Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Gjest Madeline
Skrevet

Dere har jammen gjort litt av en jobb i helga. Med den farten dere har så er det ikke lenge til dere er ferdig med det grøvste.

Videoannonse
Annonse
Gjest Myztica
Skrevet

OJJ. Så effektive dere har vært i helga!

Og så artig å bli vartet opp litt i dag da. Neste år er det min tur også ;):hjerter_rundt:

GOD MORSDAG :klem:

Skrevet

Her skjer det ting skjønner jeg. :) Fin helg har det i alle fall vært da!

Bærbar og trådløs er veldig greit. :)

Skrevet

Hei på deg :klem:

åssen går det med ryggen? Hva fikk du av mannen i dag da?

Skrevet
Dere har jammen gjort litt av en jobb i helga. Med den farten dere har så er det ikke lenge til dere er ferdig med det grøvste.

OJJ. Så effektive dere har vært i helga!

Og så artig å bli vartet opp litt i dag da. Neste år er det min tur også ;)  :hjerter_rundt:

GOD MORSDAG :klem:

Her skjer det ting skjønner jeg. :) Fin helg har det i alle fall vært da!

Bærbar og trådløs er veldig greit. :)

Tja, det meste av rive-jobben var gjort fra før da.. Så jeg er ikke imponert over oss akkurat. Ikke ryddet vi det andre rommet heller, istedet så er min oppgave for dagen å pusse ned og grunne terassedøra på soverommet vårt.

Gratulerer med dagen :blomst:

Takk det samme. På etterskudd. ;)

Hei på deg :klem:

åssen går det med ryggen? Hva fikk du av mannen i dag da?

Det går heldigvis bedre og bedre med ryggen. I går gikk jeg hele turen på stranda uten korsett og jeg fikk ikke vondt. :hoppe: I dag hadde jeg heller ingenting vondt da jeg våknet, så det har tydeligvis noe for seg å holde meg i bevegelse som jeg gjorde i går.

Fikk et sølvarmbånd med 3 små figurer til å "skru" innpå. :)

Mandag morgen igjen, og jeg var omtrent død da klokka ringte. Av og til føles det ganske kjipt å måtte stå opp tidlig når jeg egentlig har fri. ;) Vi satt oppe sent i går og så The Longest Yard på DVD, kan derfor ikke skylde trøttheten på andre enn meg selv.. Hadde egentlig tenkt å prøve meg på en tur på svømming i dag, men venter til i morgen. :sjenert:

I dag er det tilbake til PC på mikro-stoler også...

Gjest Madeline
Skrevet

De mikrostolene høres ikke spesielt bra ut for ryggen din. Har du ikke noe bedre alternativ?

Skrevet
De mikrostolene høres ikke spesielt bra ut for ryggen din. Har du ikke noe bedre alternativ?

Jo, nå har jeg tatt bort lenestolen. Etter en helg med bærbar så skjønner jeg ikke hvordan jeg har orket å sitte på denne PC-en. Utrolig hvor fort jeg blir bortskjemt. :ler:

Skrevet
Jo, nå har jeg tatt bort lenestolen. Etter en helg med bærbar så skjønner jeg ikke hvordan jeg har orket å sitte på denne PC-en. Utrolig hvor fort jeg blir bortskjemt. :ler:

Du får gå tilbake til din nyanskaffede vane da.. tror det er bedre for deg. ;)

Skrevet
Mandag morgen igjen, og jeg var omtrent død da klokka ringte. Av og til føles det ganske kjipt å måtte stå opp tidlig når jeg egentlig har fri. ;) Vi satt oppe sent i går og så The Longest Yard på DVD, kan derfor ikke skylde trøttheten på andre enn meg selv.. Hadde egentlig tenkt å prøve meg på en tur på svømming i dag, men venter til i morgen. :sjenert:

I dag er det tilbake til PC på mikro-stoler også...

Vi liker ikke så godt disse mandagene, gjør vi vel? :ler:

Skrevet
Du får gå tilbake til din nyanskaffede vane da.. tror det er bedre for deg. ;)

Den bærbare er med Fomlemannen på jobb. :grine:

Vi liker ikke så godt disse mandagene, gjør vi vel?  :ler:

:riste:

Ikke fullt så trøtt nå, bare dårlig samvittighet for at jeg skippet svømming. :sjenert: I morgen skal jeg definitivt komme meg avgårde!

Rastløs....

Skrevet
Vi satt oppe sent i går og så The Longest Yard på DVD

Hehe den så jeg på i går også, men var så trøtt at jeg så den ferdig når jeg våknet istad.. Fin film :)

Skrevet
Hehe den så jeg på i går også, men var så trøtt at jeg så den ferdig når jeg våknet istad.. Fin film :)

Likte filmen jeg og. :)

Nå skal jeg bare teipe ferdig på vnduene så skal jeg se skiskyting. :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...