vixen Skrevet 6. januar 2006 #941 Skrevet 6. januar 2006 Heldigrev! Men sånn som du springer på trening så tviler jeg på du trenger det heller. ← Du kan også bli så heldiggris faktisk! Bare å pælme vekta etter Marillia....
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2006 #942 Skrevet 6. januar 2006 Skulle ikke treffe deg, da vettu! Tror ikke det er sunt å ha vekt egentlig
Gjest Madeline Skrevet 6. januar 2006 #943 Skrevet 6. januar 2006 Skal prøve og få til en kosedag i uka jeg også, men har ikke like stor viljestyrke som du har på det punktet. ← Når jeg først går inn for å være sunn, da har jeg viljestyrke som bare det. Faktisk har det gått lettere enn jeg hadde trodd. Du klarer det nok du også. Treningen har du jo på plass og da kommer nok kostholdet også.
Fru Fomle Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #944 Skrevet 6. januar 2006 (endret) Det er vel strengt tatt bedre å bruke klærne som mål istedet for vekta. Men jeg er dessverre blitt avhengig av den. Har fått svær pakke fra H&M i dag. Litt tidlig med sommerklær i januar, men.. Guttene mine har sittet og spilt bilspill helt til nå, faren er jo mer hekta enn sønnene. Endret 6. januar 2006 av Fru Fomle
Gjest Madeline Skrevet 6. januar 2006 #945 Skrevet 6. januar 2006 (endret) Guttene mine har sittet og spilt bilspill helt til nå, faren er jo mer hekta enn sønnene. ← Her hos oss er det mora som låner spill av ungene . Akkurat nå er det nintendo DS- maskinen med nintendogs spillet som er mest moro . Endret 6. januar 2006 av Hannen
Fru Fomle Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #946 Skrevet 6. januar 2006 Her hos oss er det mora som låner spill av ungene . Akkurat nå er det nintendo DS- maskinen med nintendogs spillet som er mest moro . ← Jeg pleier også å være sånn, vet ikke hvor mange timer jeg har spilt Pokemon på Gameboy. Men akkurat dette bil-greiene kan jeg styre meg for, ihvertfall når det bare er en spiller om gangen. Liker bedre å kjøre mot hverandre.
Gjest Madeline Skrevet 6. januar 2006 #947 Skrevet 6. januar 2006 Jeg pleier også å være sånn, vet ikke hvor mange timer jeg har spilt Pokemon på Gameboy. Men akkurat dette bil-greiene kan jeg styre meg for, ihvertfall når det bare er en spiller om gangen. Liker bedre å kjøre mot hverandre. ← Det er kjekkest med kappløp, i hvert fall hvis jeg vinner . Hver dag i det siste har jeg spillt brettspillet Cluedo med mellomstebarnet og det er like moro hver gang. Jeg vinner nemlig alltid . Men nå ser det ut som min datter har skjønt min geniale måte å løse mordgåtene på, så det blir nok ikke så lett fra nå av .
Fru Fomle Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #948 Skrevet 6. januar 2006 Det er kjekkest med kappløp, i hvert fall hvis jeg vinner . Hver dag i det siste har jeg spillt brettspillet Cluedo med mellomstebarnet og det er like moro hver gang. Jeg vinner nemlig alltid . Men nå ser det ut som min datter har skjønt min geniale måte å løse mordgåtene på, så det blir nok ikke så lett fra nå av . ← Blir hun ikke sur da. Mine hadde kastet brettspill vegg-i-mellom hvis de tapte.. De vokser det forhåpentligvis av seg etterhvert, jeg gjorde da delvis det.
Gjest Madeline Skrevet 6. januar 2006 #949 Skrevet 6. januar 2006 Nei, merkelig nok har hun ikke blitt sur. Hun har bare blitt mer bestemt på at hun skal finne ut hvordan jeg gjør det. I kveld gikk det nok opp et lys for henne. Er du litt smart så løser du gåten en god stund før motstanderen, men jeg møter nok hardere motstand fra nå av.
Fru Fomle Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #950 Skrevet 6. januar 2006 Kjekt med brettspill, vi burde være flinkere til å ta fram det istedet for å glo i skjermen hver eneste kveld..
Gjest Madeline Skrevet 6. januar 2006 #951 Skrevet 6. januar 2006 Vi spiller faktisk mye brettspill. Faktisk mange ganger i uka nå om vinteren. Nå er det cluedo og bingo som er i skuddet her.
Gjest Gitte Skrevet 6. januar 2006 #952 Skrevet 6. januar 2006 Blir huseiere på mandag, så da blir det oppussing, oppussing og atter oppussing framover. Du er tilgitt at du har "svikta" KG, umulig å holde den aktiviteten du hadde før jul i lengre tid skulle jeg tro. Men vi blir jo så vant til å ha deg her vet du. ← Oioi grattis! Den aktiviteten er fullt mulig å holde oppe når man egentlig burde lest til eksamen, men med fri, da blir det lite KG tid
Fru Fomle Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #953 Skrevet 6. januar 2006 Oioi grattis! Den aktiviteten er fullt mulig å holde oppe når man egentlig burde lest til eksamen, men med fri, da blir det lite KG tid ← Vi gleder oss bare litt til mandag. Blir nok mindre KG på meg også framover, får ikke bredbånd de første ukene og jeg bør redusere min KG-tid på jobb betraktelig. Og med et helt hus som skal pusses opp så får jeg ikke fritidsproblemer akkurat. Stingers!
Gjest synseren Skrevet 6. januar 2006 #954 Skrevet 6. januar 2006 Skal bort fra Telenor så snart bindingstiden er utløpt, da blir det Lyse! ← Lyse fungerer greit det!! :kgblunk:
Gjest Gitte Skrevet 7. januar 2006 #956 Skrevet 7. januar 2006 Vi gleder oss bare litt til mandag. Blir nok mindre KG på meg også framover, får ikke bredbånd de første ukene og jeg bør redusere min KG-tid på jobb betraktelig. Og med et helt hus som skal pusses opp så får jeg ikke fritidsproblemer akkurat. Stingers! ← Du klarer vel å litt KG-tid vel.. Jeg burde kanskje ikke snakke som bare forsvinner uten å si ifra Og.. Stingers? :klø:
Gjest Madeline Skrevet 7. januar 2006 #958 Skrevet 7. januar 2006 (endret) Og.. Stingers? :klø: ← Stingers er originaltittelen på Politiagentene som sendes i detektimen på fredagen. Den serien som vi "gamlingene" ser på . Endret 7. januar 2006 av Hannen
Fru Fomle Skrevet 8. januar 2006 Forfatter #960 Skrevet 8. januar 2006 Lyse fungerer greit det!! :kgblunk: ← Det vil jeg tro. God helg!! ← Takk! Litt sent å si takk tilbake. Og.. Stingers? :klø: ← :klø: ← Stingers er originaltittelen på Politiagentene som sendes i detektimen på fredagen. Den serien som vi "gamlingene" ser på . ← ← tilbake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå