Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Solstråler på huden hadde ikke gjort noe for min del heller...*håpe på sommer*

Skrevet

Jeg er i grunnen glad i vinteren, men da må det være mye snø og sol :ler:

Egentlig kunne snøen kommet Lillejulafen og forsvunnet 1. nyttårsdag. Så hadde det vært fint med snø i vinterferien og påsken. * drømme *

Gjest Madeline
Skrevet

Kos deg i sola. Her glimrer sola med sitt fravær i dag, men vi har da varmegrader i det minste.

Jeg synes du har fått gjort en hel del med tanke på ryggen din. Merker du en liten bedring fra du var på det verste eller er det like ille nå også?

:klem:

Skrevet

her er det sol litt av og til idag.. litt ubestemmelig egentlig. :) Er deilig ute nå..

Pass på ryggen din nå da frøken :klem:

Skrevet
Sol deg litt for meg også da ;)

Done! :sjarmor:

Solstråler på huden hadde ikke gjort noe for min del heller...*håpe på sommer*

Vinterens solstråler er heller ikke å forakte da. ;)

Jeg er i grunnen glad i vinteren, men da må det være mye snø og sol :ler:

Egentlig kunne snøen kommet Lillejulafen og forsvunnet 1. nyttårsdag. Så hadde det vært fint med snø i vinterferien og påsken.  * drømme *

Her er det ikke snø, så send gjerne over litt. Jeg savner snøen utrolig mye..

Kos deg i sola. Her glimrer sola med sitt fravær i dag, men vi har da varmegrader i det minste.

Jeg synes du har fått gjort en hel del med tanke på ryggen din. Merker du en liten bedring fra du var på det verste eller er det like ille nå også?

Jeg er mye bedre nå enn da jeg var på mitt verste, da kunne jeg omtrent ikke røre meg. Har jo vondt ennå, men det er ikke like intenst som det var. Nå kommer jeg meg rundt med krykker (kan gå litt uten også) og kjører jo litt bil også. Varierer også litt med smerter fra dag til dag, i dag så føler jeg at isijas-smertene i venstre skinke og fot er litt verre enn i går.. :forvirret: Vet ikke hvorfor, har vært sånn hele dagen. Og jeg er jo fryktelig utålmodig med å bli frisk igjen, så dette her er virkelig en prøvelse. ;)

Mulig det er dumt av meg å utsette behandlingen hos kiropraktor alt for lenge :sjenert: , så hvis jeg ikke merker framgang til over helgen så bestiller jeg nok en ny time likevel...

Skrevet

Godt og høre at ryggen er bedre, men jeg tror nok det kan være lurt og ta de kiropraktortimene du er satt opp til. ;)

Her er det også sol i dag. :hoppe:

Skrevet

Hva sier kiropraktoren om å ta pause fra behandlingen da?

Skrevet
Godt og høre at ryggen er bedre, men jeg tror nok det kan være lurt og ta de kiropraktortimene du er satt opp til.  ;)

Her er det også sol i dag.  :hoppe:

Jeg vet jeg må til behandling for å bli kvitt dette her, men det har vært så intenst i det siste at jeg trenger noen dagers pause. ;)

Hva sier kiropraktoren om å ta pause fra behandlingen da?

Tja, si det.. ;)

Håper det går bedre med deg snuppa :klem:

Litt bedre i dag! :hoppe: Har ikke brukt krykkene ennå! Må nok ta de med når jeg skal hente ungene for sikkerhets skyld, men det virker veldig bra!!!

Må få ut noen kilo frustrasjon her!!!!!! :frustrert: Fikk mail fra en av mine nærmeste venninner i dag. Har ikke snakket med henne på noen dager, og hun spurte ikke ett ord om hvordan det går med meg! :tristbla: Mulig jeg er litt selvsentrert nå, men jeg mener det er normal høflighet å også høre hvordan det går med en man vet er skikkelig dårlig? Dere spør jo her inne hele tiden, og dere kjenner meg jo ikke engang.. :klem: til dere for det. Jeg er vel for f*** ikke intressert i å høre at hun fant to topper på 70% salg.....

