Gjest Madeline Skrevet 12. februar 2006 #1401 Skrevet 12. februar 2006 Dere har jammen gjort litt av en jobb i helga. Med den farten dere har så er det ikke lenge til dere er ferdig med det grøvste.
Gjest Myztica Skrevet 12. februar 2006 #1402 Skrevet 12. februar 2006 OJJ. Så effektive dere har vært i helga! Og så artig å bli vartet opp litt i dag da. Neste år er det min tur også GOD MORSDAG
vixen Skrevet 12. februar 2006 #1403 Skrevet 12. februar 2006 Her skjer det ting skjønner jeg. Fin helg har det i alle fall vært da! Bærbar og trådløs er veldig greit.
Gjest Gitte Skrevet 12. februar 2006 #1405 Skrevet 12. februar 2006 Hei på deg åssen går det med ryggen? Hva fikk du av mannen i dag da?
Fru Fomle Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #1407 Skrevet 13. februar 2006 Dere har jammen gjort litt av en jobb i helga. Med den farten dere har så er det ikke lenge til dere er ferdig med det grøvste. ← OJJ. Så effektive dere har vært i helga! Og så artig å bli vartet opp litt i dag da. Neste år er det min tur også GOD MORSDAG ← Her skjer det ting skjønner jeg. Fin helg har det i alle fall vært da! Bærbar og trådløs er veldig greit. ← Tja, det meste av rive-jobben var gjort fra før da.. Så jeg er ikke så imponert over oss akkurat. Ikke ryddet vi det andre rommet heller, istedet så er min oppgave for dagen å pusse ned og grunne terassedøra på soverommet vårt. Gratulerer med dagen ← Takk det samme. På etterskudd. Hei på deg åssen går det med ryggen? Hva fikk du av mannen i dag da? ← Det går heldigvis bedre og bedre med ryggen. I går gikk jeg hele turen på stranda uten korsett og jeg fikk ikke vondt. I dag hadde jeg heller ingenting vondt da jeg våknet, så det har tydeligvis noe for seg å holde meg i bevegelse som jeg gjorde i går. Fikk et sølvarmbånd med 3 små figurer til å "skru" innpå. ************ Mandag morgen igjen, og jeg var omtrent død da klokka ringte. Av og til føles det ganske kjipt å måtte stå opp tidlig når jeg egentlig har fri. Vi satt oppe sent i går og så The Longest Yard på DVD, kan derfor ikke skylde trøttheten på andre enn meg selv.. Hadde egentlig tenkt å prøve meg på en tur på svømming i dag, men venter til i morgen. I dag er det tilbake til PC på mikro-stoler også...
Gjest Madeline Skrevet 13. februar 2006 #1408 Skrevet 13. februar 2006 De mikrostolene høres ikke spesielt bra ut for ryggen din. Har du ikke noe bedre alternativ?
Fru Fomle Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #1409 Skrevet 13. februar 2006 De mikrostolene høres ikke spesielt bra ut for ryggen din. Har du ikke noe bedre alternativ? ← Jo, nå har jeg tatt bort lenestolen. Etter en helg med bærbar så skjønner jeg ikke hvordan jeg har orket å sitte på denne PC-en. Utrolig hvor fort jeg blir bortskjemt.
vixen Skrevet 13. februar 2006 #1410 Skrevet 13. februar 2006 Jo, nå har jeg tatt bort lenestolen. Etter en helg med bærbar så skjønner jeg ikke hvordan jeg har orket å sitte på denne PC-en. Utrolig hvor fort jeg blir bortskjemt. ← Du får gå tilbake til din nyanskaffede vane da.. tror det er bedre for deg.
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2006 #1411 Skrevet 13. februar 2006 Mandag morgen igjen, og jeg var omtrent død da klokka ringte. Av og til føles det ganske kjipt å måtte stå opp tidlig når jeg egentlig har fri. Vi satt oppe sent i går og så The Longest Yard på DVD, kan derfor ikke skylde trøttheten på andre enn meg selv.. Hadde egentlig tenkt å prøve meg på en tur på svømming i dag, men venter til i morgen. I dag er det tilbake til PC på mikro-stoler også... ← Vi liker ikke så godt disse mandagene, gjør vi vel?
Fru Fomle Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #1412 Skrevet 13. februar 2006 Du får gå tilbake til din nyanskaffede vane da.. tror det er bedre for deg. ← Den bærbare er med Fomlemannen på jobb. Vi liker ikke så godt disse mandagene, gjør vi vel? ← Ikke fullt så trøtt nå, bare dårlig samvittighet for at jeg skippet svømming. I morgen skal jeg definitivt komme meg avgårde! Rastløs....
vixen Skrevet 13. februar 2006 #1413 Skrevet 13. februar 2006 Den bærbare er med Fomlemannen på jobb. ←
Gjest Gitte Skrevet 13. februar 2006 #1414 Skrevet 13. februar 2006 Vi satt oppe sent i går og så The Longest Yard på DVD ← Hehe den så jeg på i går også, men var så trøtt at jeg så den ferdig når jeg våknet istad.. Fin film
Fru Fomle Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #1415 Skrevet 13. februar 2006 Hehe den så jeg på i går også, men var så trøtt at jeg så den ferdig når jeg våknet istad.. Fin film ← Likte filmen jeg og. Nå skal jeg bare teipe ferdig på vnduene så skal jeg se skiskyting.
Gjest Gitte Skrevet 13. februar 2006 #1417 Skrevet 13. februar 2006 ÅÅhh.. slutt å snakk om OL overalt daaa..
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2006 #1418 Skrevet 13. februar 2006 ÅÅhh.. slutt å snakk om OL overalt daaa.. ← Enig!!!!!
Gjest Gitte Skrevet 13. februar 2006 #1419 Skrevet 13. februar 2006 Enig!!!!! ← Yes! Vi er to mot røkla
Gjest Madeline Skrevet 13. februar 2006 #1420 Skrevet 13. februar 2006 Stakkars Liv Grete!! ← Dette er ikke Norges dag .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå