Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2005 #321 Del Skrevet 4. november 2005 Heisan og velkommen hjem Du har jo ikke ligget på latsiden, ser jeg. Så om vekta står still etter noen dager på hotell, så har du jammen gjort noe riktig Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 4. november 2005 #322 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg får si god helg til deg, Fru Fomle. Det er like før jeg tar kvelden her og i morgen reiser vi bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 4. november 2005 #323 Del Skrevet 4. november 2005 God helg Fru Fomle! Kjekt å ha deg tilbake igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 5. november 2005 Forfatter #324 Del Skrevet 5. november 2005 Tusen takk for velkommen-tilbake hilsninger, ekstra hyggelig å komme tilbake til KG da! Dere er bare toppen!! I dag har jeg vært på barseltreff, eller det blir vel litt feil å kalle det barseltreff når ungene er blitt 4 år. Men det er veldig koselig å treffes igjen, glad vi har klart å holde kontakten. Vi har også fått besøk av foreldrene mine i dag. Tror det er første gang de er her samtidig, de har nesten aldri reist bort sammen tidligere pga gården. Men nå i høst har de kvittet seg med de siste sauene og denne uka gikk også hesten til slakt... Må si det er litt vemodig . Men så lenge vi ikke ønsker å flytte hjem og ta over så blir det slik. Og jeg unner dem virkelig å begynne å ta det med ro, faren min er tross alt godt over 70 og moren min snart 70. Heldigvis er det en nabo som vil leie jorda som beite, så da blir det dyr der av og til når vi er hjemme likevel. I morgen er det ny visning på huset "vårt". Kanskje vi går og ser en siste gang, for nå vil de snakke med oss i etterkant hvis ingen flere intresserte kommer på banen. Så kanskje vi blir huseiere neste uke??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 5. november 2005 #325 Del Skrevet 5. november 2005 Heihei Uff, er trist når man må slakte dyr.. Jeg slakta hesten min for ett år siden, blir fortsatt trist av å tenke på det egentlig... Krysser fingrene for at dere får huset vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 5. november 2005 #326 Del Skrevet 5. november 2005 Spennende med huset. Får håpe det går deres vei da. Du får fortelle hvordan det går. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 6. november 2005 #327 Del Skrevet 6. november 2005 Kost deg i helga el? Må værtfall ha en kjempe fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 6. november 2005 #328 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Håper dere får huset dere har lyst på. Spennende med nytt hus med tanke på møblering, fargevalg (hvis det trengs å pusse opp da) osv. Endret 6. november 2005 av synseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2005 #329 Del Skrevet 7. november 2005 Så spennede med huset da! Er det nytt, eldre, klar til innflytting eller må dere pusse opp? Er nemlig i oppussingshumør, holder på hjemme og tenker bare på maling og tapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 7. november 2005 #330 Del Skrevet 7. november 2005 Lykke til med huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 7. november 2005 #331 Del Skrevet 7. november 2005 Hvilken dag får du vite om dere får huset eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 7. november 2005 Forfatter #332 Del Skrevet 7. november 2005 NEEEEEIIIII!!!! Det er kommet en budgiver til på banen! Rapport følger senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2005 #333 Del Skrevet 7. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 7. november 2005 Forfatter #334 Del Skrevet 7. november 2005 Dette er fryktelig nervepirrende! De følger oss hele veien og har visst ikke tenkt å gi seg. Vi har nå gått 25' over prisantydning, så får vi se om det var grensen deres eller ikke... Kan trygt si jeg ikke får gjort noe her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 7. november 2005 #335 Del Skrevet 7. november 2005 Huff, så dumt. Får håpe den andre budgiveren gir seg snart da. Hvor høyt har dere mulighet til å gå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 7. november 2005 Forfatter #336 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Jaaaaaaaaa, der satt den endelig!!!!! Vi måtte tilslutt ut med 2,45 mill, 50 000 over prisantydning. Akkurat nå har jeg fått kalde føtter! Hva har vi gjort??!! Endret 7. november 2005 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 7. november 2005 #337 Del Skrevet 7. november 2005 Gratulerer Så flott at dere fikk huset. Det at du har fått kalde føtter nå er helt naturlig. Det går over. Hva slags hus er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. november 2005 #338 Del Skrevet 7. november 2005 Gratulerer med hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2005 #339 Del Skrevet 7. november 2005 Gratulerer så mye med nytt hus Kalde føtter forsvinner når man får varmet dem i det nye huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 7. november 2005 Forfatter #340 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Tusen takk!! :bukke: Har fremdeles en sånn små-ekkel følelse i magen, men det er vel bare naturlig. En ting er sikkert: Vi har kjøpt oss arbeid for laaaang tid framover. Her er det bare å brette opp armene og begynne i gradene mot svart belte i oppussing. Det meste må gjøres, huset er fra 1969 og ikke gjort allverdens med innvendig etter det. Kan jo vise et eksempel fra et av soverommene. Lekkert, ikke sant? Endret 7. november 2005 av Fru Fomle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå