Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Skrevet

vixen, Hannen, Marillia og synseren: :klem::klem:

Abstinenser???!!!! Jeg!!!??? Langt ifra.... :sjenert:

Prolaps skal være fullt mulig å bli kvitt ja, men legen mente jeg burde ha en lengre sykemelding og ta det helt med ro i en periode. Så får vi se om det kan hjelpe, jeg er iallefall veldig motivert for å gjøre øvelser sånn at jeg kan bli bra igjen. :)

Tror jeg er enda litt bedre i dag, men er så sinnsykt stiv når jeg står opp at jeg ikke kan i det med sikkerhet før om et par timer...

I dag skinner solen fra skyfri himmel og jeg skulle veldig gjerne ha vært ute og fått litt, sol i trynet. ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet

Her skinner også sola i dag og i dag nådde den over åsen som er ovenfor oss. Dermed står sola på rett inn i stua og det kan jeg vel si er temmelig avslørende. Alt av støv vises. Er visst på tide med storrengjøring :sjenert:.

Skrevet
Her skinner også sola i dag og i dag nådde den over åsen som er ovenfor oss. Dermed står sola på rett inn i stua og det kan jeg vel si er temmelig avslørende. Alt av støv vises. Er visst på tide med storrengjøring :sjenert:.

Ganske avslørende med sol ja. :ler: Vi har ikke gardiner i stua ennå, så det begynner å bli temmelig hett her inne. Får prøve å komme meg ut på terassen litt og få litt frisk luft. :)

Skrevet

Ta med deg en god kopp te, og sett deg ut i solveggen! Eller med din rygg, legg deg på en solseng med et deilig, varmt og mykt pledd ;)

Gjest Madeline
Skrevet
Eller med din rygg, legg deg på en solseng med et deilig, varmt og mykt pledd  ;)

:Nikke: Har ryggen først slått seg vrang så får du innrette deg så behagelig som mulig.

Skrevet (endret)
Ta med deg en god kopp te, og sett deg ut i solveggen! Eller med din rygg, legg deg på en solseng med et deilig, varmt og mykt pledd  ;)

Det å ta med seg ting rundt er en liten utfordring, spesielt hvis det er varmt og kan søles ut. ;) Men hvis det er like deilig i morgen ute så skal jeg ut litt lenger enn i dag.

:Nikke: Har ryggen først slått seg vrang så får du innrette deg så behagelig som mulig.

Ingen fare, det gjør jeg. :sjarmor:

Nå har jeg vært og lånt et par krykker, det funker utrolig bra! Jeg kan gå rundt masse igjen!!!!! :hoppe: Så håper jeg bare at kiropraktoren ikke ødelegger alt i morgen igjen, skal til ny behandling.

Ellers skjer det jo fryktelig lite spennende for tiden i mitt liv.. ;)

Endret av Fru Fomle
Gjest Myztica
Skrevet

Huff da.. Fått så vondt i ryggen igjen du da.. :troest:

Får håpe du snart føler deg bedre, og at behandlingen hjelper :klem:

Skrevet

Du må jo blir fort bra sånn at du kan ordne gardiner og sånn.... :sjenert:

Gjest Madeline
Skrevet

Du får bli bra nok til å gjøre alle de kjekke oppgavene og dårlig nok til å slippe alle de kjedelige :sjarmor:.

Gjest synseren
Skrevet

Du nyter sola du også. Jeg satt å koste meg under et teppe på terrassen i dag og slikket sol. Det er utrolig hva sola gjør med oss, jeg fikk iallefall mer energi etterpå.

Håper kiropraktortimen imorgen gjør deg bedre og ikke verre!!! :klem:

Skrevet
Huff da.. Fått så vondt i ryggen igjen du da.. :troest:

Får håpe du snart føler deg bedre, og at behandlingen hjelper :klem:

Takk for oppmuntringen. :klem: Siste uka har vært temmelig smertefull, men merker heldgvis framgang for hver dag. Det går bare så sakte. :grine: Har uansett fått en skikkelig diagnose, og det føles veldig ok etter å ha slitt med ryggen i nærmere ett år..

