Fru Fomle Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #1083 Skrevet 17. januar 2006 Just kommet hjem fra stor-shopping! Bare for å finne postkassen sprengt i fillebiter for andre gang på en uke. Denne gangen ble de observert, så Fomlemannen er på vei for å ta en alvorsprat med foreldrene..
Fru Fomle Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #1084 Skrevet 17. januar 2006 Da er det nok på plass med et besøk fra klemmepatruljen. ← Takk, det gjorde godt! Poden er et stygt ord. Det må jeg få si.. Det finnes mange stygge ord. Jeg kommer ikke på flere, men jeg er sikker på at de finnes. tror du ikke? Hvor mange ord tror du det finnes? Kanskje 1000? Sikkert enda flere... men 1000 er et stort tall, nemlig fordi vi kan skrive det med tall, og ikke bokstaver, i en tekst. det er nemlig bare tallene én til ti vi skal skrive med bokstaver i en tekst, alle over ti kan skrives med tall.. 11 for eksempel. er det ikke fasinerende? eller skriver du det med c? facinerende? nei det kan ikke stemme.. da ligner det litt på facist, og det liker vi jo ikke.. ikke sant..? ← Hva har skjedd med deg? ← Hva har skjedd med deg? ← ikkeno' ← Lekeland er gøy . ← ikkeno' med meg heller ← Vet ikke helt om jeg skal eller :klø:...
Gjest Gjesta Skrevet 17. januar 2006 #1085 Skrevet 17. januar 2006 Just kommet hjem fra stor-shopping! Bare for å finne postkassen sprengt i fillebiter for andre gang på en uke. Denne gangen ble de observert, så Fomlemannen er på vei for å ta en alvorsprat med foreldrene.. ← Håper foreldrene til guttene tar saken på alvor Hva fikk du shoppet da?
Gjest Gitte Skrevet 17. januar 2006 #1086 Skrevet 17. januar 2006 Håper foreldrene til guttene tar saken på alvor Hva fikk du shoppet da? ← åh! jeg skulle gjerne vært med fomlemannen å tatt dem litt.. Sånne drittunger er det verste jeg veit. sier drittungen selv Jeg tror jeg kommer til å bli en veldig streng mor
Fru Fomle Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #1087 Skrevet 17. januar 2006 Håper foreldrene til guttene tar saken på alvor Hva fikk du shoppet da? ← Håper jeg også, men første besøk ble bomtur. Ikke lett når ungene ikke har samme etternavn som foreldrene lenger. Vi kjøpte diverse småting på IKEA; persienner, opphengskroker til gangen, magnetlist til kniver, bestikkskuffer, dørmatter og andre uspennede ting. Dro på Skeidar og kikket på bord der en gang til, men endte på Bohus. Kjøpte spisebord m/6 stoler (Nancy heter det, finner det ikke på nettsidene deres) og to godstoler i microfiber med paller til fra Hjellegjerde. Valgets kval når det gjaldt farge på sistnevnte, ble tilslutt en farge som het Sand som er forholdsvis lys.. Lang leveringstid, håper vi får dem i tide til OL. Deretter svippet vi innom Obs for litt maling og Euronics og kjøpte kjøleskap. Svidde av over 30 000,-....
Gjest Gitte Skrevet 17. januar 2006 #1088 Skrevet 17. januar 2006 Jeg syns faktisk du kunne gitt de pengene til meg istedet
Gjest Madeline Skrevet 17. januar 2006 #1089 Skrevet 17. januar 2006 Just kommet hjem fra stor-shopping! Bare for å finne postkassen sprengt i fillebiter for andre gang på en uke. Denne gangen ble de observert, så Fomlemannen er på vei for å ta en alvorsprat med foreldrene.. ← Håper virkelig Fomlemannen får sagt noen alvorsord til både barn og foreldrene . Det var nå godt at de ble observert denne gangen. Svidde av over 30 000,-.... ← Pengene flyr utrolig fort på slike handleturer. Det vet jeg av erfaring .
vixen Skrevet 17. januar 2006 #1090 Skrevet 17. januar 2006 Just kommet hjem fra stor-shopping! Bare for å finne postkassen sprengt i fillebiter for andre gang på en uke. Denne gangen ble de observert, så Fomlemannen er på vei for å ta en alvorsprat med foreldrene.. ← What!!?? Igjen! Er det mulig... sikkert noen småbøller som tror de er tøffe..
vixen Skrevet 17. januar 2006 #1091 Skrevet 17. januar 2006 Sånne drittunger er det verste jeg veit. sier drittungen selv ← Der sa du det...
Fru Fomle Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #1092 Skrevet 17. januar 2006 Jeg syns faktisk du kunne gitt de pengene til meg istedet ← OK, du kan jo sende meg kontonummeret ditt. Håper virkelig Fomlemannen får sagt noen alvorsord til både barn og foreldrene . Det var nå godt at de ble observert denne gangen. Pengene flyr utrolig fort på slike handleturer. Det vet jeg av erfaring . ← Håper det ordner seg med postkassen. Nesten så vi ikke gidder å kjøpe ny før overtakelse for å slippe flere utgifter på det. What!!?? Igjen! Er det mulig... sikkert noen småbøller som tror de er tøffe.. ← Visstnok noen som går i 8.klasse. Bøllefrø!!
Fru Fomle Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #1093 Skrevet 17. januar 2006 Nå har jeg gjennomført dag 1 i uke 3 av jogge-programmet mitt. Og noen mage/rygg øvelser med ball da jeg kom hjem. Så nå er jeg nydusjet og klar for Frustrerte Fruer.
vixen Skrevet 17. januar 2006 #1094 Skrevet 17. januar 2006 Visstnok noen som går i 8.klasse. Bøllefrø!! ← Sikker på at bøllefrøet ikke er 7.klassedikter og fjortis?
Gjest Gitte Skrevet 17. januar 2006 #1095 Skrevet 17. januar 2006 Der sa du det... ← åååååh så lei jeg er av den frekke kjeften din nå!
Gjest Gitte Skrevet 17. januar 2006 #1096 Skrevet 17. januar 2006 Sikker på at bøllefrøet ikke er 7.klassedikter og fjortis? ←
vixen Skrevet 17. januar 2006 #1097 Skrevet 17. januar 2006 åååååh så lei jeg er av den frekke kjeften din nå! ← Du legger jo opp til det selv..
vixen Skrevet 17. januar 2006 #1098 Skrevet 17. januar 2006 ← Tror ikke innerst inne at det var deg da..
Gjest Gitte Skrevet 17. januar 2006 #1099 Skrevet 17. januar 2006 Du legger jo opp til det selv.. ← aldri.. jeg er bare snill og hyggelig, muligens litt plagsom, slitsom og irriterende av og til
vixen Skrevet 17. januar 2006 #1100 Skrevet 17. januar 2006 aldri.. jeg er bare snill og hyggelig, muligens litt plagsom, slitsom og irriterende av og til ← Åjadadetvetvivelatduer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå