Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Gjest Madeline
Skrevet

God morgen. Nydelig vær her i dag så nå skal jeg ut på tur. Dere er så flinke med trimmingen at jeg får henge meg på igjen jeg også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg trente i går, jeg også. Det ble først step/mrl, deretter tok jeg en hardmagetime, så i dag har jeg problemer med å le :sjenert:  Det er helt tydelig at magen min trenger mer av den type time :ler:

God morgen foresten :)

Jeg eier ikke magemuskler, så det bør trenes litt av framover.

I dag blir det styrketrening på meg også. På tide å stramme opp litt fram mot sommeren. ;)

:tommelsmil:

God morgen. Nydelig vær her i dag så nå skal jeg ut på tur. Dere er så flinke med trimmingen at jeg får henge meg på igjen jeg også.

:klappe:

----------

Så flinke vi er til å trene for tiden!!!! :danse:

I dag skal jeg ut og spise med jobben kl. 5. Derfor tok jeg bussen til jobb i dag for å kunne ta en øl eller to. ;) Har med svømmetøy, så jeg prøver meg på litt svømming før middagen.

Vi fikk også malt siste strøket i går kveld. :) Antar at Fomlemannen får lagt endel gulv i dag, kanskje helt ferdig. Så nå blir det definitivt innflytting på nye soverom til helgen! :hoppe: Noe som minner meg på at jeg har sviktet min oppgave med å finne gardiner. :sjenert:

Skrevet
Noe som minner meg på at jeg har sviktet min oppgave med å finne gardiner. :sjenert:

Da må du på shopping!! :sjarmor:

Gjest Madeline
Skrevet

Dere har kommet virkelig langt på oppussingen nå. Blir det noen bilder vi kan se snart :sjenert:?

Skrevet
Da må du på shopping!!  :sjarmor:

Skal på shopping i morgen. :sjarmor: Men da tenkte jeg mest å se etter ting til bare meg selv. Sko uten høye hæler for eksempel. ;)

Dere har kommet virkelig langt på oppussingen nå. Blir det noen bilder vi kan se snart :sjenert:?

Bilder kommer når soverom 2 er ferdig. :) Jeg føler vi har brukt en evighet på de to rommene, men kanskje vi ikke er så ille til å jobbe likevel.. ;)

Gjest Madeline
Skrevet

Bilder kommer når soverom 2 er ferdig. :) Jeg føler vi har brukt en evighet på de to rommene, men kanskje vi ikke er så ille til å jobbe likevel.. ;)

Gleder meg til bilder kommer :hoppe:.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes dere har vært flinke å jobbe, jeg. I en aktiv småbarnsfamilie er det utrolig at man i det hele tatt rekker å få malt så mye som et vindu innimellom alle faste gjøremål :ler:

Gjest Madeline
Skrevet
Jeg synes dere har vært flinke å jobbe, jeg. I en aktiv småbarnsfamilie er det utrolig at man i det hele tatt rekker å få malt så mye som et vindu innimellom alle faste gjøremål :ler:

Enig. I tillegg har du slitt med ryggen. Jeg synes dere har vært riktig flinke.

Skrevet

Du bør fint kunne unne deg noen nye (vår)sko! ;) Høye hæler kan det kanskje være greit å unngå med de ryggplagene dine.

Lykke til med skoshopping! (Regner med det blir mer enn et par på deg..)

Skrevet

Enig. I tillegg har du slitt med ryggen. Jeg synes dere har vært riktig flinke.

Takk skal dere ha. Så er vi flinke da. :sjarmor:

Er du forresten blond?

Nei, hverken blond eller *blond*. :ler:

Er p.t. forholdsvis rødhåret, godt hjulpet av kjemikalier. Begynner å ligne mer og mer på Ronja Røverdatter, må komme meg til frisør snart...

Gjest Gjesta
Skrevet
Er du forresten blond?

Jeg innbiller meg du er mørk :sjenert:

:ler: Vi hadde en liten diskusjon på hvordan vi ser ut, og vi har kommet frem til at Gitte, Hannen og jeg er lys, mens Vixen er mørk.

Og da endte vi opp med 10 000 kr spørsmålet: Hvilken hårfarge har Fru Fomle?

Skrevet
Vi hadde en liten diskusjon på hvordan vi ser ut, og vi har kommet frem til at Gitte, Hannen og jeg er lys, mens Vixen er mørk.

Og da endte vi opp med 10 000 kr spørsmålet: Hvilken hårfarge har Fru Fomle?

Og hvem skal ha de 10 000 kronene? Jeg? :sjarmor:

Skrevet
Jeg innbiller meg du er mørk :sjenert:

Stemmer det du. Men ikke uten hjelp, min opprinnelige farge tror jeg er midt mellom et sted. Alt for lenge siden jeg så den sist. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Stemmer det du. Men ikke uten hjelp, min opprinnelige farge tror jeg er midt mellom et sted. Alt for lenge siden jeg så den sist. :ler:

Det er du ikke alene om, jeg tror ikke jeg har hatt min naturlige hårfarge siden jeg var øh... 13 år?

Skrevet

Samme her... Men da er det på tide å snakke om hvilken hårfarge vi egentlig har da... (eller hadde før vi begynte å mer eller mindre tvangsfarge det ...)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg var nesten hvithåret som jentunge, men det har nok blitt gradvis mørkere. Etter jeg fikk barn, ble det veldig mørkt, så jeg tror jeg har mørk blond som min naturlige hårfarge. Det er ikke kommunefarget sa frisøren, det er mørkere!!! :hår:

Skrevet
Jeg var nesten hvithåret som jentunge, men det har nok blitt gradvis mørkere. Etter jeg fikk barn, ble det veldig mørkt, så jeg tror jeg har mørk blond som min naturlige hårfarge. Det er ikke kommunefarget sa frisøren, det er mørkere!!! :hår:

Da er du jo sånn som meg da! :erter:

Gjest synseren
Skrevet

Jeg er også mørk blond. Liker å farge håret mitt noen nyanser mørkere enn jeg er fra naturens side.

Håper du koser deg ute med jobben i kveld!! Kjekt å ta en øl eller to i godt selskap!!

Gleder meg til å se bilder av de nyoppussede soverommene!

Ha en fin kveld! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...