Du må jo blir fort bra sånn at du kan ordne gardiner og sånn.... :sjenert:

Til deg eller? ;)

Du får bli bra nok til å gjøre alle de kjekke oppgavene og dårlig nok til å slippe alle de kjedelige :sjarmor:.

Satser på det. :sjarmor: Det blir iallefall ikke noe særlig utvask på meg i helgen.

Du nyter sola du også. Jeg satt å koste meg under et teppe på terrassen i dag og slikket sol. Det er utrolig hva sola gjør med oss, jeg fikk iallefall mer energi etterpå.

Håper kiropraktortimen imorgen gjør deg bedre og ikke verre!!!  :klem:

Og like flott er det i dag! :) Har vært ute på farten til nå, men nå sal jeg jammen prøve og komme meg ut litt i sola!

Gikk greit hos kiropraktor i dag, men jeg var fremdeles så anspent at han ikke turde å kjøre skikkelig behandling.. Ny time på mandag, håper kroppen min takler litt mer da..

Er utrolig takknemlig for krykkene, de gjør at jeg kommer meg greit rundt uten å belaste venstre side så vanvittig. Så det er en ny verden, jeg klarer å gjøre det meste. :hoppe: Senere i dag skal jeg prøve å gå opp og hente minsten i barnehagen, mulig det er litt langt, men jeg vil gjøre et forsøk.

Har kjørt litt bil også i dag, men det må dere ikke si til noen. ;):ler:

Gjest Madeline
Skrevet
Har kjørt litt bil også i dag, men det må dere ikke si til noen.  ;)  :ler:

Jeg skal holde helt tett om det jeg ;) .

Ikke overdriv når du skal hente i barnehagen i dag. Du må ikke få flere tilbakefall nå vet du :klem:.

Skrevet
Du skal få lov å sy om du vil...

Hvis jeg var deg hadde jeg ikke sluppet meg til med syiing.. ;) Men jeg er veldig flink å kjøpe gardiner. :sjarmor:

Jeg skal holde helt tett om det jeg  ;) .

Ikke overdriv når du skal hente i barnehagen i dag. Du må ikke få flere tilbakefall nå vet du :klem:.

Skal prøve og holde meg litt på matta. Men det er ikke så lett.. ;)

Skrevet

Syns jeg ser deg ragge rundt i bil på iherdig jakt etter gardiner. ;)

Skrevet
Syns jeg ser deg ragge rundt i bil på iherdig jakt etter gardiner. ;)

:ler: Har problemer med å gire. Og å komme seg inn og ut av bilen er ikke lett. Men selve kjøringen går som en drøm. :sjarmor:

Skrevet
:ler: Har problemer med å gire. Og å komme seg inn og ut av bilen er ikke lett. Men selve kjøringen går som en drøm.  :sjarmor:

Du får benytte sjansen til å kjøre mye når du først er på plass inni der...

Skrevet
Du får benytte sjansen til å kjøre mye når du først er på plass inni der...

Må bare passe meg litt for poltien, ikke helt lovlige å kjøre med de medisinene jeg tar.. :sjenert:;)

Har snakket med "utplasseringssjefen" min i dag, de ønsker å beholde meg fram til sommeren og er veldig fornøyd med jobben jeg gjør. :) Det varmet godt i en tid som dette, fikk lyst til å kysse han gjennom telefonrøret. :ler:

Skrevet

Går det bedre med deg frøken? :klem: Høres ikke ut som du har det helt bra.. :troest:

Skrevet

og siden jeg har vært på fylla hver dag denne uka.. fortsetter jeg her, i anledning dine 60 sider!

:hoppe::klappe::perebrus::perebrus::perebrus::gratulerer::smilyblomst::dagens-rose::blomst::tommel::hoppe::perebrus:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...