Gå til innhold

Fomleriene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går jeg glipp av fest her altså?

Å neeei!! Er det tomt for kake??!!

:hoho::danse::perebrus::digge:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Går jeg glipp av fest her altså? 

Å neeei!! Er det tomt for kake??!! 

:hoho:  :danse::perebrus::digge:

Å nei da, her er minst 100 igjen! Hyggelig du kunne komme på festen!!

:perebrus::sexy::kghjerte::gullengel::briller2:

Gjest Madeline
Skrevet
Jeg har faktisk benyttet tiden godt og skrevet 5 julekort! :sjarmor:

SÅ flink du har vært. Fikk du pennen til å virke?

Skrevet
SÅ flink du har vært. Fikk du pennen til å virke?

Måtte kjøpe ny på søndag.. Bare 14 kort igjen nå, håper på minst 7 i morgen! Pluss bake Hannens sjokoladekjeks! :sikle:

Skrevet

*smaker på kaka* MMMMM!!! GODT!! *tror jeg tar en til*

:perebrus::danse::digge::hoppe:

Gjest synseren
Skrevet

Henger meg på festen!! Så god kake er det lenge siden jeg har smakt *gomler i vei*.

Skrevet

:klem: til LinKri, synseren og @lfa!

Stressa i dag, har en svær klump i magen.. :sjenert: Var og skrev kontrakt med kjøper av leiligheten. Må si jeg gruer meg til de overtar og finner alt som ikke er som de skal her. :forvirret: Urk!

Vært hos frisøren også, det ble en lang affære på 2 timer... Så jeg var ikke hjemme før over 1/2 8 i kveld. Dvs at jeg ikke orker å bake noe, får heller skrive noen kort til. Hvis jeg orker, litt mutt akkurat nå...

Definitivt ikke helt min dag, forhåpentligvis bedre i morgen. :sjenert:

Skrevet
:klem:

Takk vixen! :klem:

Heldigvis bedre i dag etter en ganske god natts søvn. ;) Ikke helt god siden vinden rev og slet sånn i huset at det var vanskelig å sovne, disse vinterstormene utmed kysten kan jeg ikke fordra. :sur: Gleder meg til å flytte, det nye huset ligger adskillig mer skjermet!

Sløvet bare på soffan i går kveld, spiste AfterEight og så på LOST. Så i dag jeg skrive noen flere julekort... Skal på treff med den "vanlige" jobben i kveld, kommer til å kjøre så jeg kommer meg raskt og greit hjem. Skikkelig festbrems. ;) Men siden jeg skal på julebord på lørdag med "nye" jobben så blir det sånn.

Hmmm, vurderer om jeg skal bestille Tigi Bedhead produkter som frisøren brukte i går fra LF eller om jeg skal stikke ned å kjøpe dem så jeg har dem til lørdag. :sjenert: Tror faktisk ingen kommer til å merke at jeg har vært hos frisøren engang, har omtrent ikke klippet det og fargen er bare frisket opp.. Det var 1225,- rett ut av vinduet. Men svært hyggelig frisør da. ;)

Gjest Madeline
Skrevet

Blås i om noen merker at du har vært hos frisøren eller ikke. Du vil føle deg mer vel og folk kan merke at noe er annerledes selv om de ikke kan sette fingen på hva det er.

Skrevet (endret)
Blås i om noen merker at du har vært hos frisøren eller ikke. Du vil føle deg mer vel og folk kan merke at noe er annerledes selv om de ikke kan sette fingen på hva det er.

Ja, jeg føler meg mer vel. ;) Tror jeg skal ned og kjøpe et krølle-produkt som ble brukt på meg i går. På tide og erkjenne at jeg har fall istedet for å kjempe imot. :ler:

Var hos fysioterapaut i dag morges og han klemte omtret lufta ut av meg. :overrasket: Tok skikkelig på øverste del av ryggen, jeg er enda ganske mørbanket. Forhåpentligvis har det effekt! Og for første gang fikk jeg skryt, holdningen var blitt bedre. :tommelsmil:

Endret av Fru Fomle
Skrevet
Ja, jeg føler meg mer vel.  ;) Tror jeg skal ned og kjøpe et krølle-produkt som ble brukt på meg i går. På tide og erkjenne at jeg har fall istedet for å kjempe imot.  :ler:

Fall er noe tull! :grine:

Skal du høre på frisøren og begynne å fremheve fallen din? Det skulle liksom jeg en gang også. Hata det maks! Men så lever jo håret mitt sitt eget liv også da...

Håper du får bukt med dine bølger! ;)

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg vil også ha fall i håret mitt :sur:. Dere som har litt fall i håret er hedige.

Skrevet
:klem::klem::klem: Slenger innom med noen klemmer for kortet mitt gaar ut
Skrevet
Fall er noe tull!  :grine:

Skal du høre på frisøren og begynne å fremheve fallen din? Det skulle liksom jeg en gang også. Hata det maks! Men så lever jo håret mitt sitt eget liv også da...

Håper du får bukt med dine bølger! ;)

:ler: Kjenner meg godt igjen!

Nå begynner håret mitt og få såpass lengde at det er lettere å ha kontroll på. Er verst i perioden fra ørehøyde og ned til skulderhøyde, da er det helt bananas. Men jeg fikk faktisk noe som lignet på en kompliment fra en kollega på sammenkomsten i går kveld, så da gir jeg det et forsøk. :sjarmor:

Jeg vil også ha fall i håret mitt :sur:. Dere som har litt fall i håret er hedige.

Det er vel alltid sånn at vi ønsker oss det vi ikke har. Jeg skulle gjerne hatt enten helt slett eller skikkelige krøller, ikke en dum mellomting... ;)

:klem:  :klem:  :klem:  Slenger innom med noen klemmer for kortet mitt gaar ut

Så hyggelig du tar deg tid til å stikke innom Marillia. :klem::klem:

Skrevet

Her skal det klages.. dere er heldige som har litt fall i håret. Jeg har langt hår til midt på ryggen, og helt rett.. Ikkeno moro det heller :sjenert:

Hei frøken fomle ;)jeg vet det er fru, men jeg liker bedre frøken ;)

Skrevet (endret)
Hva har skjedd?

Jeg lengter "hjem" til gamlejobben min... :grine::sjenert:

Hei frøken fomle ;)jeg vet det er fru, men jeg liker bedre frøken ;)

Det går bra det, egentlig burde jeg kutte ut fru for jeg virker så gammel. Og det er jeg egentlig ikke. ;)

Endret av Fru Fomle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...