Skal i barseltreff med henne i morgen, og jeg kjenner at jeg har meget lyst til å kommentere litt. Hun prater alltid mest og bare om seg selv, og jeg er ganske sikker på at når det blir snakk om min situasjon i morgen så kommer hun til å vri det over om seg og fortelle om alle andre gangene hun har hatt det så mye verre enn meg...

Argh, kommer ikke til å svare på mailen hennes og heller ikke ta noe mer kontakt før hun gjør det og viser litt interesse.... GRRRRRRR!! :frustrert::frustrert:

;)

Skrevet
Argh, kommer ikke til å svare på mailen hennes og heller ikke ta noe mer kontakt før hun gjør det og viser litt interesse.... GRRRRRRR!!  :frustrert:  :frustrert:

;)

Bare la være og svare på mailen og om hun spør hvorfor du ikke har svart kan du si du har hatt mer enn nok med ryggen. ;) Veldig morsomt å høre om shoppingrundene hennes når du selv må slite rundt på krykker. Håper likevel hun er litt mer medfølende når dere møtes.

Skrevet

Det som overrasker meg mest er at dama er skikkelig kristelig og likevel kun tenker på seg selv, snakker om seg og sitt osv... Heldigvis ikke hele tiden, ellers burde jeg vel kuttet henne ut. ;) Men av og til merkes det ekstra godt, og da klikker jeg nesten... :ler:

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg håper at hun viser mye mer medfølelse og forståelse for hvordan du har det, neste gang dere møtes. Det er da helt naturlig å i det minste spørre hvordan det går. Så får hun heller prate litt om seg og sitt etterpå.

Det i det minste godt du har KG til å bli kvitt litt frustrasjon ;) .

Gjest Myztica
Skrevet

Det hørtes ut som ei egosentrert venninne :sjokkert: Trodde det var normal høflighet å spørre hvordan det går jeg, og i alle fall hvis hu vet at du sliter med ryggen.. :klø:

Så godt å høre at du er bedre i ryggen din, og at du tenker på å starte opp behandlingen igjen hvis du ikke merker framgang. Du har jo hatt framgang nå, så det hjelper jo ;)

Ha en fin helg :klem:

Skrevet
Det i det minste godt du har KG til å bli kvitt litt frustrasjon  ;) .

:Nikke: Så får det heller være en klage-bok for en stund. ;)

Det hørtes ut som ei egosentrert venninne :sjokkert:  Trodde det var normal høflighet å spørre hvordan det går jeg, og i alle fall hvis hu vet at du sliter med ryggen.. :klø:

Så godt å høre at du er bedre i ryggen din, og at du tenker på å starte opp behandlingen igjen hvis du ikke merker framgang. Du har jo hatt framgang nå, så det hjelper jo ;)

Ha en fin helg :klem:

Behandlingen hjelper nok, men det hjelper også å ta tiden til hjelp. Blir nok en kiropraktor-tur på meg over helgen.

God helg til deg også! :klem:

Skrevet

Det er deilig å ha et sted der man kan få utløp for alle følelsene. I grunnen burde alle ha et roperom!

:frustrert::frustrert::frustrert:ROP I VEI :frustrert::frustrert::frustrert:

Det er kjedelig når venninner ikke viser den omtanken man trenger, det er godt å ha noen som bryr seg og som viser at de tenker på deg. Du får bruke litt omvendt psykologi, og spørre til støtt og stadighet om hvordan hun har det ;)

:troest:

Skrevet

Takk Marillia! :klem: Det er veldig greit å ha et sted som her å kunne riste litt fra seg!

Heldigvis for at jeg har KG! :klem: Og et par andre venninner som virkelig bryr seg. :sjenert:

Skrevet

Kanskje vi skal opprette et roperom på snikksnakk?

Skrevet
Kanskje vi skal opprette et roperom på snikksnakk?

Ikke så dumt!

Dagens klage kan den kanskje hete? Eller timens klage passer vel bedre for min del. :ler:

Skrevet

Ja, eller Klagemuren. Passer bra i disse ampre religiøse tider..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...