Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2006 #1041 Skrevet 13. januar 2006 Det blir vel mest oppussing på deg i helgen, men håper du kommer innom en tur likevel! God arbeidshelg
Fru Fomle Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #1042 Skrevet 13. januar 2006 Minustimer er kjedelig. Det beste er å begynne til en fast tid og gå til en fast tid syns jeg. ← Synes det er greit med flexi-tid. Så lenge jeg befinner meg på plussiden og ikke som nå.. Det blir vel mest oppussing på deg i helgen, men håper du kommer innom en tur likevel! God arbeidshelg ← Fare for at jeg stikker innom ja...
@lfa Skrevet 13. januar 2006 #1043 Skrevet 13. januar 2006 Kos deg på IKEA! Bare litt mer enn en halvtime igjen nå.
Fru Fomle Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #1044 Skrevet 13. januar 2006 Kos deg på IKEA! Bare litt mer enn en halvtime igjen nå. ← Jooooo, kan ikke gå før 16.15...
@lfa Skrevet 13. januar 2006 #1046 Skrevet 13. januar 2006 Ååå... ok, men nå er det mindre enn en halvtime igjen!
Fru Fomle Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #1048 Skrevet 13. januar 2006 Fant du noe fint på Ikea i dag? ← Jada! Men jeg dreit meg ut på parkeringsplassen. Må jo alltid være noe... Kjøpte benkeplater, "prøve" på kjøkkenknotter, veggklokke, magnettavle, sengeteppe, speil, taklampe til over kjøkkenbordet og noen småting jeg ikke husker i farten.
Gjest Madeline Skrevet 13. januar 2006 #1049 Skrevet 13. januar 2006 Men jeg dreit meg ut på parkeringsplassen. Må jo alltid være noe... Hva skjedde?
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 13. januar 2006 #1050 Skrevet 13. januar 2006 IKEA er jo gøy då! Men ka skjedde på parkeringsplassen? Må ha ei kjempe god helg då... mens eg som skal jobba syns litt synd på meg sjøl...
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2006 #1051 Skrevet 13. januar 2006 Jada! Men jeg dreit meg ut på parkeringsplassen. Må jo alltid være noe... Kjøpte benkeplater, "prøve" på kjøkkenknotter, veggklokke, magnettavle, sengeteppe, speil, taklampe til over kjøkkenbordet og noen småting jeg ikke husker i farten. ← Shoppingen gikk strålende?
@lfa Skrevet 13. januar 2006 #1052 Skrevet 13. januar 2006 Parkeringsplassen på Ikea er et kapittel for seg selv. Temperamentet mitt ble godt synlig der en gang...
Gjest synseren Skrevet 13. januar 2006 #1053 Skrevet 13. januar 2006 Høres ut som du fikk med deg litt av hvert fra IKEA. Ha en fin helg!!
Gjest Myztica Skrevet 15. januar 2006 #1054 Skrevet 15. januar 2006 IKEA er gøy Hva skjedde på parkplassen??
Fru Fomle Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #1057 Skrevet 16. januar 2006 Jeg velger å forbigå episoden på parkeringsplassen i stillhet. Tok en frekkis uten helt å ha ment å gjøre det, og fikk "svi" for det etterpå. Er hjemme med minstemann i dag, han har vondt i hodet og litt feber. Helgen har som forventet vært jobbing i fleng. Lørdag hadde jeg hjelp av en venninne og vi to kjørte ned masse esker og fikk tømt roteloftet! Var stiv og støl hele kroppen i går, så det var ikke nødvendig å gå på treningssenteret. I går regnet det så vi drev på inni huset. Så nå er kjøkkenveggene gunnet og malt første strøket + deler av stua er grunnet. Dessverre hadde vi ikke nok malingsruller, ellers hadde kjøkkentaket blitt malt også. I ettermiddag blir det storshopping. Igjen. Vi skal få bestilt spisebord og stoler. Og så er det mye annet også, blir nok en tur på IKEA.
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2006 #1058 Skrevet 16. januar 2006 Jeg velger å forbigå episoden på parkeringsplassen i stillhet. Tok en frekkis uten helt å ha ment å gjøre det, og fikk "svi" for det etterpå. ← Enkelte ting er det like greit man holder stilt om... Du har jo fått gjort masse i helgen, og mer enda mer shopping også!
Fru Fomle Skrevet 16. januar 2006 Forfatter #1059 Skrevet 16. januar 2006 Fikk litt lettere panikk her istad, hadde lovet jeg skal hente eldstepoden rett etter skolen. Var sikker på han hadde 5 timer i dag, men sjekket timeplanen omtrent da 4.time var over og fant ut at han sluttet etter 4... Hedligvis rakk vi det, ellers hadde jeg nok fått gjennomgå. Minstemann har blitt litt verre nå i ettermiddag, han la seg frivillig til å sove og da er ikke formen på topp. Så da spøker det vel for dagens handletur...
vixen Skrevet 16. januar 2006 #1060 Skrevet 16. januar 2006 Minstemann har blitt litt verre nå i ettermiddag, han la seg frivillig til å sove og da er ikke formen på topp. Så da spøker det vel for dagens handletur... ← Men da slipper du i alle fall ubekvemme situasjoner på IKEA..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå