vixen Skrevet 10. februar 2006 #1381 Skrevet 10. februar 2006 Egentlig burde jeg ikke sitte på PCen med ryggen min i dag. Men jeg klarer som alltid ikke å la være. ← Du bør i alle fall ikke sitte ved pc'n om du bruker det pcbordet og de stolene vi så på bildet altså!
Gjest Gitte Skrevet 10. februar 2006 #1382 Skrevet 10. februar 2006 Du bør i alle fall ikke sitte ved pc'n om du bruker det pcbordet og de stolene vi så på bildet altså! ←
Fru Fomle Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #1383 Skrevet 10. februar 2006 Du bør i alle fall ikke sitte ved pc'n om du bruker det pcbordet og de stolene vi så på bildet altså! ← Sitter i en vanlig lenestol nå da, med tastaturet i fanget. Prøver å ha musa der også, det var litt verre.. Data-musa altså..
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2006 #1384 Skrevet 10. februar 2006 Vi passer på deg, skjønner du vel
Fru Fomle Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #1385 Skrevet 10. februar 2006 Vi passer på deg, skjønner du vel ← Takk for omtanken. Men KG-suget er dessverre større enn fornuften noen ganger.
Gjest Madeline Skrevet 10. februar 2006 #1386 Skrevet 10. februar 2006 Men KG-suget er dessverre større enn fornuften noen ganger. ← Kjenner til det der. Det er jo kjekt for oss andre at du er her da, men pass for all del godt på ryggen din.
Fru Fomle Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #1387 Skrevet 10. februar 2006 Kjenner til det der. Det er jo kjekt for oss andre at du er her da, men pass for all del godt på ryggen din. ← Nå drar jeg, så dere slipper meg resten av dagen. God fredagskveld alle sammen.
vixen Skrevet 10. februar 2006 #1388 Skrevet 10. februar 2006 God helg og god bedring! Kos deg i helga da!
Gjest synseren Skrevet 10. februar 2006 #1392 Skrevet 10. februar 2006 Takk for fine bilder. Likte fargen på veggene i stuen veldig godt. Dere får det sikkert trivelig når alt er på plass!! Ha en god helg Fru Fomle, og pass på ryggen!!
Fru Fomle Skrevet 11. februar 2006 Forfatter #1393 Skrevet 11. februar 2006 Nå ligger jeg på sofaen med bærbar PC og trådløst nettverk, ganske fint! Er søren meg tidligere oppe i dag etter en kveld på vift enn en vanlig lørdag. Så det tok ikke helt av, men var veldig koselig. Litt vin ble det, og ryggen oppførte seg kjempefint. Og så hadde vertinnen noen helt fantastiske hvilestoler som kunne legges så langt bak at bena kom høyere enn hodet. Så der kunne jeg slappe av innimellom når det ble for mye sitting. Nå er det frokost, så skal jeg bruke litt tid på å finne ut om vi må sikre det trådløse nettverket på noen måte. Er ganske så grønn på området, men kan heldigvis lese. Synseres: Fargen i stua heter Skygge. Marillia har skrytt sånn av den fargen i flere måneder og jeg angrer ikke på at vi tok sjansen.
Fru Fomle Skrevet 12. februar 2006 Forfatter #1395 Skrevet 12. februar 2006 GOD HELG!! ← God helg til deg og. Skikkelig sløv dag i går, var omtrent ikke utenfor døren og lå stort sett på sofaen og så på OL. Tydeligvis så er det ikke så lurt å være så passiv, i dag våknet jeg med skikkelig verk både i ryggen og lysken. Så da blir det ikke noe kino på oss i dag, håper ikke ungene blir alt for skuffet... Har fått presang i dag, et fint armbånd i sølv. I dag skal jeg prøve å komme meg ut og gå en liten tur, helst på stranden.
Gjest Madeline Skrevet 12. februar 2006 #1396 Skrevet 12. februar 2006 Har du problemer med ryggen så skal du vel helst være en del i bevegelse mener jeg at jeg har hørt. Da får lee litt på deg mellom sofa-øktene. Heldig du som fikk gave i dag. Jeg har fått sove lenge og så ble jeg beordret til sofa`n mens min mann gjorde husarbeid. Mellomstebarnet har fikset sjokolademousse til dessert i dag . Så jeg har vel egentlig ingen grunn til å klage .
Fru Fomle Skrevet 12. februar 2006 Forfatter #1397 Skrevet 12. februar 2006 Vi får nyte å bli vartet opp litt i dag, det har vi jo fortjent Hannen. Jeg hadde hintet såpass kraftig om presang i dag at han egentlig ikke hadde noe valg. Jeg og ungene tok en tur på stranda, det var supert! Ganske kald vind, men det var godt å få rørt litt på seg. Og gutta boys syntes det var helt topp å gjemme seg mellom sanddynene og jage bølgene. Var gjennomfrossen da jeg kom hjem, så neste gang skal jeg ta på meg litt mer klær. Vi skal ut og spise middag, men må vente til jaktstarten er slutt. Utrolig nok så står Fomlemannen på soverommet vårt og fjerner tapet, så sportsgal som han er så er det virkelig en prestasjon...
Fru Fomle Skrevet 12. februar 2006 Forfatter #1400 Skrevet 12. februar 2006 Det ble sølv på Estil . ← Helt fantastisk etter den starten han fikk!! God søndag, og god morsdag ← Takk :bukke:! Og god søndag til deg også! *********** Ble gatekjøkken-middag i dag. Ikke det helt store, men vi orket ikke å kjøre i milevis for å få en beta mat. Nå har jeg drit-vondt i høyre underarm. Har fjernet ca. 1 kvadrat med tapet, og det tok jammen meg på. Men nå er soverommet vårt fullstendig ribbet. Takplater, listverk, 3 lag med tapet og teppegulv er fjernet. Så nå er det klart for ny innsats. Har ikke kjøpt inn noe av det vi trenger, jeg antar det kan bli litt shopping i morgen ettermiddag. Hvis vi får ryddet ut av det andre soverommet så kan jeg kanskje begynne litt der i morgen. Men alle verktøy og oppussingsutstyr står der inne så det er litt av en jobb..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå