Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #1261 Skrevet 3. februar 2006 Klar... Ferdig... Gå... Ny klagetråd opprettet!
vixen Skrevet 3. februar 2006 #1262 Skrevet 3. februar 2006 Klar... Ferdig... Gå... Ny klagetråd opprettet! ← Har du!? *sjekke*
@lfa Skrevet 3. februar 2006 #1263 Skrevet 3. februar 2006 Æsj, egeosentriske mennesker er skikkelig irriterende. Du får passe på og ha ekstra mye vondt på treffet. Om ikke hun bryr seg, så kanskje de andre gir deg masse oppmerksomhet.
Gjest Madeline Skrevet 3. februar 2006 #1264 Skrevet 3. februar 2006 Klar... Ferdig... Gå... Ny klagetråd opprettet! ← Hmm, også jeg som ikke har noe å klage på akkurat nå. Kanskje jeg bør klage på akkurat det ?
Fru Fomle Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #1265 Skrevet 3. februar 2006 Klar... Ferdig... Gå... Ny klagetråd opprettet! ← Tusen takk, skal bruke den flittig!
Gjest Gitte Skrevet 6. februar 2006 #1266 Skrevet 6. februar 2006 oioioi nå holdt boka di på å forsvinne ut på side 2..
vixen Skrevet 6. februar 2006 #1267 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Ja, vi må passe på å ikke la deg forsvinne ut der... Hvordan går det med ryggen? Endret 6. februar 2006 av vixen
Gjest Madeline Skrevet 6. februar 2006 #1268 Skrevet 6. februar 2006 Har ryggen blitt noe bedre? Håper du har hatt en fin helg .
Gjest Gitte Skrevet 6. februar 2006 #1269 Skrevet 6. februar 2006 syns så synd på deg jeg.. høres så fælt ut å gå sånn over lengre tid..
Fru Fomle Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #1270 Skrevet 6. februar 2006 oioioi nå holdt boka di på å forsvinne ut på side 2.. ← Takk for at du reddet den fra en ussel skjebne på side 2. Ja, vi må passe på å ikke la deg forsvinne ut der... Hvordan går det med ryggen? ← Har ryggen blitt noe bedre? Håper du har hatt en fin helg . ← syns så synd på deg jeg.. høres så fælt ut å gå sånn over lengre tid.. ← Ryggen var mye bedre i helgen. Men så har jeg fått vondt i halsen, snørrete og fått øyekatarr på toppen av alt. Så jeg er ikke akkurat noe syn for øyet akkurat. Dessverre klarte vi ikke å bli ferdige med stua i helga likevel.. Masse dill-dall ting som tar masse tid. Jeg gjorde en skikkelig drittjobb, male pipa, det var lagt på noe knudrete murpuss-greier som gjorde at det var utrolig tungt og male og slukte maling i store mengder. Og når vi maler lister så må vi vente 24 timer mellom strøkene, så derfor blir vi ikke ferdig med alt før tidligst onsdag... Ting tar tid! I dag stod jeg altfor sent opp, så det ble litt stress med alt jeg skulle gjøre. Hadde 4 esker med kjøkkenting som skulle pakkes ut og finnes plass til. Nå håper jeg inderlig at det ikke dukker opp flere kjøkken-esker, for det er nesten proppfullt i alle skap... Så har jeg vært hos kiropraktor igjen, han hadde trodd jeg skulle være enda bedre enn jeg var. Men nå er ikke 10 min sitting på venteværelset først det som gjør underverker for gangen min heller... Har heldigvis ikke hatt så vondt som før etter behandlingen. Skal tilbake på torsdag, da skal jeg også til fysioterapaut og få nye øvelser. Hvis været blir litt bedre i morgen tar jeg en tur på Sola-stranden, å gå tur i sand skal visstnok være veldig bra for rygg-plager. Nå må jeg ta en oppdaterings-runde her, alt for lenge siden sist.
