner en som passer deg. Har prøvd den fra BodyShop som ble kåret til best i test, den var ikke pen på meg..

Neida, det er mulig det.. men jeg har aldri leita etter en som passer meg :) hehe..

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, det er ikke den jeg kjøpte nå. Tror den du har, er den jeg vanligvis bruker. Denne jeg nå kjøpte virket mer som en tykk krem, og ikke en gele. Man får farge med en gang, men jeg liker ikke lukten av selvbruningskremer, og bruker den kun om natta.

I håp om å våkne brun, tynn og lykkelig :ironi:

Skrevet
Man får farge med en gang, men jeg liker ikke lukten av selvbruningskremer, og bruker den kun om natta.

I håp om å våkne brun, tynn og lykkelig :ironi:

:sjenert:

Gjest synseren
Skrevet
Har prøvd den fra BodyShop som ble kåret til best i test, den var ikke pen på meg..

Jeg derimot er veldig fornøyd med den fra Body Shop! Så de virker tydeligvis forskjellig fra hud til hud.

Skrevet

I dag starter o-løpssesongen. Uten meg! :grine::grine::grine:

Gjest Madeline
Skrevet
Jeg derimot er veldig fornøyd med den fra Body Shop! Så de virker tydeligvis forskjellig fra hud til hud.

Jeg er også veldig fornøyd med den fra Body Shop.

I dag starter o-løpssesongen. Uten meg!  :grine:  :grine:  :grine:

:troest: Du kommer nok sterkt tilbake når ryggen er bedre.

Skrevet

:troest: Du kommer nok sterkt tilbake når ryggen er bedre.

Takk! :klem: Jeg vet det, men måtte bare få det ut.... ;)

Får får du lov å begynne å løpe igjen?

Jeg har forsåvidt lov av kiropraktor til så smått begynne å gå/jogge litt ute i terrenget. Men nå har ryggen kranglet litt de siste dagene, så jeg må nok vente med o-løp til ihvertfall over påske.

------------

Ryggen har ikke spilt på lag de to siste dagene. :forvirret: Nå sitter smertene kun i korsryggen, ingenting nedover rumpe/fot. Og det er muligens et godt tegn, ikke vet jeg.. Har måttet ta en pille i dag, og det kjennes ut som jeg må ta en til i kveld.

Blir dårlig med trening når jeg er slik, men skal få gjort øvelsene mine litt senere. Og i morgen satser jeg på svømming. Dessverre så klarer jeg ikke å spise lite og sunt for tiden, så vektnedgang blir det dårlig med. :sjenert: Tror rett og slett jeg lurer meg selv ved å spise alt for mye... Hadde tenkt å kjøre knallhard linje fram til påske, men det sprakk i dag (igjen) gitt. :ler: Men jeg har bestilt noen bøker om lavkarbo-kosthold, vurderer å starte på noe sånt etter påske..

Jeg skal til hudpleie i morgen, gleder meg! :hoppe:

Og så skal jeg om et øyeblikk få lagt inn noen bilder!

Gjest Myztica
Skrevet

:vinke:

Fant ut at det var så lenge siden jeg hadde vært innom boka di... :rodme:

Er ryggen din kranglete enda altså.. :troest: Får håpe du får vært med på o-løp over påske da, hvis ryggen tillater det :)

:klem:

Skrevet
:vinke:

Fant ut at det var så lenge siden jeg hadde vært innom boka di... :rodme:

Er ryggen din kranglete enda altså.. :troest:  Får håpe du får vært med på o-løp over påske da, hvis ryggen tillater det :)

:klem:

Hyggelig at du stikker innom LinKri! :klem:

Har noen dårlige dager med ryggen innimellom, men heldigvis blir det sjeldnere og sjeldnere. *bank i bordet* ;)

Det klødde skikkelig i orienterings-beinet i dag når det skinte opp og ble skikkelig vårstemning her. Gleder meg vanvittig til å komme igang igjen, men skal være tålmodig. Tror jeg - trallala. :sjenert:

Skrevet (endret)

Vårt soverom før og etter bilder!

Dessverre ikke like enkelt å ta bilder av et forholdsvis lite rom, har dessverre ikke vidvinkel. ;)

Endret av Fru Fomle
Gjest Madeline
Skrevet

Så lyst og fint soverommet var blitt. Det ble litt av en forskjell :). Oppussing er slitsomt og tidkrevende, men når dere ser resultatet så tipper jeg dere er fornøyd.

Skrevet
Så lyst og fint soverommet var blitt. Det ble litt av en forskjell :). Oppussing er slitsomt og tidkrevende, men når dere ser resultatet så tipper jeg dere er fornøyd.

Det er absolutt verdt strevet ja, er veldig veldig fornøyd med soverommet. :) Spesielt blomster-tapeten på den ene veggen gjorde susen!

Skrevet (endret)

Er ikke så vant til å legge inn bilder, så nå har jeg forminsket litt for å få plass til mer. ;)

Det som skal bli kontor når gutterommene er ferdig.

Ikke særlig bra bilder er jeg redd... :sjenert:

Endret av Fru Fomle
Gjest synseren
Skrevet

Så lekkert soverommet ble. Litt av en forskjell på før og etter bildene. Likte fargene du har valgt, lyst og fint! Dessuten var sengeteppe lekkert!

Skrevet
Så lekkert soverommet ble. Litt av en forskjell på før og etter bildene. Likte fargene du har valgt, lyst og fint! Dessuten var sengeteppe lekkert!

Takk! :)

Sengeteppet er fra IKEA. Kjøpte det først av alt, heldigvis stod det godt til fargene vi valgte ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...