vixen Skrevet 14. februar 2006 #1441 Skrevet 14. februar 2006 Takk det samme! ← Skal dere noe romantisk?
Lille Ballerina Skrevet 14. februar 2006 #1442 Skrevet 14. februar 2006 Happy Valentine`s Day fra Lille Ballerina
Fru Fomle Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #1443 Skrevet 14. februar 2006 Skal dere noe romantisk? ← Vi har vært og sett på tapeter i lunsjen hans. Det var særs romantisk; jeg foreslo, han protesterte, jeg ble sur og han jenket meg. Faktisk litt dårlig samvittighet akkurat nå, får være snill med han i ettermiddag. Happy Valentine`s Day fra Lille Ballerina ← Takk det samme! ------------- Jeg har svømt 1000 meter i dag!!! Det gikk kjempefint, litt vondt innimellom, men hadde ingen problemer med hverken rolig bryst eller crawl. Så hvis jeg får vondt nå utover dagen så blir det ikke lenge til neste tur. Etter svømmingen dro jeg og Fomlemannen og bestilte tapet til soverommet. Jeg fikk (som vanlig) viljen min, og kjøpte noe ganske dyrt. Det blir to vegger i noe alla kittfarget, så blir det en blå med blomster på endeveggen. Gleder meg til å se hvordan det blir!! Lure meg hadde skrudd ned varmen da jeg gikk, så nå sitter jeg å småfryser her.. Får finne noe varmt og drikke å krype godt under teppet til skiskytingen. Nå ble det dessverre ikke medalje på jentene, men hurra for Tor Arne og Jens Arne!!! Jeg reiste på endel skirenn i ungdommen med Tor Arne, en kort periode var jeg litt forelsket i han også.
Gjest Madeline Skrevet 14. februar 2006 #1447 Skrevet 14. februar 2006 Så flott at du kunne svømme uten å ha vondt. Svømming er veldig fin trening så det kan du fortsette med. Det virker som ryggen er i klar bedring nå .
Fru Fomle Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #1449 Skrevet 14. februar 2006 Fjortis: Knis og kos ← Jeg skjønte bare ikke hva det var jeg hadde skrevt som var så mye til å fnise og kose av. Så flott at du kunne svømme uten å ha vondt. Svømming er veldig fin trening så det kan du fortsette med. Det virker som ryggen er i klar bedring nå . ← Ja, det går virkelig bra. Skal til behandling igjen i morgen, da får jeg vite om treningen jeg har gjort de siste dagene har gitt resultater! ← til deg og -------- Krysser fingre for to medaljer i skiskyting!!
Fru Fomle Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #1451 Skrevet 14. februar 2006 Hva med gullet? ← Gull til Sven Fischer er helt greit!!
Fru Fomle Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #1453 Skrevet 14. februar 2006 Greit du liksom... ← Fyren var jo en gang i tiden halvveis norsk, og han snakker jo norsk ennå. Han har vært med i en eeeevighet og ikke vunnet OL-gull før. Så jeg unner han seieren.
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #1454 Skrevet 14. februar 2006 Tapetet hørtes lekkert ut! Minner meg på at jeg må freshe opp mitt eget soverom. Så deilig å få svømme i fred og ro da, det kunne jeg også tenke meg Det gjør vel underverker for ryggen din, og det er jo bra!
Gjest Madeline Skrevet 14. februar 2006 #1455 Skrevet 14. februar 2006 Fyren var jo en gang i tiden halvveis norsk, og han snakker jo norsk ennå. Han har vært med i en eeeevighet og ikke vunnet OL-gull før. Så jeg unner han seieren. ← Når Norge ikke fikk gullet så var ikke Fischer noe galt alternativ.
Fru Fomle Skrevet 14. februar 2006 Forfatter #1456 Skrevet 14. februar 2006 Tapetet hørtes lekkert ut! Minner meg på at jeg må freshe opp mitt eget soverom. Så deilig å få svømme i fred og ro da, det kunne jeg også tenke meg Det gjør vel underverker for ryggen din, og det er jo bra! ← Jeg håper og tror at tapetet skal bli veldig bra. Nå er Fomlemannen dratt for å levere første ladning med søppel + han skal se på parkett til soverommet. Han var litt urolig for å ta det ut alene, mente jeg ville si det var for billig og kjipt. Huff, jeg er visst blitt et luksusdyr. Det var overraskende mange folk i bassenget, men mot slutten ble det bedre. Liker ikke å svømme på kryss og tvers, spesielt ikke når jeg crawler og ikke har full oversikt. Når Norge ikke fikk gullet så var ikke Fischer noe galt alternativ. ← Helt enig! Og så fikk vi sølv og bronse, det er jo knallbra det og!!
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #1457 Skrevet 14. februar 2006 Jeg håper og tror at tapetet skal bli veldig bra. Nå er Fomlemannen dratt for å levere første ladning med søppel + han skal se på parkett til soverommet. Han var litt urolig for å ta det ut alene, mente jeg ville si det var for billig og kjipt. Huff, jeg er visst blitt et luksusdyr. ← Det er jo deilig å være luksusdyr
Fru Fomle Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #1458 Skrevet 15. februar 2006 Det er jo deilig å være luksusdyr ← Ja, men det kan straffe seg i lengden når pengekassa er tom og vi har mye igjen å ordne. ---------- Har vært hos "sadisten" (=kiropraktor) i dag tidlig, så jeg antar dette kan bli en litt tung dag. Tror jeg skal gå å legge meg med et ukeblad og kanskje sove litt snart... Det er helt sinnsykt vondt når han klemmer på rumpa mi , og det blir ikke akkurat bedre av at jeg vet hva som kommer og derfor spenner meg. I dag tok han også og trykket på øvre del av rygg, det knakk sånn der inne at jeg nesten ble kvalm av lyden. Men jeg fikk skryt over framgangen, så jeg må bare fortsette med trimmingen.
Gjest Madeline Skrevet 15. februar 2006 #1459 Skrevet 15. februar 2006 Det høres ikke særlig behagelig ut med timene hos kiropraktoren, men hvis det er til hjelp så får du gjennomføre behandlingen. Du har jo hatt en fin framgang i det siste.
Gjest Gitte Skrevet 15. februar 2006 #1460 Skrevet 15. februar 2006 Hei snuppa Wow, ryggen din blir jo mye bedre jo! Så bra! og dessuten; hvordan får dere k9z og f9z til å bli knis og kos? Det står jo knis og fnis der? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå