Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ekstra kjøleskap er jo kjekt å ha, og så er det deilig å alltid ha masse kald brus på lur ;)

Brus er bannlyst! ;)

Skrevet
Brus er bannlyst! ;)

Pepsi Max er vår eneste last og trøst i en ellers mager og kald verden :sjarmor:

Skrevet
Pepsi Max er vår eneste last og trøst i en ellers mager og kald verden :sjarmor:

Jeg er ikke så glad i brus lenger jeg... var det før, men det gikk over da jeg slutta å drikke det. :sjarmor:

Skrevet
Hehe, burde ikke si det, men tror jeg må ha kjøleskap også...

:ler:

Ekstra kjøleskap er jo kjekt å ha, og så er det deilig å alltid ha masse kald brus på lur ;)

Får du sove om natta med denne ryggen din da?

Jada, jeg sover kjempegodt. :) Har egentlig gjort det hele tiden, men jeg kan være ekstremt stiv og støl når jeg våkner om morgenen.

Brus er bannlyst! ;)

Neeeeeiiiiii!!! :grine:

Thank u! :kyss:

Jeg er ikke så glad i brus lenger jeg... var det før, men det gikk over da jeg slutta å drikke det. :sjarmor:

Har prøvd å kutte ned jeg og, men det er ikke lett. :sjenert:

Maling er endelig unnagjort. :) Fikk veldig vondt i ryggen etter en liten stund så jeg måtte ta på meg korsett igjen. Driver med avvenning, så nå har jeg tatt det av og det skal ikke på igjen før jeg skal ut.

Det sitter tre søte småfugler i busken utenfor kjøkkenvinduet nå. Må visst anskaffe fuglebrett, så jeg har litt å se på. :)

Gjest Madeline
Skrevet

Så godt å høre at ryggen er såpass bra at du klarer deg uten smertestillende deler av dagen. Det virker som det går riktig veg nå. Bare vær litt forsiktig med oppussingen slik at du ikke gjør ryggen verre igjen.

Skrevet
Så godt å høre at ryggen er såpass bra at du klarer deg uten smertestillende deler av dagen. Det virker som det går riktig veg nå. Bare vær litt forsiktig med oppussingen slik at du ikke gjør ryggen verre igjen.

Tror ryggen har bedre av at jeg driver med litt oppussings-arbeid enn at jeg ligger på sofaen/sitter på daten hele dagen. ;) Er jo i bevegelse hele tiden og skifter stilling hele veien også, noe jeg tror er bra. Og noe må jeg finne på for å få tiden til å gå...

Det ble 20 min tur i sand-dynene i dag. Og så handlet jeg mat og diverse nødvendigheter etterpå. Eldstepoden sliter ut ytterklær så det fyker etter, på 3 uker har han gjort fullstendig kål på ei Craft regnbukse. Og de skal liksom være så solide? :forvirret: Så nå ble det en billig regnbukse istedet, så får vi se hvor lenge den holder..

Kjenner det godt i ryggen etter turen, men på en god måte. Det går defintivt rette veien, og det er så vanvittig deilig!! :):)

Skrevet

Godt å høre at ikke bare mine sliter regnbukser, her går det som regel minst 3 bukser i året :sur:

Jaja, aktive barn har det gøy ;)

Gjest Madeline
Skrevet

Regnbukser på unger, og spesielt gutter, holder ikke lenge. Det vet jeg av erfaring. Eldstemann her i huset har slitt utrolig på alt han har av klær siden han lærte og krabbe. Men sånn er det når en har unger som er høyt og lavt. Klatring i trær f.eks passer veldig dårlig sammen med regnbukser (og andre klær for den saks skyld). Det er et under om buksa er like hel når ungen er nede igjen.

Skrevet
Godt å høre at ikke bare mine sliter regnbukser, her går det som regel minst 3 bukser i året :sur:

Jaja, aktive barn har det gøy ;)

Gøy har han definitivt. ;)

Regnbukser på unger, og spesielt gutter, holder ikke lenge. Det vet jeg av erfaring. Eldstemann her i huset har slitt utrolig på alt han har av klær siden han lærte og krabbe. Men sånn er det når en har unger som er høyt og lavt. Klatring i trær f.eks passer veldig dårlig sammen med regnbukser (og andre klær for den saks skyld). Det er et under om buksa er like hel når ungen er nede igjen.

Jeg antar at det er tre-klatring som er skyld i at han har revet hull i Reima Tec dressen sin også. :forvirret: Skal innom de som selger de å høre om det er mulig å lappe.

Er du ferdig med å titte på fuglene?

Ja, de fløy sin vei ganske fort. :ler:

Skrevet

Hei på deg :)

Så bra at ryggen din er bedre!! :klem:

Endelig hjemme og tilbake på KG :hoppe:

Skrevet
Jeg antar at det er tre-klatring som er skyld i at han har revet hull i Reima Tec dressen sin også.  :forvirret: Skal innom de som selger de å høre om det er mulig å lappe.

Jeg kjøpte lappesaker i en sportsforretning, veldig greit å bruke på småhull :)

Skrevet
:sjokkbla:

Hvorfor det?

Tja, de ble kanskje skremt av mitt grufulle åsyn.. :sjenert:

Hei på deg :)

Så bra at ryggen din er bedre!! :klem:

Endelig hjemme og tilbake på KG :hoppe:

Veldig fornøyd med tingenes tilstand. :)

Jeg kjøpte lappesaker i en sportsforretning, veldig greit å bruke på småhull :)

Det var lurt, takk for tips. :klem:

Tidlig oppe i dag også. Vurderte om jeg skulle gå å legge meg etter ungene var ute av huset, men besinnet meg. ;) Har malt litt, så nå er alle lister i stua malt. :hoppe: Har noen store lampetter som jeg også tenkte å prøve å male i dag. De henger løst ned fra taket nå, så det er en liten utfordring å få det til..

Men nå får jeg ikke til møbleringen av stua. :sur: Spisebordet er greit, det skal stå nærmest kjøkkendøra. Men så vil jeg veldig gjerne ha sofaene stående mot hverande, og det er ikke så lett å få til... Jeg har også lyst å flytte på reolen som Fomlemannen brukte en halv kveld på å skru opp igjen tidligere. Det var ikke populært da jeg ymtet frampå å flytte den. ;) Den blir alt for dominerende der den står nå, men så vet jeg ikke om den skal stå ved siden av spisestuen eller på en annen vegg. :klø: Tror jeg skal tegne opp i målestokk og lage møblene som jeg kan flytte rundt på..

Og så har jeg klart å rote bort kameraet vårt. :grine:

Skrevet

Jeg sovnet. :overrasket:

La meg på sofaen etter lunsj og sovnet som en stein i to timer. Ble vekket av en blomstermann som ringte på døra, og nå er jeg fullstendig i ørska og vondt i hodet. Skal hente ungene nå, håper en tur i frisk luft gjør meg litt bedre.. At jeg aldri lærer.. :sjenert:

Gjest Madeline
Skrevet
Jeg sovnet.  :overrasket:

La meg på sofaen etter lunsj og sovnet som en stein i to timer. Ble vekket av en blomstermann som ringte på døra, og nå er jeg fullstendig i ørska og vondt i hodet. Skal hente ungene nå, håper en tur i frisk luft gjør meg litt bedre.. At jeg aldri lærer.. :sjenert:

Du blir ganske groggy en stund etter at du har våknet av en slik blund, men du hadde sikkert godt av det. Får bare ikke håpe du blir liggende våken til natta.

:klem:

Skrevet

Jeg foreslår at du tar bilde av rommet, samt av møblene, og så tegner opp noen forslag til møblering.. Også tar vi en skikkelig KG-avstemning her inne ;) jaaaaa :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gjest Madeline
Skrevet
Jeg foreslår at du tar bilde av rommet, samt av møblene, og så tegner opp noen forslag til møblering.. Også tar vi en skikkelig KG-avstemning her inne ;) jaaaaa :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:Nikke: Veldig godt forslag Gitte :hoppe: :hoppe: :hoppe:.

Gjest Madeline
Skrevet

Eneste problemet blir vel at Fru Fomle ikke finner igjen fotoapparatet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...