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #1271 Skrevet 6. februar 2006 Godt å høre at ryggen din er bedre, du har nok hatt godt av å være hjemme litt! Det tar tid å pusse opp, jeg snakker av erfaring Men så blir jo resultatet så himla bra til slutt, og da glemmer man den lange tiden med alt strevet. Du har jo masse spennende foran deg, både å henge opp bilder, gardiner og sette på plass pynt Det kribler i fingrene mine på dine veiner
Gjest Gitte Skrevet 6. februar 2006 #1272 Skrevet 6. februar 2006 Så bra at ryggen din er bedre Hyggelig å lese! Og typisk at når ting begynner å gå fremover.. blir du enda mer sjuk. Uff.. Ting går ikke helt din vei for tiden..
Gjest synseren Skrevet 6. februar 2006 #1273 Skrevet 6. februar 2006 Bra ryggen er bedre! Nå går det bare en vei nemlig fremover. Oppussing tar tid, men når du sitter der fornøyd med ferdig innreda hus så er det verdt alt arbeidet. Ha en god natt!
vixen Skrevet 7. februar 2006 #1274 Skrevet 7. februar 2006 Så bra ryggen er bedre! God bedring med forkjølelsen. Er det ikke det ene, så er det det andre. Er det ikke det de sier?
Gjest Madeline Skrevet 7. februar 2006 #1275 Skrevet 7. februar 2006 Godt å lese at du har blitt bedre i ryggen. Får bare håpe at det ikke blir noe ut av forkjølelsen du brygger på. Du får ha en fin tur på Sola-stranden i dag.
Fru Fomle Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1276 Skrevet 7. februar 2006 Marillia, Gitte, synseren, vixen og Hannen: I dag stod jeg opp kl 7, laget frokost og matpakke og leverte i barnehagen. Det gikk som en drøm! Regner med jeg kan klare meg uten piller til ut på ettermiddagen (og kanskje enda lenger), så dette ser ut til å bli en bra dag. I tillegg er det sol så da blir det tur på meg litt senere! Jeg har pusset, vasket og maskert rundt de siste listene så nå skal de få et strøk maling. Jeg burde vel strengt tatt ha grunnet først, men begynner å bli litt for utålmodig.
vixen Skrevet 7. februar 2006 #1277 Skrevet 7. februar 2006 Så flink du har vært! Fint å se at det fungerer uten for store smerter. Tenk om du får en dopfri dag! Blir litt inspirert av deg til å sette i gang selv. Så i dag skal jeg til den andre leiligheten med målebånd. Må kjøpe meg en smal vaskemaskin... Var litt dårlig med plass til en diger kloss av en vaskemaskin på badet.
Fru Fomle Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1278 Skrevet 7. februar 2006 Så flink du har vært! Fint å se at det fungerer uten for store smerter. Tenk om du får en dopfri dag! Blir litt inspirert av deg til å sette i gang selv. Så i dag skal jeg til den andre leiligheten med målebånd. Må kjøpe meg en smal vaskemaskin... Var litt dårlig med plass til en diger kloss av en vaskemaskin på badet. ← Typisk at det alltid må være noe som må byttes ut som en ikke hadde regnet med... Vi måtte kjøpe nytt kjøleskap da vi flyttet, det gamle var 5 cm for høyt til å passe under overskapet. Og det var selvfølgelig eneste alternativet for plassering. Men nå ser jeg egentlig positivt på det, greit å ha et ekstra kjøleskap for bruk ved festlige anledninger.
vixen Skrevet 7. februar 2006 #1279 Skrevet 7. februar 2006 Typisk at det alltid må være noe som må byttes ut som en ikke hadde regnet med... Vi måtte kjøpe nytt kjøleskap da vi flyttet, det gamle var 5 cm for høyt til å passe under overskapet. Og det var selvfølgelig eneste alternativet for plassering. Men nå ser jeg egentlig positivt på det, greit å ha et ekstra kjøleskap for bruk ved festlige anledninger. ← Hehe, burde ikke si det, men tror jeg må ha kjøleskap også...
Gjest Gjesta Skrevet 7. februar 2006 #1280 Skrevet 7. februar 2006 Ekstra kjøleskap er jo kjekt å ha, og så er det deilig å alltid ha masse kald brus på lur Får du sove om natta med denne ryggen din da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå